https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین رستوران های یزد (پیتزا)

تاریخ ثبت : 21 مرداد 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  بهترین رستوران های یزد (پیتزا)
بهترین رستوران های یزد (پیتزا) بهترین رستوران های یزد (پیتزا)

مسافرت به شهرهای مختلف، زمانی لذت‌بخش می‌شود که بتوان بهترین و مناسب‌ترین خدمات را نیز دریافت کرد. شاید شما هم هنگام ورود به شهر یزد، یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که از اهالی این شهر بپرسید، آدرس بهترین رستوران‌های یزد است. از طرفی، پیتزا هم در سال‌های اخیر به یکی از غذاهای پرطرفدار و موردعلاقه ایرانیان تبدیل شده؛ بنابراین لازم است قبل از سفر، با بهترین رستوران‌های یزد که پیتزا سرو می‌کنند و درصد بالایی از رضایت مشتریان را دارند، آشنا شوید. با توجه به این که سلیقه‌ها و ذائقه‌ها بسیار مختلف است؛ قصد داریم فست‌فودها و رستوران‌هایی را معرفی کنیم که در نظرسنجی‌های اینستاگرامی مردم یزد، به عنوان بهترین‌ها انتخاب شده‌اند.
باید گفت اگرچه پیتزا یک غذای ایرانی نیست؛ امّا امروزه در میان مردم ایران طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین طبیعی است که عشّاق پیتزا در سفر به هر شهر، دنبال مکانی بگردند تا بتوانند باکیفیت‌ترین و لذیذترین پیتزاها را صرف کنند و خستگی را از تن بیرون سازند.

 

در کدام رستوران‌های یزد پیتزای آمریکایی سرو می‌شود؟

پیتزاهای آمریکایی طرفداران بسیاری دارد و همین امر باعث شده که رستوران‌های زیادی در شهر یزد، به سرو این خوراکی خوشمزه بپردازند. ما به شما کافه‌تاک و کرنوپیچ را پیشنهاد می‌کنیم:

 

فست‌فود کرنوپیچ

اغلب اهالی یزد و طرفداران پروپاقرص غذاهای فست‌فود، کرنوپیچ را به عنوان بهترین فست‌فود شهر یزد معرفی می‌کنند. این مجموعه به عنوان یکی از پرطرفدارترین فست‌فودهای شهر، باوجود ازدحام مشتری همواره سرعت سرویس‌دهی بالایی داشته و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. علّت نام‌گذاری رستوران هم سرو نوعی پیتزا به نام کرنوپیچ است که در آن به‌جای خمیر پیتزا، از حلقه‌های سیب‌زمینی استفاده می‌شود.
فست‌فود کرنوپیچ یزد با وجود ارائه انواع پیتزا، با پیتزای کرنوپیچِ مخصوص خود شناخته می‌شود. مطمئن باشید منوی متنوع و سرعت سرویس‌دهی بالای فست‌فود کرنوپیچ، نام این رستوران حرفه‌ای و پرطرفدار را همیشه در خاطر شما ثبت خواهد کرد.
باید اشاره کرد که در صورت انتخاب هتل صفاییه یزد و یا هتل ارگ جدید یزد برای اقامت، دسترسی سریع و راحتی به فست‌فود کرنوپیچ خواهید داشت و بنابراین می‌توانید پیتزاهای لذیذ و خاص این رستوران را امتحان کنید.
لازم به ذکر است که در نظرسنجی‌های اینستاگرامی اخیر، کرنوپیچ به عنوان بهترین پیتزافروشی یزد توسط یزدی‌ها انتخاب شده و رتبه دوم هم به‌طور مشترک به پیتزا جردن و فروتن رسیده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره فست فود کرنوپیچ می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

کرنوپیچ

کافه تاک یزد

كافه تاک یزد، یک كافه خانوادگی و عالی است که می‌توان در آن، طعم‌های بی‌نظیری را تجربه كرد؛ طعم‌هایی كه هریک از آن‌ها باسلیقه و دقت نظر خاصی انتخاب‌شده‌اند. همین‌قدر بدانید که پاستا و سوپ قارچ لذیذ کافه تاک، در هیچ‌جای دنیا نظیر ندارد.
مدیریت بی‌نقص و عالی كافه تاک، برخورد حرفه‌ای و مناسب پرسنل، طعم فوق‌العاده غذاها و همچنین شور و حرارت خاص محیط کافه دست به دست هم داده و فضای دل‌انگیز و گرمی را برای دورهمی‌ها و ملاقات‌های دوستانه فراهم کرده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره کافه تاک می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

کافه تاک یزد

پیتزا یزدی چه طعمی دارد؟

اگر در پیتزافروشی‌های قدیمی یزد چرخی بزنید، پیتزاهای آمریکایی را در حالی می‌یابید که کاملاً پر ملات و با سس فراوان و چیپس سرو می‌شود. این نوع پیتزا که به پیتزا یزدی معروف شده، بیشتر در رستوران‌ها و پیتزافروشی‌هایی نظیر جردن، کلبه و فروتن به مشتریان عرضه می‌گردد و کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

 

پیتزا جردن یزد

فست‌فود جردن با تهیه و سرو انواع پیتزا، همبرگر، سوخاری، نوشیدنی، پیش‌غذا و سالادهای خوشمزه توانسته مشتریان بسیاری پیدا کند و رضایت آنان را جلب نماید.
پیتزا جردن با فراهم کردن محیطی تمیز و آرامش‌بخش به همراه طراحی زیبای فضای داخلی، شرایط ایده‌آلی برای سرو غذا در همان مکان ایجاد کرده است. به علاوه، این پیتزافروشی با ارائه خدمات ارسال غذا، دائماً سفارش‌های پیکی مشتریان را نیز می‌پذیرد و بدین شکل سعی دارد تا رضایت آنان را بیش از پیش جلب نماید.

برای اطلاعات بیشتر درباره پیتزا جردن می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

پیتزا جردن یزد

پیتزا فروتن یزد

اگر به دنبال یک فست‌فود خوب و باصرفه در دیار کهن یزد هستید که وعده غذایی پرانرژی و لذیذی را صرف نمایید، فست‌فود فروتن را از دست ندهید. در پیتزا فروتن یزد می‌توان انواع غذاهای فست‌فود را سفارش داد؛ اما شهرت برگرها و پیتزاهای آن از سایر غذاها بیشتر است.
فست‌فود فروتن این فرصت را برای مشتریان خود فراهم کرده که به صورت گروهی یا دربست، امکان رزرو میز و گذراندن یک دیدار دوستانه یا خانوادگی را در این محیط صمیمی و دلنشین داشته باشند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان پیتزا و غذاهای فست‌فود هستید در سفر به یزد حتماً صرف یک وعده غذایی در پیتزا فروتن را تجربه کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره فست فود فروتن می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

پیتزا فروتن

رستوران رس یزد

رستوران رَس یزد به عنوان یکی از رستوران‌های دارای دکوراسیون زیبا و فضای بسیار چشم‌نواز، در خانه رَس واقع شده و بخشی از هتل صفاییه یزد به شمار می‌رود. این رستوران و فست‌فود مدرن که در ساعات خاصی به ارائه غذای ایرانی و کافی‌شاپ و در ساعات دیگری هم به سرو غذاهای فرنگی و فست‌فود می‌پردازد، از بهترین مجموعه‌های تهیه پیتزا در یزد است و طعم پیتزاهای آن، خاص و منحصربه‌فرد می‌باشد.
در رستوران رس هتل صفاییه می‌توانید علاوه بر پیتزاهای خوشمزه، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، شیک و... را در کنار غذاهای ایرانی و خارجی صرف نمایید و حتی با رزرو رستوران به صورت گروهی و دربست، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود را خاطره‌ساز کنید.
رستوران رس یزد به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای و باکیفیت و با داشتن منوی متنوعی از انواع غذاها به زبان فارسی و انگلیسی، پیشنهادی برای مسافران ایرانی و توریست‌های خارجی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

کافه رستوران دی فود

پیتزا کلبه یزد

برای کسانی که در هتل‌هایی نظیر هتل سنّتی مظفر و هتل داد اقامت دارند، سفارش وعده غذایی از پیتزا کلبه، یک پیشنهاد طلایی و منحصربه‌فرد است. فست‌فود کلبه یزد با داشتن دو منوی فارسی و انگلیسی، فرصت تجربه طعم‌های لذیذی را در شهر بادگیرها برای مشتریان فراهم می‌آورد و این رو، طرفداران خاص خود را دارد.

فست فود کلبه

پیتزاهای ایتالیایی

از پیتزاهای خوشمزه آمریکایی و یزدی که بگذریم، باید به سراغ پیتزاهای ایتالیایی با نان نازک‌شان برویم. طی سال‌های اخیر، چند رستوران ایتالیایی در یزد افتتاح شده‌اند که از محبوب‌ترین آن‌ها باید به رستوران‌های سزار، شگالیو و دراگون اشاره کرد.

 

رستوران ایتالیایی سزار

نزدیکی و شباهت ذائقه ایرانیان با ایتالیایی‌ها موجب شده که امروزه، بسیاری از ایرانی‌ها چند نمونه از غذاهای ایتالیایی را در وعده غذایی هفتگی خود بگنجانند. صرف غذای ایتالیایی در شهر تاریخی و تماشایی یزد زمانی شگفت‌انگیزتر می‌شود که با منوی لذیذ رستوران ایتالیایی سزار همراه گردد.
رستوران ایتالیایی سزار جایی است که بی‌شک مجموعه‌ای از بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای ایتالیایی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگر منوی این رستوران را پیش روی بگذارید، انواع خوراکی‌های لذیذ مانند اسپاگتی، فتوچینی، راویولی، پاستا و پیتزا، پنه، غذاهای دریایی، خوراکی‌های سنّتی ایرانی و نیز دسرهای متنوع را می‌یابید که دست شما را برای انتخاب یک وعده غذایی خوشمزه باز می‌گذارد.
باید اشاره کرد که علاوه‌بر منوی غذایی، یک منوی کافی‌شاپی جداگانه نیز در رستوران سزار وجو دارد و انواع بستنی، قهوه، کیک و دسرهای مختلف نظیر تیرامیسو و اسموتی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
با توجه به وجود دو سالن مجزا و کادری حرفه‌ای و متخصص، می‌توان این رستوران را برای دیدارهای دوستانه، دسته جمعی و همچنین مراسم خاص و باشکوه انتخاب کرد و از محیط دل‌نشین و دنج آن لذت برد.

برای اطلاعات بیشتر درباره رستوران سزار می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

رستوران سزار یزد

رستوران دراگون یزد

فست‌فود و رستوران ایتالیایی دراگون یزد، از جمله مشهورترین و پرطرفدارترین رستوران‌ها و فست‌فودهای این شهر به شمار می‌رود که با کیفیت بی‌نظیر غذاهای خود، حسابی در میان مردم جا باز کرده است. این رستوران که در سال 1388 دایر شده، اغلب به ارائه غذا و فست‌فودهای ایتالیایی می‌پردازد.
از اصلی‌ترین غذاهای رستوران دراگون باید چیکن استراگانوف، استیک مرغ، اسکالپ گوشت، استیک کبابی، استیک تورنادو، پپر استیک، استیک دایانو  استیک مدالین را نام برد. بهترین غذاهای فست‌فود دراگون هم شامل پیتزا مارگاریتا، پیتزا پپرونی، پیتزا فونگی، پیتزا کاپری، پیتزا ونیزیا، پیتزا رامونا و... می‌شود.
این رستوران توانسته با یک خلاقیت مثال‌زدنی و ایجاد طعم‌هایی نوین به عنوان تلفیقی از غذاهای ایتالیایی و ذائقه ایرانی، طرفداران ویژه‌ای بیابد و رضایت مشتریان را از خدمات خود بالا ببرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره رستوران دراگون می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

رستوران دراگون یزد

رستوران شگالیو

رستوران شگالیو با دارا بودن دکوراسیونی زیبا، در میان رستوران‌های ایتالیایی معروف یزد قرارگرفته و با غذاهای خاصی نظیر گوشت استیک، پیتزا سیسیلی، سیب‌زمینی، سالاد و دیگر غذاهای موردعلاقه مشتریان خود، توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب کند.
در رستوران ایتالیایی شگالیو می‌توان انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، پیتزا و ساندویچ را سفارش داد. ضمناً در این رستوران، امکان رزرو گروهی یا دربست نیز برای برگزاری مراسم مختلف در فضایی خاص و متفاوت وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره رستوران شگالیو می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

رستوران شوگالیو

رستوران ایتالیایی دنیز یزد

در میان رستوران‌های ایتالیایی یزد، نام رستوران دنیز هم با دیزاین فوق‌العاده، غذاهای لذیذ و قیمت مناسب غذاهایش می‌درخشد. رستوران تازه‌تأسیس دنیز که از سال 1398 کار خود را آغاز کرده، انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه و خوش رنگ و لعاب را به مشتریان عرضه می‌کند و فضای دل‌نشین و چشم‌نوازی نیز برای حضور علاقه‌مندان دارد.
این رستوران شیک و مدرن با تهیه باکیفیت‌ترین غذاها توسط کادری حرفه‌ای و مجرب، غذاهای گیاهی، سفارشی و بیرون‌بر را نیز سرو می‌کند و امکان رزرو گروهی و دربست رستوران را هم برای مناسبت‌ها و مراسم خاص فراهم آورده است.

دنیز
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از رستوران ایتالیایی دنیز یزد می‌توانید صفحه اختصاصی این رستوران را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi