https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین هتل های یزد از دید گردشگران

تاریخ ثبت : 23 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  بهترین هتل های یزد از دید گردشگران
بهترین هتل های یزد از دید گردشگران بهترین هتل های یزد از دید گردشگران

لذت اقامت در خانه های خشتی در یزد

همگان یزد را به بافت تاریخی، بادگیرهای زیبا و خانه‌های خشتی‌اش می‌شناسند. در سال‌های اخیر این شهر به مقصدی پرطرفدار برای گردشگران داخلی تبدیل‌شده؛ افرادی که به شوق کسب آرامش و لذت اقامت در خانه‌های خشتی پای به این شهر می‌گذارند. معمولاً اولین سؤالی که گردشگران قبل از سفر به یزد از ما می‌پرسند این است که بهترین هتل‌های یزد کدم‌اند؟! 

در این مطلب ما بهترین هتل‌های یزد را که گردشگران از اقامت در آن‌ها راضی بودند، به شما معرفی می‌کنیم. هتل‌های معرفی‌شده در ‌رنج‌های قیمتی مختلفی هستند تا شما بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین را انتخاب کرده و از اقامت در یزد خاطره خوبی را با خود به یادگار ببرید.

هتل صفائیه یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد؛ اولین هتل باغ ایرانی با معماری سنتی

هتل باغ مشیرالممالک یزد، هتل سنتی 4 ستاره در بافت تاریخی یزد و یادگار عهد قاجار می‌باشد که در فهرست آثار ملی ایران ثبت‌شده است. این هتل جوی‌های روانی دارد که در زیر درختان سر به فلک کشیده صدای شرشر آب را به گوش می‌رساند و با حوض و فواره‌های حیاط، دست در دست هم داده و باغی رؤیایی را در دل شهر کویری یزد ساخته‌اند. با رزرو هتل مشیرالممالک می‌توان در اتاق‌های سنتی آن‌که سقف‌های آجری مدور، دیوارکوب‌های سفال میبد و پنجره‌های چوبی رنگارنگ دارد، خوابی شیرین را تجربه کرد.

جالب است بدانید این هتل یکی از هتل‌های محبوب توریست‌های خارجی است و در اغلب روزهای سال می‌توانید چند توریست را ببینید که در این هتل قدم می‌زنند و از فضای دل‌نشین آن لذت می‌برند.
هتل باغ مشیرالممالک به اکثر اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری یزد نظیر باغ دولت‌آباد، امامزاده سید جعفر، کویر دل‌نشین دروازه قرآن یزد و ... قابل‌دسترس است.

اگر تمایل دارید در این هتل زیبا اقامت کنید به صفحه رزرو هتل مشیرالمماک یزد مراجعه کنید.

هتل مشیرالممالک یزد

هتل فهادان یزد؛ اولین هتل موزه ایران

هتل فهادان یزد معروف به هتل موزه فهادان یکی از 4 هتل زنجیره‌ای مهر یزد است که در قلب کوچه‌پس‌کوچه‌های بافت تاریخی فهادان یزد قرار دارد. این هتل سنتی یادگاری از معماری دوران زندیه و اولین هتل موزه ایران می‌باشد. رزرو هتل فهادان به مفهوم اقامت دریکی از 28 اتاق 5 دری یا 3 دری با 75 تخت و دیدن اتاق شاه‌نشین این هتل با 2 بادگیر اختصاصی، گنجینه‌های آثار تاریخی و زیبایی‌های بنایی شگفت‌انگیز است. بنایی که مدت‌زمانی دفتر کنسول گری اقتصادی برخی از کشورهای اروپایی همچون فرانسه و آلمان در منطقه، بوده و هم‌اکنون نیز به ثبت تاریخی رسیده است. هتل موزه فهادان 3 حیاط نارنجستان، عمارت کلاه‌فرنگی و حیاط اصلی دارد که میراث تاریخی این خانه نظیر یک تالار بزرگ با بادگیری فعال، چاه خانه، سرداب و قنات را به ارث برده است
هتل فهادان نزدیک به اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری یزد از قبیل زورخانه ابوالفضل، خانه لاری‌ها، خانه ملک‌زاده، مسجد جامع و ... می‌باشد.

برای اقامتی دل‌نشین در این عمارت زیبا به صفحه رزرو هتل فهادان یزد مراجعه کنید.

هتل فهادان یزد

هتل داد یزد؛ پرطرفدارترین هتل یزد

هتل داد یک هتل لوکس 4 ستاره در بافت تاریخی یزد است که بنای ساختمان آن در سال ۱۳۰۷ یعنی زمانی بیش از یک قرن به همت حاج عبدالخالق داد، با کاربری مهمان‌پذیر و حمل‌ونقل کالا گذاشته‌شده است. در سال 1386 با هدف حفظ هویت تاریخی بنا، حاج محمدحسن داد آن را با 86 اتاق، 2 سوئیت و 188 تخت بازسازی نمود و در لیست بهترین هتل‌های یزد قرار داد. در هتل داد، پیوند آب‌وخاک بنایی ساخته است ماندگار و باشکوه که در دل خود بازی رنگ و نور به راه انداخته و جلوه‌های زیبا و هنرمندانه معماری را در مقابل بینندگان مشتاق جاذبه‌های گردشگری یزد نهاده است.

یکی از نکات جالب‌توجه درباره هتل داد این است که افرادی که یک‌بار در این هتل اقامت داشته‌اند برای بار دوم هم این هتل را انتخاب می‌کنند و به دیگران هم توصیه می‌کنند.

هتل سنتی داد نزدیک به اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری یزد همچون آتشکده زرتشتیان، مجموعه امیرچخماق، بازارهای سنتی یزد، موزه آب و ... واقع‌شده است.

برای اطلاعات بیشتر و دیدن عکس‌های زیبا این هتل، به صفحه رزرو هتل داد یزد مراجعه کنید.

هتل داد یزد

هتل ارگ جدید یزد؛ هتلی جدید با خدماتی عالی

هتل ارگ جدید یزد با 4 ستاره یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های یزد می‌باشد که با سبک معماری و امکانات مدرن خود در بافت جدید یزد قرارگرفته و در سال 1391 افتتاح‌شده است. تالارهای مختلف هتل ارگ یزد با چیدمانی متفاوت و متنوع، معرف زیبایی خاص این هتل مدرن و باشکوه هستند. هتل ارگ جدید یزد از سری هتل‌های یزد در محیط دنج و آرام و به‌دوراز هیاهوی شهری است که با رزرو این هتل، می‌توان آرامش و خوابی راحت را به‌خوبی تجربه کرد و با دیدن منظره کوه‌های مرتفع شیرکوه، دل را به طبیعت گره زد و ساعت‌ها به خیالی خوش رفت.

از مزایای اقامت و رزرو هتل ارگ یزد این است که به جاذبه‌های گردشگری یزد همچون برج سکوت، دخمه تاریخی یزد، پارک آزادگان صفاییه و... نزدیک می‌باشد و به‌راحتی قابل‌دسترس هستند.

هتل ارگ یزد

هتل سنتی خوان دوحد یزد

هتل سنتی خوان دوحد یزد، یک هتل تاریخی 3 ستاره است که مربوط به عهد قاجار می‌شود. این هتل در بافت تاریخی یزد قرار دارد و پس از بازسازی در سال 1393 افتتاح‌شده است. هشتی بزرگ هتل سنتی خوان دوحد یزد، به حیاط صبحانه سرا و 3 حیاط تودرتوی این هتل تماشایی راه دارد و اتاق‌های آن را گرد هم آورده و نظم بخشیده است. دیوارهای کاه‌گلی با گچ کاری‌های هنرمندانه، در و پنجره‌های چوبی سنتی اتاق‌ها با انواع قاب، ظروف سفالی و چراغ‌های سنتی، همه و همه یادگار ایام دور هستند تا ما را به گذشته و اصالت باشکوهمان پیوند دهند

رزرو هتل خوان دوحد امکانی است برای بازدید آسان جاذبه‌های گردشگری یزد نظیر امیرچخماق، موزه آب، بازارهای سنتی یزد، بقعه سید رکن‌الدین، مسجد جامع یزد، مسجد حظیره و ...

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید  به صفحه رزرو هتل خوان دوحد یزد سری بزنید.

هتل خوان دوحد یزد

هتل فاضلی یزد؛ لذت اقامتی دلچسب در دل بافت تاریخی

هتل فاضلی یزد، هتلی سنتی و 3 ستاره در بافت تاریخی یزد می‌باشد که نزدیک به 800 متر وسعت دارد. این هتل، ازنظر قدمت به 2 دوره تاریخی صفویه و قاجاریه می‌رسد. خانه فاضلی یزد در سال 1392 بازسازی و در سال 1395 به عنوان هتل افتتاح گردید. هتل فاضلی یزد، خانه‌ای 3 طبقه با در و پنجره‌های قرینه روبروی هم و 2 بادگیر کوچک و بزرگ در پشت‌بام است که نظاره نمای زیبای مسجد جامع یزد و بافت تاریخی شهر یزد را به‌همراه دارد و اصالت و قدمت خانه را یادآوری می‌کند. صفای طبیعت هتل فاضلی یزد را یک حوض آبی با باغچه‌های گل سرخ و صورتی در وسط عمارت تأمین می‌کند که روح و زندگی را به این خانه بخشیده است.

پشت‌بام این هتل با چترهای زیبا و رنگی پوشیده شده است و میزبان گردشگرانی است که می‌خواهند چشم‌اندازی زیبا از بافت تاریخی یزد را مشاهده کنند.

رزرو هتل فاضلی یزد با 16 اتاق 44 تخته سنتی و مدرن به‌منزله بازدید راحت از جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی یزد همچون خانه لاری‌ها، مسجد جامع یزد، بازارهای سنتی یزد، زندان اسکندر، موزه سکه حیدرزاده و ... می‌باشد.

اگر قصد اقامت در این هتل زیبا و سنتی را دارید می‌توانید سری به صفحه  رزرو هتل فاضلی یزد بزنید.

هتل فاضلی یزد

هتل کهن کاشانه یزد

هتل کهن کاشانه یزد، هتل سنتی 2 ستاره با سبک معماری گذشتگان در قلب بافت تاریخی یزد می‌باشد که منزل شخصی آقای تسلیم بوده و پس از مرمت در سال ۱۳۸۳ با کاربری هتل سنتی افتتاح‌شده است. با رزرو هتل کهن کاشانه یزد، تماشای جاذبه‌های دیدنی آن نظیر پایاب قنات و پشت‌بامی مشرف‌به منظره زیبای بادگیرهای شهر کویری یزد میسر می‌شود. حوض این خانه هم پیرو سبک معماری خانه‌های کویر، عمق کمی دارد تا گستردگی و سطح آب را افزایش داده و موجب کاهش خطر سقوط و خفگی خردسالان شود، این است یکی از ریزه‌کاری‌های شکوه معماری گذشتگان باهوش ما.

شاید در فضای مجازی عکس این هتل را که پوشیده از گل‌های کاغذی زیبا است مشاهده کرده باشید. اگر می‌خواهید این صحنه را از نزدیک ببینید، می‌توانید در عید نوروز تا اردیبهشت به هتل کهن کاشانه بروید. هتل کهن کاشانه یزد یک هتل سنتی نزدیک به اماکن تاریخی یزد همچون خانه لاری‌ها، بقعه دوازده امام، موزه سکه و مردم‌شناسی یزد، زندان اسکندر و مسجد جامع یزد می‌باشد.

برای دیدن عکس‌های این هتل و مشاهده قیمت اقامت در آن می‌توانید به صفحه رزرو هتل کهن کاشانه یزد نگاهی بیندازید.

هتل کهن کاشانه یزد

اگر می‌خواهید به یزد سفر کنید، می‌توانید به صفحه رزرو هتل در یزد مراجعه نموده، هتل‌های یزد را بررسی کنید و رزرو آنلاین انجام دهید. پشتیبان‌های آنلاین سایت gotoyazd در کنار شما هستند و آماده می باشند تا سؤالات شما را درباره اقامت در یزد پاسخ دهند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi