https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

چگونه با اتوبوس به اصفهان سفر کنیم؟

تاریخ ثبت : 08 شهریور 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  چگونه با اتوبوس به اصفهان سفر کنیم؟
چگونه با اتوبوس به اصفهان سفر کنیم؟ چگونه با اتوبوس به اصفهان سفر کنیم؟

اصفهان یکی از قدیمی‌ترین مناطق ایران و از محبوب‌ترین شهرهای ایران برای سفر است که هر ساله گردشگران و مسافران زیادی را میزبانی می‌کند. در این مطلب قصد داریم نکات لازم برای سفر به اصفهان با اتوبوس را شرح دهیم؛ چرا که بدون بررسی شیوه‌های سفر نخواهید توانست رزرو بلیط اتوبوس اصفهان را به بهترین روش انجام دهید. همچنین با سوغاتی‌ها، جاذبه‌های گردشگری و ترمینال‌های اصفهان آشنا خواهیم شد که از ضروری‌ترین اطلاعات این سفر هستند. با ما در ادامه برای تجربه‌ای به یادماندنی در این شهر توریستی همراه شوید.

سفر به اصفهان با اتوبوس

اصفهان در یک نگاه

اصفهان از جمله شهرهای تاریخی و گردشگری ایران است که در مرکز کشور واقع شده است. این شهر که یکی از شهرهای صنعتی و دانشگاهی ایران است، از نظر جمعیتی نیز جزو شهرهای پر جمعیت کشور به شمار می آید. از این رو در روزهای مختلف سال پذیرای قشرهای مختلفی از مسافران است که برای کار، تحصیل و یا تفریح به اصفهان مسافرت می کنند. این امر موجب می شود تا انواع بلیط سفر به مقصد این شهر از جمله بلیط اتوبوس اصفهان از جمله پر فروش ترین بلیط های داخلی باشند. در این میان جالب است بدانید که بلیط هواپیما اصفهان و بلیط قطار این شهر معمولاً در پیک سفر به جهت تقاضای بالای گردشگران، نوساناتی را در قیمت خود تجربه می کنند. در حالی که بلیط اتوبوس نصف جهان، تقریباً در تمامی روزهای سال تغییر قیمتی ندارد و تنها بلیط با نرخ ثابت در طول سال است.

بازدید از جذاب ترین جاهای دیدنی در سفر

تاریخچه غنی اصفهان موجب شده است تا این شهر جاذبه های گردشگری بسیاری را در دل خود جای دهد. این جاذبه ها اغلب از نظر معماری، نقش و نگار و حتی رنگ، منحصر به فرد هستند. این ویژگی ها موجب شده است تا تعداد آثار گردشگری این شهر بسیار زیاد باشد. از این رو در این مطلب تنها به برخی از مهمترین این جاذبه ها نظیر منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو به عنوان مهمترین این آثار اشاره می کنیم.

راهنمای جامع سفر به اصفهان

سوغاتی ها و یادگاری های ارزشمند

ممکن نیست مسافری را بیابید که بلیط اتوبوس را برای سفر به اصفهان خریداری کرده باشد و در برگشت چمدان خود را از خوراکی های خوشمزه و صنایع دستی نفیس اصفهان پر نکند. در این میان می توانیم از انواع گز، پولکی و برشتوک به عنوان خوشمزه ترین خوراکی هایی که بعد از سفر به اصفهان به خانه گردشگران راه می یابند، نام ببریم. پارچه های قلمکار، جعبه های خاتم کاری شده و ظروف آبی رنگ مینا کاری شده نیز از جمله سوغاتی ها و صنایع دستی نفیس اصفهان هستند.

ترمینال های اتوبوسرانی اصفهان

اصفهان دارای 4 پایانه مسافربری است که تمامی سفرهای برون استانی و درون استانی آن از طریق این پایانه ها به انجام می رسد. جزئیات این پایانه ها که با نام های کاوه، صفه، جی و زاینده رود شناخته می شوند به شرح زیر است:

مسیرهای پرتردد اصفهان در ایران

اگر قصد دارید از مبدا تهران با اتوبوس به سمت اصفهان حرکت کنید، سه راه، پیش روی خود خواهید داشت که از نظر مسافت و زمان کمی با هم متفاوت هستند. مسیر اول از شهر تهران آغاز شده و با عبور از شهرهای قم و کاشان به اصفهان می رسد. این مسیر 448 کیلومتر است و عبور از آن 4 ساعت و 44 دقیقه به طول می انجامد. در مسیر دوم اتوبوس پس از عبور از قم، از شهرهای سلفچگان، دلیجان و اراک می گذرد. این مسیر 431 کیلومتر است و عبور از آن 4 ساعت و 56 دقیقه زمان می برد. در نهایت در مسیر سوم اتوبوس از اتوبان کرج، راهی ساوه شده و پس از عبور از شهرهای سلفچگان و میمه، به اصفهان می رسد. این مسیر 436 کیلومتر است و عبور از آن 5 ساعت به طول می انجامد.
همچنین اگر قصد دارید از اصفهان به مشهد بروید؛ بلیط اتوبوس اصفهان مشهد از بهترین انتخاب ها خواهد بود که کوتاه ترین مسیر آن را در زیر مشاهده می‌کنید. با عبور از این مسیر خواهید توانست در کمترین زمان به مشهد برسید. (اصفهان، کوهپایه، نایین، انارک، جندق، حسینان، سطوه، طرود، بیارجمند، میامی، داورزن، سبزوار و نیشابور، مشهد)

اصفهان گردی کجا بریم

برای دریافت آنلاین بلیط اتوبوس به مقصد یا مبدا اصفهان می‌توانید به قاصدک 24 مراجعه کنید. سپس در کادر جستجو اطلاعات مسیر را مانند شهر مبدا، مقصد و تاریخ سفر وارد نمایید تا لیست تمامی بلیط‌ها به همراه قیمت نمایان شوند. با بررسی هزینه‌ها خواهید توانست ارزان ترین بلیط را برای سفر خود به اصفهان خریداری کنید و سفر لذت‌بخشی را تجربه نمایید. البته برای سفر هوایی به اصفهان یا سفر با قطار به این شهر نیز امکان خرید بلیط از قاصدک 24 وجود دارد. تنها باید به بخش هواپیما یا قطار در سایت آن مراجعه کرده و مبدا و مقصد را ثبت کنید. البته این موارد تنها خدمات قاصدک 24 نیستند و شما امکان دریافت بیمه مسافرتی، تورهای گردشگری، ویزا و رزرو هتل در ایران را نیز از قاصدک 24 دارید. برای اقامت در اصفهان و رزرو هتل کلیک کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi