https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامتگاه بوم گردی ده عروس بهاباد

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  اقامتگاه بومگردی  »  اقامتگاه بوم گردی ده عروس بهاباد
یزد، 7 کیلومتری بهاباد، اقامتگاه بوم گردی ده عروس بهاباد
NAN/5
نقشه
0 دیدگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ده عروس بهاباد، مجموعه‌ای از 10 خانه زیرزمینی می‌باشد که در یک دهکده کوچک واقع شده است. این اقامتگاه، قدمتی بس طولانی و حتی قبل از کشف خشت و گل دارد که بی‌نهایت دیدنی و خاطره‌انگیز است. این خانه‌های تاریخی، سالیان سال در زیر خاک‌های کویری محو شده بود؛ ولی اخیراً به دست مزرعه‌داری باذوق، کشف و رونمایی گردیده است.

مجموعه ده عروس بهاباد یک قنات بدون آب، زمین کشاورزی، استخر پرورش ماهی و چندین درخت گز دارد و جزو محدود آثار تاریخی است که این چنین، فعال و قابل سکونت می‌باشد.

با رفتن به داخل این خانه‌های زیرزمینی که سقفی کوتاه با دالان‌های پیچ‌درپیچ دارند، گویی وارد تونل زمان شده و به هزاران سال با همان سبک زندگی برمی‌گردیم، تجربه‌ای که لمس آن بسیار شگفت‌انگیز و توصیف‌ناپذیر است.

4 باب از خانه‌های اقامتگاه ده عروس بهاباد، دارای اتاق‌خواب با ظرفیت هرکدام 9 نفر می‌باشند؛ ولی 6 خانه دیگر، بدون اتاق و دارای ظرفیت 5 تا 8 نفر هستند. در کل، این مجموعه 50 نفر ظرفیت دارد. همگی این خانه‌ها، بدون تخت و به‌صورت کف‌خواب می‌باشند و روشنایی آن‌ها از چراغ‌های سنتی و بسیار کم است.

6 سرویس بهداشتی (2 تا فرنگی و 4 تا ایرانی) و حمام اقامتگاه بوم‌گردی ده عروس بهاباد، به‌صورت عمومی و جدا از خانه‌ها قرار دارد.

رستوران سنتی با 3 وعده غذایی، بوفه گرم و سرد، صبحانه محلی، پارکینگ، نمازخانه، گروه موسیقی محلی با خواننده، کافی‌شاپ، سیستم گرمایشی چراغ‌نفتی و... برخی از امکانات رفاهی اقامتگاه ده عروس بهاباد می‌باشد.

اقامتگاه بومگردی ده عروس بهاباد، نزدیک به اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بهاباد همچون موزه مردم شناسی بهاباد، خانه سنگی بهاباد، منزل آل طاها بهاباد و... می‌باشد.

اگر به دنبال رزرو اقامتگاه سنتی ده عروس بهاباد یزد هستید، در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت به این امر دست یابید.

در هنگام اقامت در بهاباد، می‌توانید از تور یزدگردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

 

 

دسترسی به اماکن مهم از اقامتگاه بوم گردی ده عروس بهاباد
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات اقامتگاه بوم گردی ده عروس بهاباد
سرویس ایرانینمازخانهصبحانهحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

اقامتگاه بوم گردی ده عروس بهاباد رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
اقامت هر یک نفر (با صبحانه)

300,000 تومان
300,000 تومان
ثبت و رزرو هتل
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi