https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

تورهای یزدگردی و کویرنوردی ویژه نوروز 1397

تاریخ ثبت : 01 فروردین 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  تورهای یزدگردی و کویرنوردی ویژه نوروز 1397
تورهای یزدگردی و کویرنوردی ویژه نوروز 1397 تورهای یزدگردی و کویرنوردی ویژه نوروز 1397

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

سفر است که آدمی را زنده نگه می‌دارد و شور ادامه حیات را به او می‌بخشد. اگر قدردان زندگی خویش هستید دل به دریا بزنید و قدم در راه سفر بردارید. بروید به دوردست‌ها، جایی که تنها شما باشید و خدا. وجودتان را از هرچه هست و نیست خالی کنید و لحظه‌ای تصور کنید که نه غمی هست و نه دغدغه‌ای.

چه‌چیزی بهتر از سفر و چه جایی بهتر از کویر است که آدمی را به اوج خلسه ببرد و آرامشی روح‌نواز را بدان هدیه دهد؟

کویر؛ طبیعتی بکر که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود به‌ویژه شب‌های پُرستاره آن‌که خط اتصال آدمی است به آسمان. اگر لذت تماشای بهترین کویرها را می‌خواهید به شهر کویری یزد بیایید، شهری که به‌تازگی جهانی شده و زیبایی‌های آن را جهانیان نیز تائید کرده‌اند.

بدین منظور شرکت گردشگری رادینا در شهر تاریخی یزد؛ تورهای کویرنوردی و یزدگردی باکیفیت را برای دوستداران طبیعت، تدارک دیده است تا تک‌تک ایرانیان عزیز نیز بتوانند در کنار توریست‌های خارجی، زیبایی‌های کشور همیشه سرافرازمان را به نظاره بنشینند و بدانند که این کشور متمدن نیز دست‌کمی از دیگر کشورهای جهان ندارد.

 

تورهای یزدگردی

تور طبیعت‌گردی یزد یکی از این تورهای لوکس و تماشایی رادینا است که شما را به بازدید از روستای زرتشتی نشین چم، دخمه چم، سرو دوهزارساله چم، آتشکده چم، باغ صدری تفت، موزه مردم‌شناسی تفت، آسیاب آبی تفت، مجتمع تفریحی باغ ارم، عقاب کوه و همچنین بازدید از روستای اسلامیه می‌برد که خنکی آب‌وهوای این روستاها در دل کویر به شما جانی دوباره می‌بخشد.

تور تفت و ابرکوه از دیگر تورهای ییلاقی در استان یزد است که تماشای سرو چهارهزارساله ابرکوه سروی استوار و دیرینه زیست، خانه آقازاده، گنبد عالی، یخچال خشتی، خانه صولت، عقاب‌کوه و باغ صدری تفت را در کوله‌بار خود به همراه دارد.

تور مهریز، زین‌الدین و سریزد شما را راهی دیدار تاریخ و اصالت یزد می‌کند، به بازدید از روستای تاریخی سریزد، ارگ سریزد، دروازه فرافر، کاروانسرای سریزد، باغ آهو، باغ پهلوان پور، قلعه مهرپادین و کاروانسرای زین‌الدین می‌برد. جاهایی که پایه اولیه شکل‌گیری یزد و شهرستان‌های آن می‌باشد و عظمت و شکوه تاریخ را به نمایش می‌گذارند.

تور اردکان و عقدا یکی دیگر از تورهای تاریخ گردی شرکت رادینا می‌باشد که بازدید از خانه آیت ا... خاتمی، خانه تقدیری، قنات اردکان، بازارچه چهارسوق اردکان، دربند صدرالفضلا، دربند مجدالعلما، کارگاه‌های ارده، بافت تاریخی عقدا، دروازه عقدا و زیارتگاه پارس بانو را به همراه دارد.

 

کمپ ‌ها و تورهای کویرنوردی

شرکت گردشگری رادینا علاوه بر تورهای طبیعت‌گردی و تاریخی، تورهای ویژه کویر نوردی را نیز برای کویر دوستان عزیز در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها:

تور چک‌چک، میبد و کویرنوردی می‌باشد که در برنامه خود بازدید از کمپ کویری، نارین قلعه، کبوترخانه، یخچال خشتی، کاروان‌سرای شاه‌عباسی، آب‌انبار کلار و زیارتگاه پیر سبز چک‌چک را دارد. در این تور می‌توان با آداب‌ورسوم زرتشتیان یزد آشنا شد و به‌نوعی اصالت یزد را به نظاره نشست.

تور کویر بافق، توری ویژه و خاص کویرنوردی می‌باشد که تماشای زیبایی غروب آفتاب کویر، پیاده‌روی بر روی رمل‌ها و تماشای آسمان پرستاره را به دنبال دارد و با اجرای موسیقی زنده و شترسواری یا موتورسواری شبی به‌یادماندنی را برای مهمانان خود رقم خواهد زد.

مجتمع گردشگری و توریستی شهر آفتاب مکانی بین زارچ و اشکذر است که فعالیتی دائمی دارد. همگان کویر را با حرکت آرام شن‌های روانش و سکوت آرامش بخشش می‌شناسند. هرچند، گاهی بادهای وزان ‌که صدای تنفس کویر محسوب می‌شوند، سکوت محض کویر را می‌شکنند و آدمی را به این دنیای پرهیاهو برمی‌گردانند.

خدمات کمپ کویرنوردی شهر آفتاب شامل شترسواری، موتورسواری، موسیقی زنده، سافاری، رصد ستارگان، چای آتشی، غذا به‌صورت پرس و... می‌شود. کمپ کویری آفتاب همچنین دارای فضای سبز، حوض آب و آلاچیق‌های زیبایی است که سایبانی امن و راحت در دل کویر را شکل داده‌اند. ازآنجایی‌که طوفان، پدیده‌ای طبیعی در کویر به‌ویژه فصل بهار می‌باشد؛ در داخل کمپ کویرنوردی شهر آفتاب، سالنی سرپوشیده با ظرفیت 600 نفر و قابلیت چادر زدن ساخته شده تا هنگام طوفان بتوان در آنجا مستقر شد.

کمپ کویر فهرج در ایام خاص، به‌ویژه نوروز برپا می‌شود و امکان اقامت شبانه را نیز دارد که با اقامت در دل کویر می‌توان ساعاتی از هیاهوی شهر و دنیای الکترونیکی دور شد و در آرامشی کامل، خوابی آسوده داشت. همچنین کویر را درنوردید، عظمت و شکوه هستی را زیر پا گذاشت و گام‌به‌گام به‌سوی جاودانگی پیش رفت. کمپ کویری فهرج امکاناتی را برای مهمانان خود فراهم کرده است که برخی از آن‌ها شامل؛ سالنی ۱۵۰ نفره برای شام و پذیرایی، شترسواری، موتورسواری، سافاری، والیبال ساحلی، چای آتشی، بوفه و... می‌شود.

کمپ کویری شباهنگ، از بهترین و مجهزترین کمپ‌های کویری یزد است که باعث شده تا با آرامشی دوچندان به کویر رفت و آسوده‌خاطر از طوفان‌ها، تنهایی و سردرگمی کویر؛ بر روی ریگ‌های روان قدم زد و رد پای خویش را در دل آن دید، ردّ پایی که لحظه‌به‌لحظه پر می‌شود و گویی سالیان سال است که کسی به آنجا نیامده و دوباره در سکوت خود فرو می‌رود. با شب‌نشینی و روشن کردن آتش در کویر، می‌توان آسمان مخملی پرستاره را به نظاره نشست؛ آسمانی که کویر را در تاریکی مطلق فرو برده و با انعکاس پرتوهای آتشین به نورافشانی خویش پرداخته است.

کمپ کویری شباهنگ با سوئیت‌های کامل و مجهز خود، خیال مسافران را از ماندن و خوابیدن در دل کویر آسوده کرده و سفری رؤیایی و خاطره‌انگیز را برایشان رقم خواهد زد. این کمپ با ارائه خدماتی همچون کافی‌شاپ، سافاری، شترسواری، موتورسواری، رصد ستارگان، آتش‌بازی و پخش موزیک در برگزاری جشن‌ها، پذیرایی میان وعده و... سعی کرده تا تجربه بهترین لحظات را برای مهمانان خود فراهم کند.

کمپ کویر نوردی سندباد از زیبایی‌های کویر، آسمان صاف و یکدست آن است. آسمانی آبی که می‌توان در آن با پاراگلایدر کمپ کویرنوردی سندباد پرواز کرد و زمین را زیر پا گذاشت، لذت رها شدن در آسمان و لمس خنکای نسیم حاصل از پرواز را نیز تجربه کرد. کمپ سندباد؛ خدمات دیگری همچون ترانسفر، شترسواری، موتورسواری، سافاری، اسکی روی شن (سندبرد)، پرواز با کایت‌باگی، رصد ستارگان و... نیز دارد که بهترین لحظات را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تورهای یزدگردی و کویرنوردی نوروز 97 به اینجا مراجعه نمایید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi