https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

پارک بزرگ آزادشهر یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  پارک بزرگ آزادشهر یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، آزادشهر، نرسیده به فلکه دوم، پارک بزرگ آزادشهر یزد
نوع جاذبه گردشگری : تفریحی _ سرگرمی

پارک بزرگ آزادشهر یزد با 2.7 هکتار وسعت در سال 1378 در بافت جدید منطقه آزادشهر یزد احداث شده است. گونه غالب درختان سر به فلک کشیده این پارک شامل درخت کاج و نارون می شود که فضای پارک بزرگ آزادشهر یزد را به طبیعتی زیبا تبدیل کرده است.

پارک بزرگ آزادشهر یزد

درختان تنومند و کهنسال پارک آزادشهر یزد بیانگر قدمت جایگاه این منطقه سرسبز و دلیل اصلی جذب گردشگران عزیز به این نقطه از این شهر می باشند. 

هر ساله در پارک بزرگ آزادشهر یزد جشن و مراسم مناسبتی برگزار می گردد و محل تجمع اهالی و علاقمندان به این جشن ها است که به گونه ای باعث آشنایی بیشتر مردمان هر محله با یکدیگر می شود و فضایی بس نشاط آور برای کودکان و خانواده های آنها نیز می باشد.

پارک بزرگ آزادشهر یزد

بازدید کنندگان این پارک سرسبز همچنین می توانند از امکانات عالی پارک آزادشهر یزد نظیر زمین والیبال، غرفه های رفاهی و تفریحی، زمین بازی کودکان، آبخوری، سرویس بهداشتی، پیست و ست ورزشی، پارک بادی، سیستم صوتی، نمازخانه و آلاچیق استفاده نمایند و از این مکان مجهز و آرامش بخش لذت ببرند.    

پارک بزرگ آزادشهر یزد به جاذبه های گردشگری تفت یزد نظیر شیرکوه تفت، آبشار دره گاهان، باغ تالار ارم ، اقامتگاه بوم گردی دو سرو تفت، باغ صدری تفت و ... می باشد.

پارک بزرگ آزادشهر یزد

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزدمی توانید از تورهای یزدگردی ارزان قیمت و تورهای کویر نوردی ارزان و با کیفیت رادینا استفاده نمایید.       

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi