https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سرزمین بازی آریو یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  سرزمین بازی آریو یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، بلوار جمهوری، کوچه یاسمن، مجتمع مهنور، سرزمین بازی آریو یزد
ساعت ارائه خدمات : همه روزه از ساعت 18 تا 23 (روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 13 و از 18 تا 23)
راه های دسترسی : 03535243415

سرزمین بازی آریو یزد واقع در بلوار جمهوری، به مدیریت آقای مجتبی میرجلیلی به عنوان اولین سرزمین بازی مهارتی حرکتی در یزد افتتاح شده است. در این شهربازی که با رویکرد مهارت، حرکت و خلاقیت تأسیس شده، هیچ گونه وسایل بازی الکترونیکی یافت نمی شود.

سرزمین بازی آریو
سرزمین بازی آریو با ایجاد محیطی مفرح و طراحی زیبا و شاد، فضایی مناسب برای کودکان 12 ماهه تا 12 ساله می باشد که با در نظر گرفتن بخش های مختلف نظیر آتش نشانی، سرزمین استقلال، ماشین سواری، استخر ماسه، سفالگری، تارزان، صخره نوردی، بیل مکانیکی و فسقلی ها سعی کرده تا ذهن و جسم کودکان را به طور صحیح به چالش بکشاند و آن ها را با عملکرد تیمی و بازی های گروهی آشنا سازد. همچنین این مجموعه تفریحی سرگرمی مجهز به قسمت های پزشکی، پرستاری و خانه داری می باشد تا بچه ها به راحتی بتوانند در محیطی بی خطر و در کنار دوستان به بازی های مورد علاقه شان بپردازند.

سرزمین بازی آریو
اجرای تندیس دست و پای کودکان و خانواده، گریم صورت، برگزاری کارگاه های آموزشی و برپایی جشن ها و مراسم های کودکانه، از دیگر خدمات عالی سرزمین بازی آریو یزد می باشد.
در سرزمین بازی آریو که از بهترین شهربازی های یزد می باشد، سه طرح برنزی، نقره ای و طلایی در قیمت های مختلف ارائه می شود؛ به طوری که در هر کدام از این طرح ها، کودکان می توانند از میان بخش های ذکر شده، بازی های دلخواه خود را انتخاب کرده و ازاسباب بازی ها و لوازم کودکانه در آن محیط شبیه سازی شده  لذت ببرند و خاطره ای شیرین و به یادماندنی برای خود ثبت کنند.

سرزمین بازی آریو

چنانچه هتل زنبق و یا هتل خاتم یزد را برای اقامت خود انتخاب کرده اید، به راحتی می توانید به سرزمین بازی آریو که در نزدیکی این هتل ها واقع شده دسترسی داشته باشید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi