https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اقامت در هتل‌های فرودگاهی؛ یک تیر و چند نشان

تاریخ ثبت : 01 خرداد 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اقامت در هتل‌های فرودگاهی؛ یک تیر و چند نشان
اقامت در هتل‌های فرودگاهی؛ یک تیر و چند نشان اقامت در هتل‌های فرودگاهی؛ یک تیر و چند نشان

شاید در رفت‌وآمد به فرودگاه‌های بین‌المللی دیده باشید که هتل یا هتل‌هایی در نزدیکی این فرودگاه‌ها وجود دارند و برای لحظاتی فکر شما را مشغول کرده باشند که دقیقا دلیل ساخت چنین هتل‌هایی چیست؟ سفربازی، به عنوان بهترین مرجع رزرو هتل و اقامتگاه قصد دارد در این متن شما را با کاربری اصلی و ویژگی‌های این دسته از اقامتگاه‌های توریستی آشنا کند که به اصطلاح هتل‌های فرودگاهی نامیده می‌شوند؛ شاید با دانستن اطلاعات درباره هتل‌های فرودگاهی روزی شما هم یکی از مهمانان این دسته از هتل‌ها شدید درحالی که از قبل، دانسته‌های مفیدی را از طریق خوانش این متن کسب کرده‌اید که برای رزرو هتل فرودگاهی می‌توانید به راحتی از طریق سایت سفربازی اقدام کنید.  

همان‌طور که گفتیم هتل‌های فرودگاهی هتل‌هایی هستند که فاصله زیادی تا فرودگاه ندارند تا مسافران در کمترین زمان ممکن به فرودگاه دسترسی داشته باشند. اما دقیقا کدام مسافران مشتری اصلی این نوع هتل‌ها هستند؟ در واقع باید گفت کاربری اصلی هتل‌های فرودگاهی برای افرادی است که قصد دارند اقامتی موقت را در یک هتل داشته باشند چون پرواز آن‌ها در میانه راه توقف دارد یا پروازشان لغو و به زمان دیگری موکول شده و یا پرواز به تاخیر افتاده و صبح روز بعد یک پرواز اتصالی دارند.

اگر جزو یکی از این دسته از افراد باشید خیلی راحت می‌توانید در هتل‌های فرودگاهی اقامت داشته باشید و با خیالی آسوده ساعاتی را در این هتل‌ها سپری کنید تا به موقع به پرواز خود برسید.

معطلی ممنوع با رزرو هتل فرودگاهی

شاید بهتر باشد برای درک بهتر کاربرد مهم هتل‌های فرودگاهی بیشتر مثالی بزنیم؛ احتمالا مسافرانی را دیده‌اید یا خودتان هم چنین موردی را تجربه کرده‌اید که برای از دست ندادن پرواز مجبور شده‌اید اوقاتی را در فرودگاه سپری کنید تا نوبت به پرواز شما برسد. هتل‌های فرودگاهی دقیقا برای این مواقع طراحی و راه‌اندازی شده‌اند تا شما به جای ساعت‌ها معطلی و اذیت شدن روی صندلی‌های فرودگاه، زمان خود را در یک فضای مناسب برای استراحت بگذرانید. اما مزیت هتل‌های فرودگاهی به همین جا ختم نمی‌شود چراکه شما با رزرو یک هتل فرودگاهی می‌توانید از اینترنت رایگان آن استفاده کنند، کارهای خود را رتق و فتق کنید، از صرف یک ناهار و شام لذیذ یا یک نوشیدنی گرم یا سرد لذت ببرید، حمام کنید و حتی ساعاتی را بخوابید.

هتل فرودگاهی مناسب برای کار و تجارت

نکته‌ای که سفربازی باید به آن اشاره کند این است که احتمالا چنین هتل‌هایی برای افرادی که قصد ماجراجویی و تماشای جاذبه‌های یک شهر را دارند، مناسب نیست. دسته دیگری که از مزایای هتل‌های فرودگاهی می‌توانند بهره‌مند شوند کارکنان شرکت‌های هواپیمایی هستند. آن‌هایی هم که به قصد انجام کار و تجارت سفر می‌کنند از دیگر مشتریان هتل‌های فرودگاهی محسوب می‌شوند.

مزیت‌های هتل‌های فرودگاهی

ویژگی‌های مثبت هتل‌های فرودگاهی برای مخاطبان خاص خودش زیاد است. به عنوان مثال فرص کنید که ساعت پرواز شما همزمان با ساعات اوج ترافیک است اگر شما در یک هتل فرودگاهی باشید دیگر نگرانی ندارید که آیا به فرودگاه به موقع می‌رسید یا خیر. در واقع، هتل‌های فرودگاهی استرس چنین موقعیتی را برای شما به صفر می‌رسانند و شما با آسودگی به پرواز خود می‌رسید. امکان دیگری که بهتر است در جریان آن باشید وجود سرویس شاتل رایگان به فرودگاه و از آن، در تمام هتل‌های فرودگاهی است. اگر هم به جایی سفر می‌کنید که هرگز آنجا نبوده‌اید و با آنجا آشنا نیستید، رفت‌وآمد کمترین موردی است که باید نگران آن باشید. مزیت نزدیکی این دسته از هتل‌ها به فرودگاه‌ها در حالتی بیشتر نمایان می‌شود که پرواز شما به تاخیر افتاده یا صبح روز بعد یک پرواز اتصالی داشته باشید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها با اقامت در هتل فرودگاهی

از سوی دیگر، احتمالا صرفه‌جویی در مخارج سفر برای خیلی از ما اهمیت زیادی دارد به این معنا که هر فردی مایل است با یک برنامه‌ریزی مناسب از هزینه‌های سفر خود را بکاهد و همزمان اوقات آرامی را سپری کند. با اطلاعاتی که تاکنون سفربازی در اختیار شما قرار داده احتمالا متوجه شدید که اقامت در یک هتل فرودگاهی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما هم می‌شود؛ چون شما با رزرو یک هتل فرودگاهی برای رفت و آمد به فرودگاه هزینه تاکسی نمی‌پردازید و به دلیل اینکه به فرودگاه نزدیک هستید، حمل‌ونقل شما هزینه چندانی نخواهد داشت.

موضوع بعدی که سفربازی باید در این قسمت به آن اشاره کند این است که قیمت اتاق‌های هتل فرودگاهی حتی می‌تواند بسیار ارزان‌تر از هتل‌های سطح شهر باشد؛ دلیل آن هم این است که این نوع هتل‌ها برای رقابت با هتل‌های شهر و تشویق مسافران برای اقامت در مجموعه خود، نرخ دریافتی را مبالغی منطقی در نظر می‌گیرند.

رمیس یا ابیس تهران و نووتل یا رکسان؛ هتل‌های فرودگاهی

حالا که با مزیت‌های اقامت در هتل‌های فرودگاهی آشنا شدید خوب است بدانید که دو هتل در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قرار دارند که از این دسته از هتل‌ها هستند؛ با رزرو هتل رمیس یا ابیس تهران یا رزرو هتل نووتل یا رکسان تهران در نزدیکی این فرودگاه تمامی نقاط مثبت رزرو هتل فرودگاهی برای شما ملموس خواهد شد.

اگر فکر می‌کنید خوبی‌های هتل‌های فرودگاهی به همین‌ها خلاصه می‌شود سخت در اشتباه هستید چراکه این نوع هتل‌ها امکاناتی دارند، فراتر از آنچه تاکنون به آن‌ها اشاره شد. به‌عنوان نمونه شما با رزرو یک هتل فرودگاهی در زمان اقامت می‌توانید از خدمات زیادی از اینترنت و رستوران گرفته تا استخر و ماساژ و آرایشگاه بهره‌مند شوید یا اینکه حتی جلسه کاری خود را در آنجا برگزار کنید. خوب است بدانید دو هتل رمیس یا ابیس تهران یا هتل نووتل یا رکسان تهران در نزدیکی فرودگاه امام خمینی تهران این امکان را برای شما فراهم کردند به این معنا که سالن‌هایی را برای برپایی چنین برنامه‌هایی درنظر گرفته‌اند. البته سالنی هم برای برگزاری مراسم ازدواج نیز در این هتل‌ها وجود دارد؛ امکانات آن‌ها به گونه‌ای است که شما با رزرو این هتل‌ها شبی زیبا را برای جشن خود رقم خواهید زد.

با معرفی هر چی بیشتر هتل‌های فرودگاهی در جهان ایران نیز در نهایت در سال ۱۳۹۳ دو هتل فرودگاهی به نام‌های هتل رمیس و هتل رکسان تهران را با هدف دسترسی مسافران به امکانات چنین هتل‌هایی راه‌‌اندازی کرد؛ هر دوی این هتل‌ها زیرنظر گروه هتل‌های اکور فرانسه (Accor) کار خود را شروع کردند و در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی قرار دارند.

خدمات و امکانات هتل‌های فرودگاهی

درباره برخی از خدمات این هتل‌ها می‌توان به ترانسفر فرودگاهی به صورت 24 ساعته و هر 20 دقیقه، اتاق‌هایی متنوع همراه با امکاناتی مانند حمام مجزا، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های داخلی و خارجی اشاره کرد. سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، خشکشویی، رستوران و کافی‌شاپ و خدمات ویژه معلولین از دیگر امکانات این هتل‌ها هستند.

با توضیحاتی که درباره هتل‌های فرودگاهی ارایه شد شاید زمانی جزو مهمانان این نوع هتل‌ها قرار گرفتید و از خدمات و امکانات آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. البته که یکی از مهمترین مزیت‌های این هتل‌ها برداشتن استرس از روی دوش شما برای رسیدن به موقع به پرواز است. به هرحال در ایران هم سال‌هاست چنین امکانی برای شما در نظر گرفته شده تا ساعاتی آرامش‌بخش را بدون نگرانی و معطلی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی سپری کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi