https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین هتل‌های تبریز برای رزرو؛ اقامتی راحت و به‌یادماندنی

تاریخ ثبت : 16 مهر 1403 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین هتل‌های تبریز برای رزرو؛ اقامتی راحت و به‌یادماندنی

وجود جاذبه‌های متعدد تاریخی و طبیعی، موزه‌های جذاب، ترافیک روان شهری و تمیزی قابل‌توجه خیابان‌ها در تبریز، موجب شده است که رزرو بهترین هتل تبریز، در دستور کار بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد.

جالب است بدانید که برخلاف بسیاری از شهرهای توریستی، با هر بودجه‌ای می‌توانید یک هتل مناسب و پرامکانات را در شهر تبریز پیدا کنید. البته چنانچه می‌خواهید تجربه‌ای ماندگار از سفر به این شهر را در ذهن خود حک کنید، گزینه‌های متعددی برای اقامت در انواع فضاهای صخره‌ای، لوکس و یا سنتی، پیش روی شما قرار خواهد داشت. فارغ از بحث هزینه اقامت و سبک معماری هتل، گردشگران هنگام رزرو بهترین هتل تبریز بایستی به نکاتی همچون فاصله محل اقامت با جاذبه‌های دیدنی تبریز، کیفیت امکانات هتل و البته ظرفیت‌های اتاق‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. ازهمین‌رو، در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین هتل‌های شهر تبریز بپردازیم.

هتل لاله تبریز

معرفی بهترین هتل تبریز برای اقامت

بسته به سلایق، روحیات، بودجه، ظرفیت اتاق‌ها و دیگر پارامترهای مدنظر برای هر گردشگری، افراد می‌توانند برای اقامت در انواع هتل‌های شهر تبریز، اقدامات لازم را انجام دهند. ازجمله گزینه‌هایی که در لیست بهترین هتل‌های شهر تبریز قرار می‌گیرند، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

در ادامه به بررسی برخی از گزینه‌های اقامتی مطرح‌شده خواهیم پرداخت.

هتل شهریار تبریز (5 ستاره)

بی‌شک در فرآیند رزرو هتل تبریز، بسیاری از گردشگران به نام «هتل شهریار تبریز» بر می‌خورند. این مجموعه اقامتی مدرن که از 202 واحد اقامتی در کلاس‌های مختلف ظرفیتی و کیفی بهره می‌برد، در سال 1386 افتتاح شد. جهت دسترسی آسان و سریع به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر، بازار بزرگ تبریز و البته مجموعه زیبای ائل گلی، قطعاً هتل شهریار تبریز یکی از بهترین گزینه‌های ممکن خواهد بود. برخی از اتاق‌های جذاب این مجموعه اقامتی، عبارت‌اند از: یک تخته دیلاکس، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو تخته توئین دیلاکس، سوئیت دیپلمات دو نفره، سه تخته، سوئیت پرزیدنتال یک خوابه دو نفره، سوئیت کانکت چهار تخته و یک تخته استاندارد.

در یک نگاه کلی، از مهم‌ترین امکانات این هتل تبریز بایستی به مواردی نظیر استخر، لابی، پارکینگ رایگان، نمازخانه، کافی‌شاپ، فروشگاه و شاپ‌های اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش تمام وقت، آژانس خودرویی، فضای لاندری، اتاق تلفنخانه، واکسر کفش، ماساژ روم، جکوزی، سونا، آرایشگاه، تجهیزات تهویه پیشرفته، سیستم اعلان آتش سوزی، سالن ورزشی و... اشاره داشت.

هتل شهریار تبریز

مزایای رزرو هتل لاله پارک تبریز (5 ستاره)

با رزرو اتاق‌های این مجموعه اقامتی، قطعاً تجربه حضور در لوکس‌ترین هتل تبریز را در ذهن خود حک خواهید کرد. هتل لاله پارک تبریز در مجموع دارای 220 باب اتاق اقامتی است که در این میان، 47 اتاق این مجموعه خدمات لوکس‌تری را به اقامت‌کنندگان ارائه می‌دهند. در همین راستا، برخی از جذاب‌ترین واحدهای اقامتی هتل لاله پارک تبریز عبارت‌اند از:

سوئیت رویال: اگر می‌خواهید از طبقه 13 هتل، نمای جذابی از شهر تبریز و فضاهای طبیعی پیرامون به‌دست بیاورید، حتماً باید سراغ این واحدهای جذاب اقامتی 163 متر مربعی بروید. در این واحدها، توریست‌ها از فضاهای متنوعی نظیر: اتاق کار اختصاصی، نشیمن، رست روم و... بهره‌مند خواهند شد.

سوئیت جونیور: تجربه حضور در این واحدهای خاص 64 متر مربعی با نمای کوهستان، قطعاَ برای هر گردشگری فوق العاده خواهد بود. این واحدها همچنین از امکاناتی نظیر: کاناپه‌های تختخواب‌شو، دستگاه قهوه ساز، جکوزی و... بهره می‌برند.

هتل لاله پارک تبریز، همچنین برای فراهم آوردن شرایط اقامت دلپذیرتر برای گردشگران، دارای یک آمفی تئاتر، یک رستوران ویژه و دو کافی شاپ لابی و تراس است.

هتل پارس ائل گلی تبریز (5 ستاره)

هتل پارس ائل گلی تبریز
در لیست بهترین هتل تبریز، همواره توجهات گسترده‌ای به هتل پارس ائل گلی تبریز جلب می‌شود؛ چراکه علاوه‌بر زیبایی قابل‌توجه مجموعه، این هتل از یک‌سو به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و رفاهی شهر نزدیک است و از سوی دیگر، از امکانات گسترده‌ای برای افزایش رفاه حال اقامت‌کنندگان بهره می‌برد. از اصلی‌ترین امکانات هتل پنج ستاره ائل گلی تبریز، بایستی به فاکتورهای زیر اشاره داشته باشیم:

لازم به‌ذکر است که این هتل (مجموعه اقامتی پارس ائل گلی تبریز)، 178 اتاق متفاوت را در 17 طبقه خود جای داده است.

هتل لاله کندوان؛ بهترین هتل تبریز برای کسب تجربه‌ای خاص (5 ستاره)

خاص‌ترین گزینه برای  رزرو هتل تبریز، قطعاً مربوط به هتل لاله کندوان تبریز خواهد بود. این هتل خاص در دل صخره‌های تاریخی و طبیعی روستای کندوان قرار گرفته است و به‌عنوان سومین هتل صخره‌ای جهان شناخته می‌شود. اقامت در هر یک از 40 اتاق این مجموعه، ازآنجایی خاص است که دورتادور اتاقتان را صخره‌های سنگی طبیعی احاطه کرده‌اند. البته باتوجه‌به قرارگیری این مجموعه در دل صخره‌ها، شاهد وجود محدودیت‌هایی همچون نبود آسانسور در هتل لاله کندوان تبریز هستیم.

نکته حائز اهمیت اینجاست که اگر فکر می‌کنید این هتل از امکانات کمی بهره می‌برد، سخت در اشتباه خواهید بود؛ زیرا هتل لاله کندوان امکانات متعددی نظیر: جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ، غذاهای خاص سنتی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس، سالن نمایش، آلاچیق‌های اختصاصی، پارکینگ، سیستم گرمایش از کف، اینترنت، نمازخانه، فروشگاه و... را در اختیار اقامت‌کنندگان خود قرار می‌دهد.

رزرو بهترین هتل‌ها در تبریز با مجموعه معتبر رهی نو

مجموعه معتبر و پرسابقه «رهی نو» (raheeno.com) در راستای افزایش سطح و رونق صنعت گردشگری در ایران، خدمات متنوعی نظیر: رزرو هتل تبریز، هتل‌های تهران، اصفهان، مشهد، کیش، قشم، اهواز، شیراز، رشت و سایر نقاط کشور، اخذ ویزا، تهیه راهنماهای گردشگری متنوع، تضمین بهترین قیمت رزرو واحدهای اقامتی و...، نام خود را به‌عنوان جامع‌ترین پرتال رزرواسیون آنلاین هتل و تورهای گردشگری در ایران مطرح کرده است؛ همچنین، ارائه خدمات CIP و ارائه تخفیف‌های ویژه به مشترکین، از دیگر ویژگی‌های جذاب مجموعه مسافرتی رهی نو محسوب می‌شود. جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان این مجموعه معتبر می‌توانید با شماره‌های این مرکز تماس حاصل کنید


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi