https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مجموعه موج های آبی باران رضوانشهر

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  مجموعه موج های آبی باران رضوانشهر
شهر : اشکذر
آدرس : اشکذر، رضوانشهر، بلوار صاحب الزمان(45 متری)، روبروی مسجد ریگ
نوع جاذبه گردشگری : تفریحی- ورزشی
ساعت ارائه خدمات : 5شنبه و جمعه از 8 تا 14؛ 1شنبه از 16 تا 22(بانوان)_همه روزه بجز 1شنبه ها از 16:30 تا 22:30(آقایان)
روز بازدید : بانوان: 1شنبه، 5شنبه و جمعه _ آقایان: همه روزه بجز 1شنبه ها
راه های دسترسی : 03532724144

مجموعه موج های آبی باران یزد ، بزرگ ترین مجموعه آبی جنوب شرق کشور است که این مجموعه در سال 1396 توسط آقای امیر خلیلی در سه طبقه احداث گردیده و آقای باقری فر مدیریت این مجموعه را بر عهده دارند. موج های آبی رضوانشهر با دارا بودن تمامی امکانات و تجهیزات تفریحی آبی، دومین مجموعه پارک آبی ایران می باشد که موفق به اخذ مدرک استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایرانیان شده است.

مجموعه موج های آبی باران یزد
موج های آبی باران رضوانشهر امکانات فراوانی نظیر استخر، سونای خشک و بخار، وان آب سرد، سرسره سرعتی، سرسره تک نفره و دو نفره، سرسره روباز،  سرسره U ، چاله فضایی، سقوط آزاد، جکوزی، استخر موج و رودخانه دارد که با این امکانات عالی و بی نظیر به عنوان یکی از مکان های تفریحی جذاب و پرنشاط یزد شناخته می شود که توانسته افراد با سنین مختلف را به سمت این مجموعه بکشاند و روزی خوش و پرهیجان را برای آنان بیافریند.

مجموعه موج های آبی باران یزد
در موج های آبی رضوانشهر برای رضایت کامل و رفاه مشتریان، پکیج کامل کودکان، استخر کودکان، آب درمانی، کافی شاپ و بوفه نیز در نظر گرفته شده است که در بخش کافی شاپ این مجموعه می توانید فست فودهایی مانند پیتزا، مرغ کنتاکی، همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و ساندویچ  سفارش داده و از صرف غذایی خوشمزه بعد از تفریحی به یادماندنی لذت ببرید.

مجموعه موج های آبی باران یزد
سانس آقایان موج آبی باران رضوانشهر همه روزه از ساعت 17 تا 23 و سانس ویژه بانوان این مجموعه روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 تا 14 است که موج آبی رضوانشهر برای گروه های جمعی،  تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته تا بتواند در خلق لحظات شاد آنان سهیم باشد.
پارک آبی باران اشکذر جنب هتل باران رضوانشهر و روبروی مسجد ریگ یزد واقع شده است که مجاورت این سه مجموعه باعث شده اشکذر یک شهر مناسب و مطلوب برای مسافران و گردشگران یزد باشد. همچنین در سفر به اشکذر می توانید از اسکان در اقامتگاه بومگردی رستاق اشکذر لذت ببرید و از مجموعه حجت آباد وزیر و آب انبار هفت بادگیری عصرآباد که از جمله مکان های تاریخی این شهر است، دیدن کنید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
توسط محبوبه د در تاریخ 23 شهریور 1398
سلام استخر دایرهست؟ توی سایت میزنه غیرفعال هیچ شماره تلفنی از مجموعه موجهای ابی هم جواب نمیدن كه بپرسیمپاسخ رادینا : سلام دوست عزیز. وقت به خیر
برای اطلاع از مجموعه آبی رضوانشهر لطفا با شماره تلفن ۰۳۵۳۲۷۲۴۱۴۴ تماس بگیرید.
با تشکر
توسط حسین مظفری در تاریخ 15 شهریور 1396
میخواستم اینترنتی بلیط بخرمپاسخ رادینا : سلام و وقت بخیر
در حال حاضر در سایت رزرو بلیط فعال نیست ان شاالله در آینده رزرو بلیط هم فعال خواهد شد.


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi