https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کمپ کویرنوردی شن و شادن

صفحه اصلی  »  دیدنی های استان یزد  »  دیدنی های بافق  »  کمپ کویرنوردی شن و شادن
شهر : بافق
آدرس : بافق، منطقه ریگزار پتکستان
نوع جاذبه گردشگری : طبیعی
ساعت بازدید : شبانه روزی
روز بازدید : همه روزه

​اگر به دنبال آرامش، سكوت و عظمت كویر هستید، و اگر به كویر نوردی علاقه دارید پس به بازدید كمپ کویرنوردی شن و شادن بافق بروید.

کمپ کویرنوردی شن و شادن بافق

سوارشدن بر بال آرامش را تنها در سکوت کویر بی‌انتها می‌توان یافت، آرامشی که با ستاره‌باران شب‌های کویری دوچندان می‌شود. الماس‌نشان بودن شب‌های کویر، آسمان ذهن را به کهکشان خیال می‌برد و برپایی آتشی گرم در ظلمات کویر، جلوه دیگری از شکوه و عظمت وصف‌نشدنی کویر را به نمایش می‌گذارد. تصویری که در هیچ کجای دیگر، قابل‌تصور نیست.

کمپ کویرنوردی شن و شادن بافق

خدمات کمپ کویر نوردی شن و شادن بافق

ازجمله خدماتی كه در كمپ کویرنوردی شن و شادن بافق به شما ارائه می‌گردد، شامل موارد زیر می‌شود:

_ شترسواری

_ سافاری

_ موتور چهارچرخ

_ چای آتیشی

_ سیب‌زمینی آتیشی (كلوخ)

_ فروشگاه صنایع‌دستی

_ رصد ستارگان

کمپ کویرنوردی شن و شادن بافق

شب نشینی «آتیشونی» شن و شادن

ازجمله برنامه‌های جالبی كه در این كمپ ارائه می‌شود، شب‌نشینی با نام «آتشونی» است. «دایی مرتضی» آتیش را بر پا می‌کند تا گردشگران، به دور آتش حلقه بزنند و چای و سیب‌زمینی آتیشی میل کنند.

در مورد جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بافق هم باید به حیات‌وحش اشاره کرد که از اقلیم متفاوت این دیار، ستارگان و غیره برای شما سخن می‌گوید.

این كمپ كه در سال 1394 هـ.ش آغاز به كار كرده است، همه‌روزه به‌عنوان یکی از کمپ‌های كویرنوردی دائمی استان یزد فعالیت می‌کند.

کمپ کویرنوردی شن و شادن بافق

برای رزرو تورهای کویر نوردی اینجا را کلیک کنید.

اگر اطلاعات بیشتری از بافق می‌خواهید، با پشتیبان آنلاین رادینا تماس بگیرید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
توسط علی حقیقت در تاریخ 29 فروردین 1397
با عرض سلام و تشکر از انتقادهای دوستان عزیز
من علی حقیقت هستم مدیر مجموعه کویر نوردی شن و شادن بافق خدمت دوستان عرض کنم که مجموعه شن وشادن فعالیت اصلی خودش را دو سال هست شروع کرده و قطعا بدون عیب نبوده و نیست ولی به اطلاع عزیزان میرساند این مجموعه کویر بدون اب ، برق و جاده دسترسی در همین مدت کوتاه به عنوان مجموعه کویری برتر استان انتخاب شده و لوح های مختلفی دریافت نموده و توانسته با اژانس های مسافرتی مطرح داخلی از جمله مارکوپلو، علاالدین، شیردال ایریا ، بندیل ،اوای یاس،رادینا ،سرزمین ستارگان ، دیدنی های کویرو غیره قرارداد انعقاد کند و همچنین ساله بیش از بیست کشور پذیرش توریست خارجی باشد و خدا را شکر رضایت مسافرین داخلی و خارجی را به خود جلب کند لذا خواهشمندم دوستانی که گلایه دارن با شماره 09190322000 تماس بگیرین خوشحال میشیم صدای گرم شون را بشنویم و بتونیم نواقص مون را بهتر رفع کنیم در مورد برخورد مسئولان کمپ فقط در زمانی که بعضی از دوستان از فنس ها بطور غیر قانونی واردمیشنو دیا مزاحمت برای سایرین ایجاد می کنن بوده و خواهد بود در مورد ورودی هم هزینه ورودی 1000 تومن بوده که در ایام عید بخاطر هزینه های بیشتر و جشن 3000 تومن دریافت میشده که بعضی از دوستان شاکی هستن که چرا ورودی می گیریم قابل ذکر است که امسال همون ورودی 3هزار تومن جوابگوی هزینه اجرای گروه اذری ما نبود چه برسد به هزینه اب ، گازوئیل ، برق ،و این همه نیروو سایر هزینه ها این مجموعه کاملا خصوصی هست و دریافتی از جادیگری نداشته در مورد بخش سافاری هم با توجه به اینکه این بخش خصوصی هست چند مورد نارضایتی به خاطر شلوغی پیش اومد که با سوار کردن رایگان دو باره عزیزان مسئله حل شد به جز یک مورد که پدر خانواده قبول کردولی همسرشون گفتن استفاده نمی کنن وضمنا این مجموعه جز معدود کمپ های هست که خودروهای سافاریش خارجی و مدل بالا می باشد و با همون نرخ مصوب میراث فرهنگی استان فعالیت می کنه در مورد سطل زباله ظاهرا دوستان در شلوغی جمعیت سطل ها را ندیدن چون به خاطر فضای اونجا ما از سطل های سفالی استفاده کردیم و دایما تخلیه می شده البته بعضی از دوستان نظرشون هم بود لابلای میز و صندلی ها هم سطل بگذاریم بخاطر جمع شدن مگس در جاهای خاص تعبیه کردیم در مورد سرویس بهداشتی هم 7 عدد موجود بود که البته 4 تا دیگه هم در حال اضافه شدن هست و در طول روز چند مرتبه تمیز می شد ولی عده ای از دوستان رعایت نمیکنن و در کل ممنونم از انتقادهای دوست عزیز که توی چند سایت دیگه هم نظر دادن انشالله بتونیم نواقص مون را کامل بر طرف کنیمپاسخ رادینا : سلام آقای حقیقت گرامی . وقت به خیر.
با تشکر از توضیحات کامل شما امیدواریم روز به روز موفق تر باشید و شاهد ارتقا کیفیت خدمات مجموعه شما باشیم
با آرزوی بهروزی
توسط کامران در تاریخ 14 فروردین 1397
باسلام
من به همراه خانواده ام یکی از بازدید کنندگان کمپ شن و شادن در نوروز 97 بودیم . برخورد پرسنل ارائه دهنده خدمات سافاری با مردم بسیار بد و زننده و توهین آمیز بود. من که قید سافاری رو با اون رفتار زدم. کمپ بسیار کثیف بود. زباله همه جا بود. دریغ از یک سطل زباله. متاسفانه برخورد مدیریت با انتقادات مردم صرفا توجیه کردن بودن و نه اصلاح امور. دستشویی ها کثیف. خاطره بسیار بدی برای من و خانواده ام بود. شخصا قید کویر نوردی رو با دیدین این کمپ برای همیشه زدم. متاسفم که چنین هزینه و زمانی روبرای خود و خانواده خود صرف اینجا کردم. لطفا انتقادات را منعکس نمائید تا شایدبه گوش مسئول محترم برسد و تا بیشتر از این به ایران گردی صدمه وارد نشده است فکری برای اصلاح امور انجام دهند.پاسخ رادینا : سلام دوست عزیز، وقتتون به خیر
بسیار متاسفیم که این کمپ رضایت شما را فراهم نکرده است. مطمئنا نظر شما را به مسئول کمپ انعکاس خواهیم داد. به امید آنکه تغییرات مثبتی در کیفیت خدمات صورت گیرد
صمیمانه امیدواریم رضایت بیشتری در سفرهای آتی به یزد داشته باشید
با تشکر
توسط امیرحسین فلاحیان در تاریخ 11 فروردین 1396
هزینه این کمپ چنداستپاسخ رادینا : با سلام
در بخش تورهای یزد، رجوع كنید. هزینه تور هایی كه در این كمپ برگزار می شود نوشته شده است.


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi