https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل سنتی رویای قدیم یزد

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  هتل سنتی یزد  »  هتل سنتی رویای قدیم یزد
یزد، خیابان سلمان فارسی، کوچه شهید کاردی، بعد از پارکینگ 2، هتل سنتی رویای قدیم یزد
NAN/5
یزد
نقشه
0 دیدگاه

هتل رویای قدیم سنتی یزد، خانه‌ای 600 مترمربعی است که قدمتی مربوط به 2 قرن پیش و عهد قاجار دارد و با بادگیر بلندبالای خود، در سال 1393 بازسازی و افتتاح شده است.

در لحظه ورود به هتل 2 ستاره رویای قدیم سنتی یزد، یک حیاط بزرگ با باغچه‌های سرسبز و حوض مستطیلی بیانگر سنتی بودن و قدمت تاریخی داشتن هتل می‌باشند. حیاطی مملو از تخت‌های چوبیِ مشبک با بالشت‌های سنتی که پذیرای مسافران هتل هستند و با پوشی بر روی حیاط، یک مکان راحت و دنج را برای استراحت و لذت از نوشیدنی‌های داغ چایخانه سنتی فراهم می‌کند.

دیوارهای کاه‌گلی مزیّن به دورکاری‌های گل‌وبته جقه سنتی، درهای چوبی اتاق‌های 3 دری و 5 دری، عکس دیوارکوب محمدشاه قاجار و کوزه و سفال‌های قدیمی در طاقچه‌های طاق‌دار؛ اُبهت قاجاریه هتل رویای قدیم سنتی را دوچندان کرده است. همچنین تالاری بزرگ در یک‌سوی حیاط با میز و صندلی‌های آراسته، فضایی مناسب برای مهمانی و جشن می‌باشد.

با قدم گذاشتن در هتل رویای قدیم سنتی یزد، روح آدمی به شکوه و فخر شاهانه 100 سال پیش می‌رود؛ زمانی که شاهان سوار بر اسب، در این خانه‌ها رفت‌وآمد می‌کردند و خدم‌وحشم‌ها هم در سراسر خانه، به انجام خدمتی می‌پرداختند.

کافی‌شاپ سنتی بر روی پشت‌بام هتل رویای قدیم سنتی یزد، محوطه‌ای چشمگیر را در کنار بادگیر قامت برافراخته ایجاد کرده است که می‌توان بر روی تخت‌های آن نشست و از وزش نسیم خنک کویری، هوایی سرشار از اکسیژن را تنفس کرد.

11 اتاق 27 تخته با فضاهای اندرونی و بیرونیِ گچ‌کاری‌شده و کاربندی‌های (حدفاصل بین طرح چهارضلعی) زیبا، درهای چوبی شیشه‌رنگی را در دل خود جای داده و به فضای سنتی اتاق‌ها، حال و هوایی دیگر بخشیده‌اند. مبلمان مدرن در کنار تخت‌های سفیدپوش و قالیچه‌های گرد هم اتاق راحت و آرامش بخشی را تدارک دیده‌اند تا نهایت آسایش را برای مهمانان خود فراهم کنند.

سالن صبحانه خوری، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خشک‌شویی، یخچال و روم سرویس ازجمله امکانات هتل رویای قدیم سنتی یزد می‌باشد.

مجموعه امیرچخماق، خانه سیگاری ها، مسجد جامع یزد، مجموعه خان، زندان اسکندر و... برخی از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشی نزدیک به هتل رویای قدیم یزد هستند. همچنین اگر برای دریافت خدمات پزشکی به یزد سفر می‌کنید؛ انتخاب هتل سنتی رویای قدیم یزد که در نزدیکی مراکز درمانی و بیمارستان های یزد نظیر گودرز و مجیبیان قرار دارد، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

با رزرو هتل سنتی رویای قدیم یزد، در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات، رزرو خود را انجام دهید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد، می‌توانید از تور یزد گردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

دسترسی به اماکن مهم از هتل سنتی رویای قدیم یزد
مسجد جامع یزد :
6 دقیقه 17 دقیقه
آتشکده یزد (آتشکده زرتشتیان) :
10 دقیقه 41 دقیقه
باغ دولت آباد یزد :
3 دقیقه 7 دقیقه
مجموعه امیر چخماق (امیر چقماق) :
3 دقیقه 3 دقیقه
زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه) :
7 دقیقه 25 دقیقه
دخمه زرتشتیان یزد (برج خاموشان، برج سکوت) :
21 دقیقه 129 دقیقه
موزه آب یزد :
2 دقیقه 6 دقیقه
موزه آیینه و روشنایی یزد (قصر آینه) :
11 دقیقه 56 دقیقه
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات هتل سنتی رویای قدیم یزد
یخچالتلویزیونسرویس فرنگیسرویس ایرانیکافی شاپاینترنت در اتاقلابیاینترنت در لابیچایخانه سنتیروم سرویسفضای سبزخشک شوییخدمات بلیطصبحانهخدمات باربریحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

هتل سنتی رویای قدیم یزد رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
اتاق دو تخته

2,000,000 تومان
2,000,000 تومان
اتاق سه تخته

2,900,000 تومان
2,900,000 تومان
اتاق چهار تخته

3,800,000 تومان
3,800,000 تومان
ثبت و رزرو هتل
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
توسط خدیجه. رحمانی در تاریخ 29 بهمن 1398
من دو روز تو یزد تو هتل رویا اقامت داشتم اتاقمم زیرزمین بود خیلی خوب بود خیلی دنج بود و آرامش داشت سلف صبحانه شون کامل بود هم غذای گرم داشت و هم سرد عدسی خیلی خوشمزه ای داشتن ژله هاش بی نظیر بود تزیین زیبایی داشت.پرسنل خیلی مودبی دلشتن اتاق پر امکانات و خیلی مرتب بود.پارکینگ هم داشت.قیمت اتاق هاشون بر اساس امکانات متناسب بود خیلی راضی بودم باز هم اگه یزد اومدم همین هتل رو انتخاب میکنمپاسخ رادینا : سلام دوست عزیز. وقت به خیر
خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم و از اقامت خود در یزد لذت برده اید.
به امیددیدار مجدد شما در یزد
با تشکر
توسط رویا هاشمی در تاریخ 29 بهمن 1398
من ب مدت سه شب دراین هتل اقامت داشتم خیلی عالی بودخیلی رسیدیگی داشتند ،سلف صبحانه متنوع و اتاق ها كاملاتمیز و برخورد پرسنل خیلی متناسب بود میتونم بگم یكی از هتل هایی بود که من خیلی راضی بودم ازش. منظره سنتی عالی ای داشت تازه ی پوون مثبتش پاركینگ بزرگش بود با این که هتل شلوغ بود ولی همیشه جا برای ماشین ما بود
ممنون از رسیدیگی مدیریت محترمشونپاسخ رادینا : سلام دوست عزیز. وقت به خیر
خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم و از اقامت خود در یزد لذت برده اید.
به امیددیدار مجدد شما در یزد
با تشکر


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi