https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

پارک هفت تیر یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  پارک هفت تیر یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، خیابان کاشانی، جنب کوچه حبیب گل، پارک هفت تیر یزد
نوع جاذبه گردشگری : تفریحی _ سرگرمی

 پارک هفت تیر یزد وسعتی برابر با 5.5 هکتار دارد و در خیابان کاشانی یزد احداث شده است. گونه غالب درختان سر به فلک کشیده این پارک شامل درخت نارون و کاج می شود که فضای پارک قدیمی هفتم تیر یزد را به طبیعتی زیبا تبدیل کرده است.

این پارک در ابتدا باغی بزرگ و پر میوه بوده که کم کم درختان دیگر نیز به آن اضافه شده اند. پارک و بوستان هفت تیر یزد یکی از قدیمی ترین پارک های یزد می باشد که به علت موقعیت مکانی آن به ویژه نزدیک بودن به دو بیمارستان بزرگ و مجهز مرتاض و مجیبیان یزد و همچنین بازسازی دوره ای و مداوم آن همواره گردشگران بومی و غیر بومی زیادی را به سمت خود جلب کرده است و هر روزه در همه فصول مهمانان زیادی را پذیرا می باشد.

پارک هفت تیر یزد

شهرداری یزد نیز به دلیل استقبال بی نظیر مسافران؛ سکو و جایگاه های بسیار مناسب و فراوانی را در اطراف پارک هفت تیر یزد ایجاد کرده است تا مشکل اقامت و استراحت این عزیزان را رفع کند. البته باید یادآور شد که شهر تاریخی و مهمان نواز یزد از معدود شهرهایی است که نه تنها اجازه اسکان مهمانان یزد را در پارک های سراسر شهر داده بلکه در حد ممکن امکانات رفاهی ویژه ای را هم برای آنها در نظر گرفته است. 

در این پارک سرسبز می توانید از امکاناتی نظیر زمین بازی کودکان، آبنما، آبخوری، سرویس بهداشتی، ست ورزشی و سیستم صوتی بهره برده و از آرامش آن لذت ببرید.

پارک هفت تیریزد

در کنار لذت بردن از فضای دل انگیز پارک شهدای هفتم تیر یزد می توانید از مکان های دیدنی و جاذبه های تاریخی یزد همچون موزه آیینه ، آتشکده یزد ، بوستان طوبی و ... که در نزدیکی این پارک واقع شده، دیدن نمایید.

در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد می توانید از تورهای یزدگردی ارزان قیمت و تورهای کویر نوردی ارزان و با کیفیت رادینا استفاده نمایید.       

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi