https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

آشنایی با مهمان پذیرهای ارزان در مشهد

تاریخ ثبت : 05 شهریور 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  آشنایی با مهمان پذیرهای ارزان در مشهد
آشنایی با مهمان پذیرهای ارزان در مشهد آشنایی با مهمان پذیرهای ارزان در مشهد

تعداد مسافرانی که در هر زمان از سال به مشهد سفر می‌کنند، بسیار زیاد است. بخش زیادی از آن‌ها به هدف زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر مذهبی می‌آیند اما عده‌ای دیگر نیز در کنار آن تصمیم به گردش در شهر و لذت از ییلاقاتی مانند طرقبه می‌گیرند.

بنابراین طبیعی است که تعدد مهمانسراها و هتل‌های زیادی در مشهد فعالیت کنند. اما همه استطاعت مالی اقامت در هتل‌های لوکس مشهد را ندارند و دنبال مکانی هستند که علاوه بر مقرون به‌صرفه بودن امکانات مناسبی داشته باشد. از طرفی فاصله آن با حرم کم باشد تا بتوانند راحت‌تر به زیارت بروند.

بنابراین در این مطلب تصمیم داریم شما را با لیست بهترین مهمانسراهای مشهد آشنا کنیم و آدرس هر کدام را نیز برای راحتی بیشتر شما قید کنیم. پس تا انتها همراه ما بمانید.

قیمت بهترین مهمانسراهای مشهد

بهترین زمان سفر به مشهد وقتی است که تعداد مسافران این شهر کمتر باشند، یعنی فصول پاییز و زمستان. در چنین مواقعی مسافرخانه‌ها نیز قیمت کمتری از شما درخواست می‌کنند. اما بدون توجه به تاریخ برگزاری تور مشهد از تبریز شما اولین ویژگی که روی قیمت بهترین مهمانسراهای مشهد تاثیر می‌گذارد، فاصله‌ای است که تا حرم دارند.

سپس باید به امکانات و تمیزی آن مکان دقت کنید. در حال حاضر شما می‌توانید با پرداخت 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان در بهترین مسافرخانه‌های نزدیک به حرم اقامت کنید. البته مجددا می‌گوییم با توجه به زمان سال این قیمت‌ها می‌تواند کم و زیاد شود که باید با مهمانسرا تماس بگیرید و سوال کنید.

لیست بهترین مهمانسراهای مشهد

بهترین مهمانسراهای مشهد که فاصله آن‌ها با حرم کم است در خیابان طبرسی این شهر قرار دارند. بنابراین با انتخاب از بین آن‌ها تا حد زیادی در هزینه رفت و آمد خود صرفه‌جویی خواهید کرد. با این‌حال در ادامه لیستی از بهترین مهمانسراهای مشهد را نام بردیم که در جاهای مختلف شهر قرار دارند.

مهمانپذیر مدائن مشهد

مدائن یکی از بهترین مهمانسراهای مشهد است که در سال 1387 افتتاح شد. 27 واحد این مکان در 3 طبقه قرار دارند و مدیران مهمانسرای مدائن در سال 1396 این محل را بازسازی کردند تا مدرن‌تر شود.

مهم‌ترین ویژگی این مهمانسرا فاصله 650 متری آن تا بست شیخ طوسی است. البته باید اشاره کنیم 2 واحد اقامتی این مکان در زیرزمین واقع شده است و ورودی آن‌ها 5 پله دارد.

مهمانپذیر علمدار مشهد

تاریخ افتتاح این مکان آن را در بین بهترین مهمانسراهای مشهد به گزینه جذاب‌تری تبدیل کرده است. مهمانپذیر علمدار مشهد در سال 1398 افتتاح شد و 33 اتاق آن در 4 طبقه واقع شده‌اند. ساعت تحویل اتاق در این محل 14 بعدازظهر است و 12 ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید.

مهمانپذیر ساعت مشهد

مهمانپذیر ساعت مشهد در 5 طبقه احداث شده است و 27 اتاق برای پذیرایی از مهمانان خود دارد. این مهمانسرا در سال 1397 افتتاح شد و زائران می‌توانند از این محل با طی تنها 800 متر به حرم مطهر بروند. از دیگر ویژگی‌های این مکان که آن را به یکی از بهترین مهمانسراهای مشهد تبدیل می‌کند، دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم، بازار رضا و بازار هفده شهریور است. بسیاری از مسافران تور مشهد از تهران رضایت بالایی از خدمات این مهمانسرا داشته‌اند.

مهمانپذیر اوستا مشهد

مهمانپذیر اوستا مشهد یکی دیگر از بهترین مهمانسراهای مشهد است که از سال 1390 به مسافران مشهد خدمات‌رسانی می‌کند. با مراجعه به این مکان می‌توانید در یکی از 26 اتاق آن که در 6 طبقه قرار گرفتند، ساکن شوید. از این مهمانسرا با پای پیاده و طی تنها 800 متر می‌توانید به حرم امام رضا برسید.

نزدیکی به دانشگاه امام رضا، بیمارستان امام رضا و سینما هویز نیز از جمله سایر ویژگی‌های مهمانپذیر اوستا مشهد است که در فاصله 4 کیلومتری آن واقع شدند. از طرفی تعدادی از اتاق‌های دو تخته این مهمانسرا پنجره و نمای رو به پاسیو دارند.

مهمانپذیر معجزه مشهد

معجزه مشهد را نیز باید یکی دیگر از بهترین مهمانسراهای مشهد معرفی کنیم که در سال 1390 افتتاح و 8 سال بعد بازسازی شد. این بنا 5 طبقه و 17 اتاق دارد و موقعیت خاص آن باعث می‌شود تا تنها 3 دقیقه با حرم فاصله داشته باشد.

سخن نهایی

مشهد با آمار مسافران بالای خود همیشه در جایگاه‌های اول مقصدهای گردشگری کشورمان قرار داشته است که البته علت آن را باید مهم‌تر از هر چیزی وجود حرم امام مطهر در آن‌جا بدانیم. با توجه به چنین حجم مسافری طبیعی است گزینه‌های اقامتی متنوعی برای آن‌ها فراهم شده است که با توجه به بودجه خود می‌توانند یکی را انتخاب کنند.

بهترین مهمانسراهای مشهد فاصله نزدیکی تا حرم امام رضا دارند و ما در مطلب بالا سعی کردیم لیستی از آن‌ها را به همراه آدرسشان آماده کنیم تا بهتر تصمیم به انتخاب بگیرید.

منبع: https://hamsafarha.com

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi