https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  اقامتگاه بومگردی یزد  »  اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد
یزد، خیابان مهدی (عج)، روبروی پارک وحشی بافقی، کوچه فردوسی، اقامتگاه بوم گردی خشت آباد
NAN/5
یزد
نقشه
0 دیدگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خشت آباد یزد، خانه‌ای 500 مترمربعی با قدمتی حدود 1 قرن و نیم می‌باشد که در سال 1394 بازسازی شده است. این خانه، در ابتدا به خانواده «رحمانیان» تعلق داشته و چون به حسینیه «خِشت مال آباد» راه دارد، به هتل بوم‌گردی خشت آباد یزد معروف شده است.

با گذر از در چوبی اقامتگاه خشت آباد یزد، وارد یک هشتی سنتی می‌شوید که انتهای آن به یک راهرو می‌رسد و راهرو هم به حیاط راه می‌یابد. حیاطی با یک حوض بزرگ آبی در وسط که دورتادور آن را فضای سبز گل و گلدان و درخت‌های سر به فلک کشیده پر کرده است.

در داخل حیاط و روبروی راهرو، پذیرش و لابی هتل خشت آباد یزد قرار دارد. سمت راست پذیرش هم تالاری بلندبالا دیده می‌شود که یک سماور همیشه جوشان در آنجاست و بساط چای هم دائماً روبه‌راه می‌باشد.

حیاط اقامتگاه بوم‌گردی خشت آباد یزد، محلی برای پذیرایی از مهمانان هتل با غذاها و نوشیدنی‌های گیاهی و سنتی است. غذاهای طبخ شده در رستوران خشت آباد یزد، به‌صورت کاملاً سنتی و تازه با طعم و مزه خاص دست‌پخت مادربزرگ است که نظر توریست‌های ایرانی و به‌ویژه خارجی را به خود جلب کرده و همه‌ساله پذیرای گرم این مهمانان عزیز می‌باشد.

همچنین رستوران مهمان‌سرا خشت آباد یزد، آماده همکاری با لیدرها و آژانس‌ها برای رزرو این بوفه‌های سلف‌سرویس غذاهای سنتی می‌باشد.

مهمان‌سرا خشت آباد یزد، 7 اتاق 19 تخته نیمه سنتی دارد که دورتادور حیاط قرار گرفته‌اند. تمامی اتاق‌ها، به شکل سنتی بازسازی شده تا فضای دل‌نشین و راحتی را برای مهمانان خود فراهم کند و یادآور خاطرات خوش قدیم و زندگی سنتی باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه خشت آباد یزد شامل اینترنت، چای و دم‌نوش‌های رایگان، تلویزیون، سرویس‌های فرنگی ایرانی، روم سرویس، خشک‌شویی، چایخانه سنتی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی می‌شود.

جاذبه‌های نزدیک به اقامتگاه بوم‌گردی خشت آباد یزد؛ میدان امیرچخماق، مسجد جامع یزد، برج ساعت، زندان اسکندر، میدان وقت الساعه، پارک وحشی بافقی، موزه سکه حیدرزاده، مجموعه خان و... هستند. همچنین اگر برای دریافت خدمات پزشکی به یزد سفر می‌کنید؛ انتخاب اقامتگاه سنتی خشت آباد یزد که در نزدیکی مراکز درمانی و بیمارستان‌های یزد قرار دارد، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

با رزرو هتل سنتی خشت آباد یزد، در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات، رزرو خود را انجام دهید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد، می‌توانید از تور یزدگردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.   

دسترسی به اماکن مهم از اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد
مسجد جامع یزد :
2 دقیقه 7 دقیقه
آتشکده یزد (آتشکده زرتشتیان) :
10 دقیقه 41 دقیقه
باغ دولت آباد یزد :
3 دقیقه 10 دقیقه
مجموعه امیر چخماق (امیر چقماق) :
0 دقیقه 10 دقیقه
زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه) :
4 دقیقه 15 دقیقه
دخمه زرتشتیان یزد (برج خاموشان، برج سکوت) :
23 دقیقه 140 دقیقه
موزه آب یزد :
2 دقیقه 9 دقیقه
موزه آیینه و روشنایی یزد (قصر آینه) :
12 دقیقه 67 دقیقه
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد
تلویزیونرستورانسرویس فرنگیپارکینگسرویس ایرانیاینترنت در اتاقلابیاینترنت در لابینمازخانهچایخانه سنتیروم سرویسفضای سبزخدمات بلیطصبحانهخدمات باربریحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
به ازای هر نفر

700,000 تومان
700,000 تومان
ثبت و رزرو هتل
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi