https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کار و تحصیل به همراه دریافت اقامت

تاریخ ثبت : 21 مرداد 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  کار و تحصیل به همراه دریافت اقامت

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی در کشور های کنیا، قزاقستان و تانزانیا به مراتب آسان تر است و پروسه ی بسیاری طولانی و زمان بر ندارد. اگر قصد مهاجرت دارید می توانید نگاهی به شرایط اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی برای این سه کشور بیندازید، و گزینه ی مناسب را انتخاب نمایید. انتخاب گزینه مناسب برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی بسته به شرایط هر فرد متفاوت است. البته، با توجه به اینکه هریک از این ویزاها هزینه بر بوده و باید برای دریافت آنها از قوانین خاصی پیروی کرد، پیشنهاد می شود تا حتما با صالحان سیر ارتباط برقرار کرده و از مشاوره بهره مند شوید. همچنین شما می توانید پس از تماس در مورد اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی برای کنیا یا قزاقستان و یا تانزانیا، سوالات خود را نیز مطرح نمایید. ما در صالحان سیر در تلاش هستیم تا بهترین و آسان ترین و در دسترس ترین خدمات ِ مشاوره اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی ِموفق، بدون وجود یک مشاور مهاجرتی ممکن نمی شود.

ویزای تانزانیا https://www.salehantravel.com/visa/177/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%B2%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7.aspx

اخذ ویزا

 

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کنیا

در بین سه حالت اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی برای مهاجرت به کشور کنیا، دریافت ویزای تحصیلی و ادامه تحصیل در این کشور، مشمول درخواست بیشتر می شود و قوانین نسبتا آسان و رایجی دارد تا به کلیه متقاضیان این فرصت را بدهد تا در یکی از دانشگاه های برتر این کشور مشغول به تحصیل شوند. تحصیل در کنیا در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکتری نیاز به ارسال مدارک شناسایی، انگیزه نامه، مدرک زبان دارد. بسته به هر مقطع شما می توانید اجازه کار کنار تحصیل را نیز داشته باشید که البته مربوط به ارگان های دولتی نمی شود. در اختیار داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره بالای 5 نیز اجباری است. بعد از ارسال مدارک خود جهت اخذ ویزای تحصیلی کنیا می توانید منتظر جواب از سوی دانشگاه ِمربوطه باشید. لازم به ذکر است که مانند قوانین مربوط به اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی، برای هر دانشگاه نیز به طور خاص قوانینی وجود دارد که باید به آنها توجه نمایید. برای اینکه بدانید هر دانشگاه چه قوانینی وضع کرده است پیشنهاد می شود تا به سایت هر دانشگاه مراجعه نمایید. گروه صالحان سیر با وجود سالها تجربه و تخصص شما را در روند اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی یاری می نماید. گرفتن ویزای کنیا صالحان با کلیک.

ویزا

چگونه میتوانیم ویزای کاری قرقیزستان را بگیریم ؟

شرایط دریافت و اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی برای مهاجرت به قرقیزستان متفاوت است. همان طور که برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی باید یک نامه پیشنهادی از سوی خانواده یا پذیرش از سمت دانشگاه داشته باشید (به ترتیب برای ویزای توریستی و تحصیلی) برای ویزای کاری هم به یک نامه پذیرش نیاز دارید. به طور خاص برای دریافت ویزای کار قرقیزستان شما باید در وهله اول یک پیشنهاد کار از سمت کارفرمای معتبر و یا یک شرکت قانونی در این کشور داشته باشید. دریافت ویزای کار از سوی این کشور اگرچه مانند سایر کشور ها سخت و کمی دشوار است اما غیر ممکن نیست.

ویزای قرقیزستان صالحان با لمس این جمله.

 به دلیل اینکه اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی و به طور خاص ویزای کار، سخت گیری های ویژه ای از جانب ِدولت این کشور دارد. به عنوان مثال برای دریافت ویزای کار در این کشور اولویت با مردم و افراد بومی یا ساکن در آن است. اما اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی و به طور خاص برای دو حالت توریستی و تحصیلی آسان تر از ویزای کار آن است. اگر اطلاعاتی برای دریافت ویزای کاری در قرقیزستان ندارید، ما شما را راهنمایی می کنیم. می توانید با صالحان سیر ارتباط گرفته و سوالات خود را در این زمینه مطرح کنید.

ویزای کار

ویزای کار تانزانیا

فرصت های کاری  و تحصیلی خوب در کشور تانزانیا باعث شده است تا بسیاری از مردم دنیا برای  اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی در تانزانیا اقدام کنند. وجود فرصت های کاری مختلف در زمینه های توریستی، تجاری، پزشکی و غیره در این کشور وجود دارد که باعث می شود زندگی و کار در آن از ویژگی های مثبت بالایی برخوردار باشد. اگر قصد اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی را دارید می توانید با گروه صالحان سیر در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که مراحل اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی و به طور خاص ویزای کاری در تانزانیا به صورت سایر کشور ها در جهان است. به این معنی که شما باید از سمت یک کارفرما یک اجازه کار یا پذیرش کار به صورت نامه رسمی داشته باشید. همچنین شما می توانید وارد این کشور شوید، دنبال کار بگردید و برای دریافت ویزای کار اقدام نمایید. رایج ترین حالتی که وجود دارد این است که بسیاری از مردم، بعد از اخذ ویزای تحصیلی، و اتمام تحصیلات خود در این کشور برای اخذ ویزای کاری اقدام می کنند که به مراتب آسان تر به نظر می رسد. برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی در تانزانیا با ما در صالحان سیر در تماس باشید تا از مشاوره های رایگان و مناسب بهره مند شوید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi