https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رستوران مشیرالممالک یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  رستوران مشیرالممالک یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک، رستوران مشیرالممالک یزد
ساعت ارائه خدمات : از ساعت 12 تا 15:30 _ از ساعت 19 تا 22:30
راه های دسترسی : 03535254688

هتل باغ مشیرالممالک یزد ، دارای 3 رستوران به نام رستوران نقاشی، رستوران یزد و رستوران باغ است که هر کدام از آن ها خاطره ساز لحظاتی خوش برای علاقه مندان به فضاهای دلنشین و آرام هستند. با وارد شدن به اولین رستوران مشیرالممالک یزد به نام رستوران نقاشی، دیوارهای نقاشی شده و پنجره های مشبک با شیشه هایی رنگی، فضایی دلنشین را به میهمانان هدیه می دهد و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای آنان است.

هتل باغ مشیرالممالک یزد

دومین رستوران مشیرالممالک یزد ، رستوران باغ است که در محوطه بیرونی هتل مشیراللممالک واقع شده و با نهر آب روان و درختانی سر به فلک کشیده به یکی از بهترین رستوران های یزد تبدیل شده است.

در این رستوران می توان به هنگام میل نمودن غذا بر روی تخت های چوبی در فضایی دل انگیز، از تماشای فواره های زیبای آن، نهایت لذت را برد. رستوران یزد ، یکی دیگر از رستوران های مشیرالممالک است که با ظرفیت 150 نفر و سرو غذاهای محلی و نوشیدنی های سرد و گرم، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است.

هتل باغ مشیرالممالک یزد

چنانچه یزد را مقصد سفر خود انتخاب کرده اید، هتل باغ مشیر الممالک یزد به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین هتل های یزد، گزینه ای مناسب برای اقامت شما می باشد و قادر است با ارائه بهترین خدمات، خاطره ای زیبا برای شما ثبت نماید. همچنین برای آشنایی و شناخت حرفه ای اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری یزد می توانید از تورهای یزد و تورهای کویرنوردی استفاده کنید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi