https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

5 تفریح رایگان دبی را بشناسید

تاریخ ثبت : 20 اردیبهشت 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  5 تفریح رایگان دبی را بشناسید
5 تفریح رایگان دبی را بشناسید 5 تفریح رایگان دبی را بشناسید

شاید باورش سخت باشد که دبی، این شهر پر زرق و برق، تفریحات رایگانی دارد که می‌توانید تجربه کنید. اما دقیقا همینطور است و برخی تفریحات دبی حتی یک درهم برای‌تان هزینه ندارد. با انجام این تفریحات رایگان هزینه سفرتان را بصورت قابل توجهی کاهش می‌دید. همچنین شما می‌توانید بلیط دبی را با ارزان ترین قیمت  از سایت‌های معتبری مثل فلای تودی تهیه کنید و با این کار باز هم هزینه‌های خود را کاهش دهید.

ما در این مطلب به شما می‌گوییم تفریحات دبی چیست؟ و چطور از تفریحات رایگان آن استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید. 

ساحل دبی

تفریحات رایگان دبی

در دبی تفریحات زیادی وجود دارند که برخی از آنها رایگان است. ما در ادامه فقط به برخی از جذاب‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

پناهگاه حیات وحش راس الخور

پناهگاه حیات وحش راس الخور بهشتی برای تماشاگران پرنده است. این ذخیره‌گاه تالاب محل زندگی بسیاری از پرندگان مهاجر مانند حواصیل خاکستری، فلامینگو، باکلان، عقاب‌ماهی و پایه‌های بال سیاه محسوب می‌شود.

بازدید از پرنده‌های این پناهگاه از شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر برای عموم رایگان است. بازدید از پناهگاه حیات وحش راس الخور همچنین شامل دشت‌های نمک، پهنه‌های گلی جزر و مدی، جنگل حرا و تالاب‌ها می‌شود که به زیبایی پرندگانی که در زیستگاه طبیعی خود وجود دارند، می‌افزاید.

نمایش آبنمای دبی

آبنمای خیره کننده دبی بلندترین آبنمای موجود در جهان است. فواره دبی توسط شرکتی در کالفرنیا طراحی شده که خالق فواره‌های بلاژیو در لاس وگاس است. ارتفاع فواره دبی به 150 متر می‌رسد و یکی از بهترین تفریحات دبی در شب به حساب می‌آید. زیبایی آن در تاریکی هوا به اوج خود می‌رسد. 

وقتی آب‌های رقصنده با موسیقی و با نورهای رنگارنگ نوسان می‌کنند، شما شگفت‌زده خواهید شد. فواره دبی در دریاچه برج و مشرف بر برج خلیفه قرار دارد. تا این بخش همه چیز رایگان است، ولی برای داشتن تجربه بهتر می‌توانید بلیطِ قایق سواری در دریاچه خرید کنید و لذت ببرید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم بلیت پیاده‌روی برج را بخرید که صندلی‌های ردیف جلو را برای نمایش فواره در اختیار شما قرار می‌دهد.

هر نمایش حدود 5 دقیقه طول می‌کشد و با فاصله 30 دقیقه در طول روز از ساعت 13:00 تا 23:30 شروع می‌شود. در ضمن برای رزرو هتل دبی گزینه‌های زیادی پیش روی شما هستند. اگر بودجه شما بیشتر باشد و در هزینه‌های دیگر صرفه‌جویی کنید، شاید بتوانید در این منطقه اتاق رزرو کنید و از این فضای مدرن هتل و مناظر زیبا لذت ببرید.

خیابان السیف

در مجاورت منطقه الفهیدی، ال سیف به عنوان یکی دیگر از مناطق میراثی و بازسازی شده دبی قرار دارد. این منطقه در فرهنگ و تاریخ امارات نفوذ کرده است. در اینجا سنت‌هایی را می‌بینید که با طراحی‌های مدرن ترکیب شده‌اند و ترکیب شهر را بین گذشته پرافتخار و آینده درخشان آن به نمایش می‌گذارند.

نیمی از آن به معماری سنتی با ساختمان‌های گِلی رنگ با طاق‌ها و برج‌های بادی آراسته شده است. تورهای ماهیگیری که در امتداد تفرجگاه ساحلی قرار گرفته‌اند، نشانه‌ای از میراث ماهیگیری دبی هستند. اگر کمی جلوتر بروید، معماری آن به ساختمان‌های شیک و مدرن تبدیل می‌شود.

السیف بسیاری از بازارهای شناور در هوای آزاد و بالکن‌های کنار نهر را شامل می‌شود که میزبان صنایع دستی و منسوجات منطقه‌ای، فضاهای هنری اماراتی و غذاهای محلی است. در طول زمستان، چندین رویداد در فضای باز، جشنواره‌ها و سرگرمی‌های زنده در این منطقه برگزار می‌شوند. به علاوه موزه توهمات یکی از تفریحات دبی برای کودکان است و در اینجا قرار دارد. اگر با فرزند خود به این منطقه می‌روید، حتما از این موزه دیدن کنید.

دریاچه عشق القدرا

القدرا که در وسط یک بیابان خشک قرار دارد، دارای یک دریاچه و منطقه سرسبز است.  باربیکیو، کمپینگ، دوچرخه‌سواری، تماشای پرندگان از چیزهایی که شما را به طبیعت نزدیک می‌کند و به دور از هیاهوی شهر است. شما می‌توانید در هر جایی که دوست دارید، چادر بزنید و یک شب را زیر آسمان پر نور سپری کنید.

دریاچه‌ی عشق در القدرا نقطه‌ای است که یکی از برترین نقاط رمانتیک دبی به حساب می‌آید. دو دریاچه غول پیکر شکل قلب‌های درهم تنیده را به خود می‌گیرند و درختانی که در اطراف کاشته شده‌اند کلمه "love" را نشان می‌دهند.

جانوران در این منطقه متنوع هستند؛ اردک، فلامینگو، عقاب، قو و شاهین و بسیاری از پرندگان دیگر را مشاهده می‌کنید. گیاهان این منطقه از گل‌ها و درختانی مثل بگونیا قرمز، صدها هزار گونه درختچه و بیش از 16000 درخت مثل زیتون و گیاهان بیابانی دیگر تشکیل می‌شوند.

ساحل لامر

لامر دبی با حال و هوای هیجان‌انگیز، چشم‌انداز هزارساله و مجموعه‌ای از رستوران‌های مدرن، آفتاب، دریا، سرگرمی و ماجراجویی را در یک مکان به ارمغان می‌آورد. در این منطقه دیوارهای رنگارنگ و گرافیتی‌های جذاب به چشم می‌خورند. لامر بدون شک یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های اینستاگرامی در امارات است که باعث می‌شود بهترین عکس‌ها را بگیرید.

این محله ساحلی دارای پارک موج‌سواری، پارک ترامپولین، سینما، سالن بدنسازی و 130 مکان در قالب کافه، فروشگاه و رستوران است. پارک آبی لاگونا جزو تفریحات دبی در تابستان محسوب نمی‌شود، ولی یکی از ارزان ترین پارک‌هایی است که در این منطقه قرار دارد.

سفر به دبی با فلای تودی

فلای تودی یک از بهترین سایت ها برای رزرو هتل خارجی محسوب می‌شود و شما می‌توانید در این سایت انواع اقامتگاه‌ها با قیمت‌های مختلف را به همراه جزئیات آنها مشاهده کنید. در ضمن برای تهیه انواع بلیط هواپیما ارزان فقط کافیست از فیلترهای سایت استفاده کنید تا هر چیزی که نیاز است در اختیار شما گذاشته شود. تمامی پرداخت‌ها از ایران و با کارت شتاب امکان‌پذیر هستند. در ضمن، برای دریافت پشتیبانی 24 ساعته می‌توانید با شماره 02142405000 تماس بگیرید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi