https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

پارک غدیر یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  پارک غدیر یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد،خیابان مطهری، روبروی امامزاده سید الصحرا، پارک غدیر یزد
نوع جاذبه گردشگری : تفریحی _ سرگرمی

وسعت پارک غدیر یزد برابر با 6 هکتار می باشد که در سال 1363 در خیابان مطهری یزد احداث شده است. گونه غالب درختان سر به فلک کشیده این پارک شامل درخت نارون و کاج می شود که فضای پارک و بوستان غدیر یزد را به طبیعتی زیبا تبدیل کرده است.

پارک غدیر یزد

این پارک، کتابخانه ای بزرگ و مجهز دارد که همواره میزبان جمع کثیری از فرهنگ دوستان عزیز می باشد و همچنین یک کافی شاپ سنتی و زیبا نیز در فضای باز این پارک وجود دارد که مکانی مناسب برای دورهمی و مهمانی های دوستانه می باشد.

پارک غدیر یزد

در پارک غدیر یزد هر هفته، جلسات ورزشی صبحگاهی، مشاوره خانواده، مباحث سلامتی و طب سنتی با هدف کمک به سلامت روحی و جسمی گردشگران عزیز برگزار می شود.

در این پارک سرسبز امکاناتی نظیر زمین بازی کودکان، آبنما، زمین والیبال ساحلی، آبخوری، سرویس بهداشتی، ست ورزشی، نمازخانه و کتابخانه وجود دارد به طوری که پارک غدیر به فضایی زیبا و مجهز برای علاقه مندان به تفریح تبدیل شده است.

در کنار لذت بردن از فضای دل انگیز پارک غدیر یزد می توانید از مکان های دیدنی و جاذبه های تاریخی یزد همچون باغ دولت آباد ، بازارهای سنتی و مدرن یزد ، هتل سنتی مظفر ، هتل باغ مشیرالممالک و ... دیدن نمایید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد می توانید از تورهای یزدگردی ارزان قیمت و تورهای کویر نوردی ارزان و با کیفیت رادینا استفاده نمایید.       

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi