https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان

هم اكنون رزرو كنيد
صفحه اصلی  »  اقامتگاه بومگردی اردکان  »  اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان
اردکان، خیابان شهید قانعی، اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان
NAN/5
اردکان
نقشه
0 دیدگاه

اقامتگاه بوم‌گردی شبستان اردکان یزد، خانه‌ای تاریخی به متراژ 500 متر و مربوط به عهد قاجار می‌باشد که تا قبل از سال 1357 مسکونی و مشهور به خانه طباطبایی بوده است. این خانه، در سال 1395 بازسازی شده و در سال 1396 هم به‌عنوان اقامتگاه بوم‌گردی شبستان اردکان یزد تغییر کاربری داده است.

با گذر از کوچه‌پس‌کوچه‌های سنتی شهر اردکان و در مقابل آسیاب دژگ، یک خانه سنتی با درهای دو لنگه چوبی دیده می‌شود که روی سر در کاشی فیروزه‌ای آن، نام مجموعه اقامتی پذیرایی شبستان حک شده است. با ورود به اقامتگاه، یک هشتی سنتی زیبا به چشم می‌خورد که سمت چپ آن، به حیاط بوم‌گردی شبستان اردکان یزد ختم می‌شود؛ حیاطی دنج و مستطیلی که با درهای چوبی اتاق‌های سنتی خود در بین دیوارهای کاه‌گلی گچ کاری شده و یک تالار بلندبالای بادگیردار، تخت‌ها و میز و صندلی‌های چوبی خانه را در برگرفته است و با آب نمایی زیبا، روح خانه را شکل داده‌اند تا با پوش بلند حیاط، مکانی مفرح برای لذت از غذاها و نوشیدنی‌های رستوران و چایخانه سنتی اقامتگاه بوم‌گردی شبستان اردکان یزد را فراهم کنند.

در سمت چپ حیاط نیز چند پله آجری زیرزمینی، ورودی یک پایاب بدون آب و کاملاً سنتی می‌باشد که تمام دیوارها، سقف گنبدی و کف آن با آجرهای قدیمی برآمده، پوشیده شده و یک اتاقک نشیمن بسیار خنک و دنج با فرش و پشتی ترمه را فراهم کرده است تا مهمانان بتوانند، نهایت لذت را از این سفر زمان ببرند. 6 اتاق‌های 3 دری هتل رستوران سنتی شبستان اردکان یزد، تلفیقی از سنت و مدرن با طاقچه‌های ترمه پوش و درهای چوبی شیشه‌رنگی می‌باشند که سازنده خوابی رؤیایی در دل کویر هستند.

اینترنت، آرایشگاه مردانه رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سرویس ایرانی فرنگی، پارکینگ اختصاصی، خشک‌شویی و تلویزیون ازجمله خدمات رفاهی و امکانات اقامتگاه شبستان اردکان یزد می‌باشند.

جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی نزدیک به هتل رستوران سنتی شبستان اردکان شامل موزه مفاخر، موزه فرش، بافت تاریخی اردکان، زیارتگاه چک چک، آسیاب دژگ، کمپ ریگ زرین و... می‌شود.

با رزرو هتل لوکس و درعین‌حال سنتی اقامتگاه بوم‌گردی شبستان اردکان یزد در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات، رزرو خود را انجام دهید.

در هنگام اقامت در شهر تاریخی اردکان می‌توانید از تور یزدگردی ارزان‌قیمت و تور کویر یزد ارزان و باکیفیت رادینا استفاده نمایید.

دسترسی به اماکن مهم از اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان
چک چک (زیارتگاه پیرسبز) :
0 دقیقه 0 دقیقه
حلوا ارده شابلی اردکان :
7 دقیقه 66 دقیقه
روستای خرانق :
61 دقیقه 882 دقیقه
خانه افضلی اردكان :
8 دقیقه 45 دقیقه
خانه خالو میرزا عقدا (هتل سنتی خالو میرزا) :
35 دقیقه 543 دقیقه
خانه تقدیری اردکان :
5 دقیقه 35 دقیقه
موزه مردم شناسی اردکان :
8 دقیقه 35 دقیقه
مجموعه گردشگری و اکو کمپ ریگ زرین اردکان RIGEZARIN ECO CAMP :
61 دقیقه 887 دقیقه
+ نمایش عکس های بیشتر
NAN% از میهمانان این هتل NAN  / 5
مشاهده 0 دیدگاه
امکانات اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان
تلویزیونرستورانسرویس فرنگیپارکینگسرویس ایرانیاینترنت در اتاقلابینمازخانهچایخانه سنتیفضای سبزصبحانهحمامسیستم گرمایشی سرمایشی

اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان رزرو آنلاین

پس از انتخاب تاریخ و مدت سفر تعداد اتاق را انتخاب کنید.
نوع اتاق ظرفیت (نفر) صبحانه رایگان قيمت برای هر شب تعداد اتاق
اتاق ساباط

240,000 تومان
240,000 تومان
اتاق سه تخته

1,500,000 تومان
1,500,000 تومان
اتاق دو تخته

1,000,000 تومان
1,000,000 تومان
به ازای هر نفر

500,000 تومان
500,000 تومان
ثبت و رزرو هتل
مجموع هزینه : 0 تومان / 0 شب
پرسش و پاسخ نظرات کاربران


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi