https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کافه عدسی یزد ( رستوران پناهنده )

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  کافه عدسی یزد ( رستوران پناهنده )
شهر : یزد
آدرس : شعبه مرکزی : یزد، خیابان قیام، میدان خان، بازار چیت ساز، کافه عدسی یزد
ساعت ارائه خدمات : صبحانه: همه روزه از ساعت 6 الی 12:30 _ ناهار: از ساعت 12:30 الی 16 (روزهای غیر تعطیل)
راه های دسترسی : شعبه مرکزی : 03536222602

کافه عدسی پناهنده یزد ، با مدیریت آقای مرحوم حاج بمانعلی پناهنده در سال 1323 در بافت قدیمی شهر یزد تأسیس شده كه تا سال ١٣٥١ به صورت كاملاً سنّتی اداره می شده است. از سال ١٣٥١ فرزند ایشان آقای حاج علی اصغر پناهنده با خریداری آن حجره، تعمیر و تجهیز آن كار را می دهد. فرزندان ایشان نیز از سال ١٣٩٢ تاكنون با خریداری و گسترش روز افزون آن ادامه فعالیت داده اند که امروزه در چندین شعبه آماده ارائه خدمات به مشتریان است. 
کافه عدسی پناهنده یزد، با داشتن فضای دنج و دوستانه، یکی از محبوب ترین و معروف ترین کافه ها نزد مردم یزد و حتی گردشگران است. هر کسی که یکبار طعم فوق العاده لذیذ عدسی آن را چشیده باشد، مطمئناً این کافه را به دوستان خود پیشنهاد می دهد؛ همچنین طعم عالی عدسی ‌های این کافه با برخورد خیلی خوب کارکنانش به هیچ‌ وجه از یاد مشتریان نمی‌ رود.

کافه عدسی پناهنده
کافه رستوران پناهنده با بیش از هفتاد سال سابقه، هیچگاه محبوبیّت خود را نزد مردم از دست نداده؛ بلکه روزانه بر تعداد کسانی که برای صرف عدسی به این کافه مراجعه می کنند، افزوده می شود. تقریباً هر قشر جامعه، از دانشجو و کسبۀ بازار تا سرشناسان شهر یزد به این کافه می ‌روند. برای آن‌هایی که اهل صبحانه ‌های سنگین ایرانی هستند و دلشان می‌خواهد تا آخر شب پر از انرژی باشند، این کافه جزو اولین انتخاب‌ هاست. از دیگر مزیّت های کافه عدسی پناهنده، آن است که در تمام طول سال هیچوقت تعطیل نیست و هر روزه از ساعت ٦ صبح الی ٤ عصر در وعده های غذایی صبحانه و ناهار پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

عدسی پناهنده یزد
قرار داشتن این کافه در بازار پنجه علی و نزدیکی آن به مجموعه خان، فرصت خوبی است تا بتوان بعد از گشت و گذاری مفصّل در بازارها، خستگی را با یک کاسه عدسی پناهنده، نان داغ و سبزی تازه برطرف کرد. از دیگر امتیازات کافه عدسی پناهنده یزد ، نزدیکی به هتل های سنّتی نظیر: هتل ملک التجار، هتل سنتی خوان دوحد و هتل فاضلی است که فرصت صرف یک وعده غذایی را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم می سازد. 

شعبه دیگر کافه عدسی پناهنده

شعبه 1: یزد، صفاییه، بلوار دانشگاه، جنب داروخانه سلامت، ابتدای تندگویان _ 03538262245

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
توسط دانیال در تاریخ 31 اردیبهشت 1399
درود و عرض ادب
با اینکه اهل شیراز هستم و در یزد زندگی نمیکنم و وصلتی هم با یزدیها ندارم باید بگم بهترین عدسی فقط و فقط عدسی پناهنده هست و بس.پاسخ رادینا : سلام دوست عزیز. وقت به خیر
ممنون از نظر شما
به امید دیدار دوباره شما در یزد
توسط اصغر عرفانی در تاریخ 10 آذر 1396
سلام شماره تلفن شعبه صفائیه میخواستمپاسخ رادینا : سلام. وقتتون به خیر

کافه پناهنده شعبه صفاییه: 38262245-035

با تشکر از پیام شما


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi