https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رستوران خوان هفت رنگ یزد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  رستوران خوان هفت رنگ یزد
شهر : یزد
آدرس : یزد، بلوار جمهوری، برج آسمان، طبقه یازدهم، رستوران خوان 7 رنگ یزد
روز بازدید : تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.
راه های دسترسی : 22_03535284321

رستوران خوان هفت رنگ یزد در سال ۱۳۹۵، به عنوان شعبه دوم خوان هفت رنگ تهران، در بلوار جمهوری یزد تأسیس شده و آقای صادقی مدیریت این رستوران مدرن را برعهده دارند. قابل ذکر است که رستوران خوان هفت رنگ ، تنها رستوران گردان یزد می باشد؛ این رستوران خوب یزد با ظرفیت 350 نفر، همراه با پرسنلی مجرب و پذیرایی حرفه ای بهترین ها را برای میهمانان خود تدارک دیده است.

رستوران هفت رنگ

منوی رستوران خوان هفت رنگ یزد به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده که انواع کباب ها، غذاهای فرنگی و غذاهای دریایی را شامل می شود. در این رستوران، غذاها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و به بهترین شکل طبخ شده و دیزاین می شود. همچنین قرار دادن نان داغ تنوری که در همین رستوان آماده می شود و سبزیجات تازه در کنار غذاها از ایده های خوب و پابرجایی می باشد که برای رضایت مشتریان در برنامه کاری رستوران قرار گرفته است.

رستوران هفت رنگ

رستوران گردان خوان 7 رنگ یزد دارای دو فضای مجزای داخلی و یک فضای باز می باشد و با توجه به اینکه این رستوران در طبقه یازدهم برج آسمان قرار گرفته، محیطی دل انگیز با چشم اندازی بسیار زیبا برای صرف غذا ایجاد کرده و توانسته لحظاتی شیرین و به یادماندنی را برای میهمانان خود خلق نماید.

رستوران هفت رنگ

کافی شاپ، سالن vip ، امکان برگزاری مجالس و پذیرایی به صورت گروهی و یا دربست، منو غذای گیاهی و پرسنل آشنا به زبان انگلیسی از جمله امکانات عالی رستوران خوان هفت رنگ یزد می باشد.

رستوران هفت رنگ

چنانچه هتل زنبق یزد و یا هتل پارسیان آزادی یزد را برای اقامت خود برگزیده اید، رستوران خوان هفت رنگ در نزدیکی این هتل ها قرار دارد که می توانید با انتخاب این رستوران عالی، روزی خوش و خاطرانگیز را برای خود ثبت کنید.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi