https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

پارک طوبی یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  پارک طوبی یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، میدان شهدای محراب،بلوار مدرس، پارک طوبی یزد
نوع جاذبه گردشگری : تفریحی _ سرگرمی

وسعت پارک طوبی یزد 14000 متر مربع می باشد که در سال 1382 در بافت جدید میدان شهدای محراب یزد و در نزدیکی بیمارستان مدرن مرتاض یزد احداث شده است. این پارک، باغی تاریخی و مملو از درختان سر به فلک کشیده نظیر درخت کاج، انار، خرمالو و توت می باشد که فضای پارک طوبی یزد را به طبیعتی زیبا تبدیل کرده است.

بوستان طوبی یزد

بوستان طوبی یزد ویژه بانوان می باشد و به همین خاطر دور تا دور آن را دیوارهای بلند به صورت حصار کشیده شده اند تا محیطی امن و رفاهی را برای بانوان ایجاد کند. درب بزرگ این پارک همه روزه از صبح تا شب به روی بانوان و فرزندان گرامیشان باز می باشد.  

بوستان طوبی یزد

در پارک و بوستان طوبی یزد ، امکاناتی نظیر زمین بازی کودکان، آبنما، آبخوری، سرویس بهداشتی، ست ورزشی، غرفه های رفاهی و تفریحی، نمازخانه و پیست دوچرخه سواری وجود دارد به طوری که می توان روزی شاد و به یادماندنی را در آن گذراند.  در کنار لذت بردن از فضای دل انگیز پارک بانوان طوبی یزد می توانید از مکان های دیدنی و جاذبه های تاریخی یزد همچون موزه آیینه، آتشکده یزد، پارک هفتم تیر و ... دیدن نمایید. 

بوستان طوبی یزد

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد می توانید از تورهای یزدگردی ارزان قیمت و تورهای کویر نوردی ارزان و با کیفیت رادینا استفاده نمایید.       

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi