https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رستوران حاج ملک میبد

صفحه اصلی  »  خدمات ويژه یزد  »  رستوران حاج ملک میبد
شهر : میبد
آدرس : میبد، خیابان سلمان فارسی، خیابان فیروزآباد، رستوران حاج ملک میبد
ساعت ارائه خدمات : از ساعت 10 تا 16 و از ساعت 19 تا 23:30
راه های دسترسی : 03532322221

رستوران حاج ملک از رستوران های سنتی میبد است که تمام فضای آن به زیلو بافی و صنایع دستی میبد آراسته شده است. این رستوران جذاب تاریخی در سال 1390 با مدیریت آقای حبیبی و با پرسنل حرفه ای و مسلط به زبان انگلیسی آغاز به کار کرده است. 

رستوران حاج ملک میبد

قدمت ساختمان رستوران حاج ملک میبد به دوره قاجاریه برمی گردد. همچنین معماری این رستوران، خشتی و سنتی می باشد و حوض زیبایی در وسط حیاط رستوران واقع شده که به محیط طراوت ویژه ای بخشیده است. 

رستوران حاج ملک میبد

در پیرامون حیاط رستوران حاج ملک، به سبک بناهای قدیمی اتاق هایی است که برای پذیرایی از میهمانان و مراجعین آماده شده است. اتاق ها، همه با اسامی سنتی و با لهجه میبدی نامگذاری شده اند. این نامگذاری ها بر اساس نقوش زیلو انجام شده که برای گردشگران جالب و قابل توجه می باشد که برخی از این نام ها عبارتند از: اتاق پرت توره، اتاق گل و مهر، اتاق پیله، اتاق چیتی، اتاق بندگ، اتاق هشت پر، اتاق سروگ.

رستوران حاج ملک میبد

رستوران حاج ملک میبد، با فضایی به وسعت 900 متر و ظرفیت 300 نفر و نیز با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و منو فارسی و انگلیسی، آماده پذیرایی بی نظیر از گردشگران داخلی و خارجی می باشد. همچنین غذاهای طبخ شده در رستوران حاج ملک میبد، علاوه بر کیفیت، از طعم، مزه و تزئین چشم نوازی برخوردارند که این ویژگی ها سبب می شود تا مشتریان فراوانی به این مجموعه مراجعه کنند.

رستوران حاج ملک میبد

لازم به ذکر است رستوران حاج ملک در هتل حاج ملک میبد واقع شده که این هتل گزینه ای مناسب برای گردشگران علاقه مند به بوم گردی است.

پشتيبان آنلاين سايت
پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi