https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

شهربازی سرزمین ستاره ها

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  شهربازی سرزمین ستاره ها
شهر : یزد
آدرس : یزد، میدان آزادی، مجتمع ستاره، طبقه دوم، شهربازی سرزمین ستاره ها
ساعت ارائه خدمات : از ساعت ۹ تا ۱۳ و از ۱۶:۳۰ تا ۲۳
راه های دسترسی : 11-03536277010

شهربازی سرزمین ستاره ها ، با مدیریت آقای قادری در مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد واقع شده است. این سرزمین ستاره ها ، تنها شهربازی سرپوشیده با دستگاه های استاندارد در یزد است که با ایده آل ترین بازی ها و امکانات، محیطی شاد و مفرح را برای افراد بویژه کودکان فراهم آورده است.

شهربازی سرزمین ستاره ها ، با مساحت 2000 متر مربع، مکانی سالم و ایمن برای دوستداران سرگرمی های پر هیجان است که با بازی هایی همانند: ماشین های کوبنده مکانیکی، جنگی، الکترونیکی، بادی، کامپیوتری، ایرهاکی و... توانسته علاقه مندان فراوانی را به سوی خود جذب نماید. همچنین این مجموعه با امکاناتی نظیر: سالن تولد و جشن تکلیف، سینما 5 بعدی، غرفه گریم صورت و پارکینگ، در کنار کادری مجرب سعی کرده تا بهترین فضا را برای گذراندن اوقات فراغت در کنار فرزندان فراهم نماید.

اگر در هتل سنتی مظفر یزد اقامت دارید، این هتل در نزدیکی شهربازی سرزمین ستاره ها قرار گرفته که می توانید با انتخاب این مجموعه تفریحی، خاطره ای خوش را برای خود رقم زده و از برترین مجموعه تفریحی استان یزد لذت ببرید. همچنین اگر تمایل دارید با یزد و جاذبه های آن بیشتر آشنا شوید می توانید از تورهای یزد و تورهای کویرنوردی نیز بهره ببرید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
توسط نرگس دهقان در تاریخ 23 اسفند 1400
سلام هزینه ی ورودی هم دارد؟
هزینه ی شارژ کردن کارت چقدره؟


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi