https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامتگاه بوم گردی ناردونه تفت

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  اقامتگاه بومگردی تفت  »  اقامتگاه بوم گردی ناردونه تفت
شهرستان تفت، روستای مبارکه، جنب سرو دو قلوی مبارکه، اقامتگاه بوم گردی ناردونه تفت
NAN/5
تفت
نقشه
0 دیدگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ناردونه تفت، خانه‌ای کهن تاریخ در روستای زرتشتی نشین و تاریخی مبارکه تفت است که در سال 1397 پس از مرمت، به‌عنوان یک اقامتگاه سنتی تغییر کاربری داده و هرساله میزبان مهمانان گرامی می‌باشد.

اقامتگاه ناردونه تفت، حیاطی سنتی و شکیل دارد که درهای چوبی و شیشه‌رنگی اتاق‌های سنتی خانه به زیبایی آن افزوده و با حوض سنتی و گل و گلدان‌های سرسبز، با طراوت شده است.

اقامتگاه بوم‌گردی ناردونه تفت، ۳ اتاق 2 تخته و ۱ اتاق کف‌خواب 8 نفره خشتی دارد که مجهز به تلویزیون، پکیج، کولرگازی، تلفن و اینترنت می‌باشد و با وسایل سنتی و رنگین خود، جایگاهی آرام‌بخش برای خوابی رؤیایی ساخته‌اند.

از امکانات اقامتگاه سنتی ناردونه تفت می‌توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، ۴ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام عمومی در دو طرف ساختمان، سیستم گرمایشی سرمایشی، بوفه گرم و سرد صبحانه، جعبه کمک‌های اولیه و... اشاره کرد.

بازدید رایگان از روستای زرتشتی نشین مبارکه و چم، از خدمات عالی این اقامتگاه می‌باشد که خاطراتی خوش را برایتان رقم می‌زند.

ازجمله جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی نزدیک به اقامتگاه ناردونه تفت، دو سرو کهن‌سال ۹۰۰ و ۱۱۰۰ ساله، مسجد قدمگاه، مسجد جامع مبارکه، آسیاب آبی، آب‌انبار ضیف الدین، باغ مظفری، غار، چیل سنگی، چنار کهن‌سال و... می‌باشند.

اگر به دنبال رزرو اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهرستان تفت می‌باشید، اقامتگاه بوم‌گردی ناردونه تفت گزینه مناسبی جهت رزرو به شمار می‌آید.

در هنگام اقامت در شهر ییلاقی تفت، می‌توانید از تور یزدگردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

دسترسی به اماکن مهم از اقامتگاه بوم گردی ناردونه تفت
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات اقامتگاه بوم گردی ناردونه تفت
تلویزیونسرویس فرنگیسرویس ایرانیاینترنت در اتاقصبحانهحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

اقامتگاه بوم گردی ناردونه تفت رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
ثبت و رزرو هتل
مجموع هزینه : 0 / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi