https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بیمارستان حضرت سیدالشهداء یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  بیمارستان حضرت سیدالشهداء یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، خیابان امام خمینی، بیمارستان سیدالشهداء یزد
راه های دسترسی : 0353165000 _ 19_03536210010

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهداء یزد

 بیمارستان سیدالشهدا یزد یک بیمارستان خصوصی در یزد است که زیر نظر سازمان پزشکی خیریه سیدالشهداء است و تحت مدیریت آقای دکتر مرتضی مناقب اداره می شود. این بیمارستان که اولین مرکز درمانی بخش خصوصی درجه یک استان یزد می باشد، در سال 1359 تأسیس گردید و در سال 1364، توسط سومین شهید محراب حضرت آیت اللّه صدوقی (ره) به بهره برداری رسید. همچنین مرحله اول فاز 1 طرح بهسازی بیمارستان در سال 1384 و مرحله دوم آن در سال 91 تکمیل گردید. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهداء یزد مفتخر به داشتن اولین ام آر آی (MRI) و لیزیک چشم (اصلاح  نمره چشم) در استان یزد و نیز اولین بخش دیالیز، اولین بخش جراحی، اولین بخش سی سی یو (CCU) و اولین مرکز سی تی اسکن (CT Scan) در بین بیمارستان های خصوصی استان یزد می باشد.

همچنین بیمارستان سیدالشهداء با بیش از 130 پزشک متخصص، عمومی و فوق تخصص و نیز 600 پرسنل درمانی و غیردرمانی باتجربه توانسته بهترین خدمات را به بیماران گرامی ارائه دهد. این بیمارستان با 5 اتاق عمل فعال، 172 تخت فعال (قابل افزایش به 234 تخت) و تجهیزات بروز، جزو بیمارستان های خصوصی برتر استان یزد قرار گرفته است. بیمارستان حضرت سیدالشهداء یزد مفتخر به دریافت گواهینامه اعتبار بخشی ملی بیمارستان با بالاترین درجه (درجه یک عالی) شده و دارای مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) ، گواهینامه استقرار یکساله نظام مراقبت و نظارت بر مصرف خون و فراورده ها (هموویژیلانس) می باشد همچنین به عنوان بیمارستان برتر در زمینه  ترویج  زایمان طبیعی و مرکز دوستدار کودک (BFHI)-برنامه جهانی مشترک که توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO)، یونیسف (UNICEF) و اتحاد جهانی اقدام برای شیر دهی (WABA) و دیگر سازمان ها در سال 1991 پایه گذاری و بهره برداری شد- شناخته شده است که باعث شده بیمارستان حضرت سیدالشهدا  یزد را به یکی از بیمارستان های بسیار مجهز، مطرح و فعال استان یزد تبدیل کند.

این بیمارستان با توجه به هدف اولیه خود در مورد کمک رسانی به محرومین، مستضعفین، افراد تحت پوشش مراکز حمایتی، همچنین فرهنگیان و بسیجیان، تخفیفات ویژه و تمهیدات خاصی در نظر گرفته است. افراد نیازمندی که به هر دلیل در پرداخت صورتحساب خود مشکل داشته باشند با مراجعه به بخش مربوط به امور خیریه در بیمارستان می توانند از تخفیفات بیمارستان سیدالشهدا یزد استفاده نمایند.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهدا یزد

بخش های مختلف بیمارستان سیدالشهدای یزد

  • بخش داخلی: بخش های بستری، دیالیز، آندوسکوپی، برونکوسکوپی و تست خواب (پلی سومنوگرافی) در این قسمت وجود دارد.

لازم به ذکر است که در بخش آندوسکوپی و برونکوسکوپی، دستگاه های اندوسکوپی، برونکوسکوپی و کلونوسکوپی وجود دارد و اقدامات درمانی و تشخیصی بیماری های تنفسی و گوارشی انجام می گیرد که برخی از این اقدامات شامل نمونه برداری های مختلف، تعبیه PEG، کنترل خونریزی معده و روده و...می شود و کلیه آمادگی ها و آموزش های لازم برای هر کدام از این اقدامات، به صورت شفاهی و کتبی در اختیار بیماران قرار می گیرد.

همچنین بیمارستان سیدالشهدای یزد، اولین بیمارستان خصوصی در یزد است که به دستگاه تست خواب مجهز می باشد. در این مرکز، پایش بیمار از لحاظ وضعیت نوار مغز، تنفس (شامل حرکات تنفسی، گاز کربنیک، اکسیژن و حرکات اندام ها) و وضعیت نوار قلب در زمان خواب و بدون استفاده از داروهای آرامش بخش انجام می گیرد.

  • دپارتمان جراحی: 1. اتاق عمل 2. جراحی عمومی 3. جراحی ارتوپدی 4. جراحی اورولوژی 5. جراحی مغز و اعصاب 6. جراحی چشم 7. جراحی گوش، حلق و بینی 8. بخش های بستری جراحی 9. جراحی قلب و عروق (در این بخش انواع عمل های جراحی قلب بسته و باز، ترمیم اختلالات مادرزادی قلب، تعویض و ترمیم دریچه ها و... انجام می شود.)
  • زنان و زایمان: لازم به ذکر است که در پلی کلینیک تخصصی حضرت سیدالشهداء (ع)، تمامی اقدامات لازم قبل از زایمان به مادران باردار آموزش داده می شود. در این بخش، زایمان طبیعی بدون درد و بنا به انتخاب بیمار به روش های گوناگون انجام می شود و از آن جا که کادر حرفه ای بیمارستان سیدالشهداء از تأثیر آموزش های قبل از زایمان در کاهش اضطراب مادران و بهبود روند زایمان مطلع هستند، هر هفته با هماهنگی مادران، کلاس های آموزشی را با کادری مجرب برگزار می کنند.
  • بخش اطفال: در این بخش همه مراقبت های درمانی کودکان تحت نظر بهترین متخصصان انجام می شود و برای رفاه حال همراهان ، کاناپه های تخت خواب شو و برای حفظ روحیه کودکان در زمان بستری، فضای امن و ویژه ای به اتاق بازی کودک اختصاص داده شده است. بخش NICU اطفال، به دستگاه های نوین و به روز نظیر فتوتراپی، ونتیلاتر، انکوبار و... مجهز می باشد. همه نوزادان بعد از تولد، نوزادان نارس و نوزادانی که توانایی اعمال فیزیولوژیکی بدن را ندارند به بخش NICU منتقل می شوند.
  • بخش داخلی قلب: بخش های CCU و ICU جراحی قلب و آنژیوگرافی در این قسمت وجود دارد و سایر اقدامات تشخیصی کاردیولوژی نظیر: هولتر مانیتورینگ، تست استرس، ECG ، اکو و... در این مرکز انجام می شود.
  • سی سی یو ( CCU ): در این بخش، خدمات گوناگون به بیماران قلبی، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و همچنین بیمارانی است که به مونیتورینگ قلبی نیاز دارند، ارائه می شود.
  • آی سی یو جنرال (شاهی): این بخش در سال 1387 راه اندازی گردید و در سال 1394 به پاس گرامیداشت یاد آقای دکتر شاهی، به نام ایشان نامگذاری شد. بخش ICU جنرال، مجهز به اتاق ایزوله است و تخت های آن دارای تجهیزات مدرن، ونتیلاتور و مانیتورینگ قلبی هستند و همچنین همودیالیز نیز در این مرکز انجام می شود.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهدا یزد

پلی کلینیک سیدالشهدای یزد 

پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سید الشهداء (ع) روبروی ساختمان اصلی بیمارستان واقع شده و به جز روزهای تعطیل، همه روزه آماده ارائه خدمات است. در پلی کلینیک (درمانگاه) سیدالشهدای یزد، بیماران می توانند از طریق مراجعه حضوری، تماس تلفنی و یا مراجعه به وبسایت، نسبت به نوبت گیری اقدام کنند. در این مرکز، کلینیک های تخصصی پزشکی متعددی وجود دارد که عبارتند از کلینیک های: 1. قلب و عروق 2. داخلی 3. اورولوژی 4. مغز و اعصاب 5. اعصاب و روان 6. زنان و زایمان  7. چشم پزشکی 8. گوش و حلق و بینی 9. پوست و مو 10. اطفال 11. جراحی 12. گوارش 13. ارتوپدی 14. هماتولوژی 15. گفتار درمانی 16. ادیومتری (شنوایی سنجی) 17. دندان پزشکی 18. تغذیه و رژیم درمانی 19. دندانپزشکی 20. روانپزشکی

شایان ذکر است که در این مجموعه، فعالیت های گسترده ای در زمینه های گفتار درمانی، تغذیه و رژیم درمانی و همچنین ادیومتری صورت می پذیرد که به برخی از آن ها اشاره می شود:

کلینیک گفتار درمانی:

در این کلینیک، متخصص آسیب شناس گفتار و زبان، به مشاوره، ارزیابی و درمان بیماران با اختلالات گفتاری می پردازد و خدمات ذیل را ارائه می دهد؛ خدماتی نظیر:

1- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به اختلال در صدا (Voice disorders)

2- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به اختلال در تلفظ حروف و کلمات (Articulation disorder)

3- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به اختلال در بلع (Dysphagia)

4- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به شکاف کام و لب (Cleft lip & palate)

5- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به کم شنوایی (Hearing loss)

6- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به آفازی (CVA)

7- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به تأخیر در رشد گفتار و زبان (DSL)

8- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به لکنت زبان (Stuttering)

9- ارزیابی و درمان بیماران مبتلا به اختلال در خواندن (Dyslexia)

کلینیک تغذیه و رژیم درمانی:

بیمارستان حضرت سیدالشهدای یزد با داشتن کادری مجرب در زمینه تغذیه، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی را برای بیماران فراهم کرده است. از این رو، انواع رژیم های غذایی متناسب با شرایط و وضعیت افراد تعیین می گردد و مطابق با توصیه های مشاور تغذیه و پزشک معالج، دریافت های غذایی بیماران تنظیم می شود. همچنین پیگیری وضعیت بیماران بستری پس از ترخیص و مشاوره تغذیه بیماران سرپایی، در این مرکز صورت می پذیرد. در کلینیک تغذیه و رژیم درمانی سید الشهدای یزد، رژیم درمانی های مختلفی همانند موارد زیر انجام می شود:

1- بررسی علل و درمان چاقی، لاغری و کنترل وزن

2- تناسب اندام با حذف بافت های چربی و بدون بازگشت مجدد و همچنین آموزش تمرینات ورزشی لازم برای کاهش وزن

3- کاهش وزن طبق اصول پزشکی و علمی

4- رژیم درمانی در بیماری اختلالات قند خون، دیابت و رژیم های درمانی در بیماری های گوارشی

5- تغذیه در زمان بارداری و شیردهی

6- تغذیه و رژیم غذایی کودکان و نوجوانان، بررسی رشد کودکان و بررسی اختلالات وزن

7- تغذیه دوران سالمندی و سلامت استخوان

8- رژیم درمانی در اختلالات مادرزادی متابولیکی نظیر: سلیاک و فنیل کتونوری

9- رژیم درمانی در بیماری های همودیالیز، کلیوی و دیالیز صفاقی

10- رژیم درمانی در فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی

11- رژیم درمانی در چربی خون بالا

12- رژیم درمانی در ورزشکاران با اندازه گیری های آنتروپومتری

13- رژیم درمانی در بیماری های کبدی

کلینیک ادیومتری:

در بخش شنوایی سنجی، بر اساس مجموعه ای از آزمایشات، مقدار و نوع کم شنوایی بیماران در رده های مختلف سنی تشخیص داده می شود. در کلینیک شنوایی سنجی بیمارستان سیدالشهدای یزد، با کمک متخصصین حرفه ای و دستگاه های مجهز، تمامی آزمایش های روتین همانند بررسی شنوایی، الکتروفیزیولوژیک و فیزیولوژیک انجام می شود. آزمایش هایی که در این مرکز صورت می پذیرد، عبارتند از:

  • تمپانومتری: این آزمایش برای ارزیابی عملکرد گوش میانی است که عملکرد پرده گوش، شیپور استاش و استخوانچه های گوش را شامل می شود.
  • آزمون ABR: این آزمون برای بررسی شنوایی بیمارانی است که قادر به همکاری در آزمون های شنوایی نیستند و همچنین جهت بررسی مسیر وراحلزونی برای تشخیص تومورهای عصب هشتم شنوایی نیز کاربرد دارد.
  • آزمون OAE: با این آزمون، سلامت سیستم شنوایی نوزادان از بدو تولد سنجیده می شود که چنانچه نوزاد با  مشکل شنوایی روبرو باشد، امکان درمان و یا توان بخشی کم شنوایی امکان پذیر خواهد بود.
  • آزمون ASSR: برای بررسی شنوایی در فرکانس های مختلف، به خصوص برای کودکانی که کاندید کاشت حلزون هستند، کاربرد دارد. در مرکز ادیومتری، فیتینگ تمامی سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی هوشمند و دیجیتال به بیماران کم شنوا ارائه می گردد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهدا یزد

پاراکلینیک بیمارستان سیدالشهدای یزد

  • آزمایشگاه: این مرکز به صورت شبانه روزی همه آزمایشات هماتولوژی، بیوشیمی، سرولوژی، میکروبیولوژی، هورمون شناسی و بیوشیمی را در در حداقل زمان ممکن انجام می دهد. همچنین این بیمارستان خصوصی یزد، دارای بانک خون و فرآورده‏ های خونی می باشد که در صورت نیاز، امکان استفاده فوری از خون و فرآورده ‏های خونی برای بیماران نیازمند وجود خواهد داشت.
  • پاتولوژی: آزمایشات پاتولوژی بیمارستان و خارج از بیمارستان در این مرکز انجام می شود.
  • تصویربرداری: این بخش در بردارنده مراکز MRI ،CT Scan، رادیولوژی و سونوگرافی است.
  • فیزیوتراپی: بخش فیزیوتراپی بیمارستان سیدالشهدای یزد، در دو شیفت کاری (صبح و عصر) به ارائه خدمات می پردازد و به عنوان یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی یزد، به تجهیزات مدرن الکتروتراپی، کرایوتراپی، مکانوتراپی و لیرز مجهز است و انواع خدمات تخصصی نظیر: مشاوره فیزیوتراپی و توانبخشی، جلوگیری از عفونت ریه ها، افزایش ظرفیت و بهبود عملکرد تنفسی، بهبود دامنه حرکتی مفاصل، جلوگیری از محدودیت های حرکتی و همچنین فیزیوتراپی تنفسی و فیزیوتراپی اندام ها را با هدف پیشگیری از عوارض بستری و جراحی به همه بیماران اعم از سرپایی و بستری ارائه می دهد.
  • داروخانه: بیمارستان حضرت سیدالشهداء (ع)، مجهز به داروخانه ای است که در دو بخش بستری و سرپایی به ارائه خدمات می پردازد و به صورات روزانه در خدمت مراجعه کنندگان محترم است. همچنین کلیه داروها و لوازم مصرفی بیماران که شاید به راحتی در دسترس نباشد را با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهد و نیز اگر دارویی خاص در این مرکز وجود نداشته باشد، بیمارستان تخصصی سیدالشهداء، امکان تهیه نسخه از سایر مراکز را دارد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهدا یزد

اورژانس شبانه روزی

اورژانس بیمارستان سیدالشهدای یزد از برترین و کاملترین اورژانس های استان بوده که دارای تخت های بستری بزرگسالان، اطفال، تزریقات، پانسمان، درمانگاه عمومی شبانه روزی و اتاق های تروما، تریاژ، CPR و معاینه، تریاژ مامایی، مراقبت از بیماران سطح 3، احیاء، بستری سرپایی و نیز اتاق عمل می باشد.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان سیدالشهدا یزد

  • بیمه تأمین اجتماعی
  • بیمه دانا

توجه شود که امکان تغییر در تعداد و شرایط بیمه ها وجود دارد، لذا قبل از مراجعه به بیمارستان سیدالشهدا یزد، حتما نسبت به قرارداد بیمه خود با این بیمارستان اطمینان حاصل فرمایید.

 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهدا یزد

گردشگری سلامت (IPD) 

بیمارستان سیدالشهدا اولین مرکز درمانی در کشور است که دارای تشکیلاتی مجزا با نام گردشگری سلامت (International Patient Department) است. در واحد IPD این بیمارستان، ارتباط با بیماران خارجی از زمان اولین تماس آغاز شده و علاوه بر مدت زمان درمان، مرکز گردشگر سلامت تا مراجعت بیمار به وطن و مراقبت های پس از عمل او را نیز همراهی می کنند. این مرکز، خدمات قابل توجهی به بیماران خارجی ارائه می دهد که 1- پذیرش مجزا برای بیماران خارجی 2- مترجم به زبان های آذری، ترکی، استانبولی، عربی و انگلیسی مستقر در بیمارستان سیدالشهدا 3- پزشک متخصص و مخصوص بیماران خارجی حاضر در بیمارستان 4- دسترسی به اینترنت در زمان بستری 5- امکان جوابدهی به ایمیل و تماس های بیماران به صورت آنلاین 6- دسترسی به فیلم های زبان اصلی و دستگاه پخش DVD در اتاق بیمار 7- ارائه منوی غذاهای عربی، هندی و عربی 8- هدیه ای به رسم یادبود در زمان ترخیص به بیمار از آن جمله می باشد.

خدمات رفاهی

بیمارستان خصوصی سیدالشهداء، برای رفاه حال مراجعه کنندگان تمهیداتی را در نظر گرفته که برخی از آن ها عبارتند از: 2 دستگاه خودپرداز (در بیمارستان و درمانگاه)، دستگاه های کارت خوان، هتلینگ، لاندری، IPD، بانک، چاپ و تکثیر، دسترسی به اینترنت، سالن اجتماعات، تلفن عمومی، اتاق کودک، ایستگاه شارژ موبایل، مجهز بودن کلیه اتاق ها به خط تلفن مستقیم، کمد، تخت دیجیتال، تلویزیون، یخچال، زنگ احضار پرستار، کاناپه تخت خواب شو، نمازخانه، منوی غذای انتخابی برای بیماران و همراهان، کیف مخصوص اقلام ضروری و اولیه بیمار، دستشویی و حمام و... می شوند.

همچنین از جمله خدمات متمایزی که این بیمارستان نسبت به سایر مراکز درمانی دارد، امکان حضور همراه در زمان زایمان در اتاق LDR ، امکان ملاقات غیر حضوری بیماران بستری در بخش های ویژه، امکان نوبت گیری آنلاین از طریق وبسایت بیمارستان به آدرس www.sshhospital.com ; ارائه پاسخ های آزمایشات به صورت آنلاین و... می باشد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیدالشهدا یزد

برخی از پزشکان شاخص بیمارستان سیدالشهدای یزد

 

تخصص نام پزشک
متخصص ارتوپدی دکتر بابک صابری شهر بابکی
متخصص ارتوپدی دکتر محمد آیتی فیروز آبادی
متخصص ارتوپدی دکتر رحیم محمدتقی نژاد
متخصص ارتوپدی دکتر محمدحسین جعفری نجف آبادی
متخصص ارتوپدی دکتر سعید امراللهی بیوکی
متخصص ارتوپدی دکتر حمیدرضا زارع
متخصص ارتوپدی دکتر سید مسعود شهدی
متخصص ارتوپدی دکتر محمدرضا کریمی
متخصص جراح ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست دکتر سید حسین سعید بنادکی
متخصص جراح ارتوپدی دکتر حمید پهلوان حسینی
متخصص قلب و عروق دکتر عباس اندیشمند
متخصص قلب و عروق دکتر سینا رأفت
متخصص قلب و عروق دکتر سید محمود صدر بافقی
متخصص قلب و عروق دکتر بتول السادات حیدری
متخصص چشم دکتر سید علی محمد سادات اخوی
متخصص چشم دکتر فرشته گلشن تفتی
متخصص چشم دکتر محمدرضا بشارتی
متخصص چشم دکتر محمدحسین راسخی نژاد
متخصص چشم دکتر محمد تقی شاکری
متخصص چشم دکتر عباس ناظمیان
متخصص چشم دکتر جلال فلاح تفتی
متخصص چشم دکتر محمد عبدلی
متخصص چشم دکتر احمد قطب زاده
متخصص چشم و فلوشیپ ویتره ورتین دکتر سید علی محمد میر آتشی
متخصص چشم و فلوشیپ ویتره ورتین دکتر مسعود رضا معنویت
متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی دکتر فرشته ضیائی بیده
متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی دکتر احمد عباسی خلفی
متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی دکتر حمیدرضا وارسته روان
فوق تخصص قلب و عروق دکتر منصور رفیعی
پزشک عمومی دکتر سید مجتبی ابوالبقائی
پزشک عمومی دکتر عباسعلی قانع عزآبادی
پزشک عمومی دکتر زهرا قره زاده
پزشک عمومی دکتر نسرین پرتوی
پزشک عمومی دکتر سعیدرضا پهلوان پور
پزشک عمومی دکتر فهیمه چاوش زاده تفتی
پزشک عمومی دکتر نادر سعیدی
پزشک عمومی دکتر رضا علیشاهی
پزشک عمومی دکتر مریم کاظمیان
پزشک عمومی دکتر حسین آقافرهنگ
پزشک عمومی دکتر حمیدرضا فلاح نژاد تفتی
پزشک عمومی دکتر مرضیه فیصل
پزشک عمومی دکتر مریم مبارکی
پزشک عمومی دکتر علیرضا مصدق
پزشک عمومی دکتر سید علی محمد موسوی بیوکی
پزشک عمومی دکتر علیرضا میرشمسی
متخصص زنان و زایمان دکتر بتول توکلی بهابادی
متخصص زنان و زایمان دکتر مریم مهاجری
متخصص زنان و زایمان دکتر شهلا رشیقی فیروز آبادی
متخصص زنان و زایمان دکتر سعیده عاقلی نژاد
متخصص زنان و زایمان دکتر مهین مجدزاده شورکی
متخصص زنان و زایمان دکتر فروزنده علوی
متخصص زنان و زایمان دکتر مژگان معین پور
متخصص داخلی دکتر احمد فربد
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) دکتر ابوحسین اخوان تفتی
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری دکتر امیرحسین امیر حیدری
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری دکتر علی محمد خیراندیش
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری دکتر امیرمحمد عرفا
متخصص بیهوشی دکتر سید محمدعلی الحسنی المدرسی طس
متخصص بیهوشی دکتر زهرا خدیو
متخصص بیهوشی دکتر آرش داوودی
متخصص بیهوشی دکتر پروانه میرشمسی
متخصص بیهوشی دکتر محمدعلی مهدویان
متخصص بیهوشی دکتر محمدحسین نجفی
متخصص بیهوشی دکتر علی اکبر مربی
متخصص بیهوشی _ فلوشیپ ICU دکتر محمدحسین جراح زاده
متخصص بیهوشی _ فلوشیپ بیهوشی قلب دکتر مرتضی مناقب
متخصص بیماری های مغز و اعصاب دکتر محمد حسن اسلامی مهرجردی
متخصص جراحی مغز و اعصاب دکتر عباس دهستانی
متخصص جراحی مغز و اعصاب دکتر سید مهدی طاهری شمیرانی نژاد
متخصص بیماری های مغز و اعصاب دکتر مرجان عفت خواه
متخصص داخلی دکتر سید محمدکاظم حاجی میرزاده
متخصص داخلی دکتر محمدرضا سرجمعی
متخصص داخلی دکتر احمد صنعتی
متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان دکتر سید محمدرضا مرتضوی زاده
متخصص داخلی و فوق تخصص هماتولوژی دکتر محمدرضا وحیدفر
متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش دکتر محمد حسین آنتیکچی
متخصص داخلی و فوق تخصص بیماری های ریه دکتر ابوالحسن حلوانی
متخصص گوش و حلق و بینی دکتر سید عباس میروکیلی مهریزی
متخصص گوش و حلق و بینی دکتر سید مجدالدین میرزرگر
متخصص گوش و حلق و بینی دکتر محمدرضا فاتحی
متخصص گوش ، گلو ، بینی و جراحی سر و گردن دکتر محسن عدالت خواه
متخصص خون و آنکولوژی دکتر سید محمد مرتضوی زاده
متخصص اطفال دکتر محمد علی شهاب 
متخصص رادیولوژی دکتر فرزانه لشکری
متخصص رادیولوژی دکتر لیلا نیکوکار
متخصص پوست و مو دکتر محمد شاهی
داروساز دکتر حبیب الله بهجتی اردکانی
متخصص آناتوموکلینیکال پاتولوژی دکتر حمیدرضا نقیبی محمود آبادی
متخصص جراح عمومی دکتر سید مصطفی شیر یزدی
متخصص جراح عمومی  دکتر محمد جلیلی
متخصص جراح عمومی دکتر سید محمد میرغنی زاده بافقی
متخصص جراح عمومی دکتر سید محمود مشتاقیون
روانپزشک دکتر محمدعلی حرازی
روانپزشک دکتر محمود رفیعیان
متخصص کودکان دکتر عباسعلی حلوانی
متخصص کودکان دکتر منیره شمس الدین خرمی
متخصص کودکان دکتر قاسم شمس الدینی
متخصص کودکان دکتر محمدعلی شهاب
متخصص کودکان دکتر فرشید فروزنیا
متخصص کودکان و فوق تخصص کلیه کودکان دکتر احمد شجری
فوق تخصص گوارش بالغین و دانشنامه بیماری های داخلی دکتر اصغر خشنود
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی دکتر شیما دهقان بنادکی
دندانپزشک دکتر محمدمیرزا رستگاری
دندانپزشک دکتر فرشته قاسمی
کارشناس ارشد گفتار درمانی محمدرضا یوسفی
پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi