https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مرحله نهایی لغو روادید بین ایران و روسیه

تاریخ ثبت : 13 آذر 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  مرحله نهایی لغو روادید بین ایران و روسیه
مرحله نهایی لغو روادید بین ایران و روسیه مرحله نهایی لغو روادید بین ایران و روسیه

لیلا اژدری، سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری کشور، از مراحل نهایی لغو روادید سفرهای گروهی بین کشور ایران و روسیه خبر داد و این موضوع را فرصتی برای توسعه روابط گردشگری بین دو کشور ذکر کرد. وی با اشاره به سوابق تاریخی و فرهنگی کشورمان افزود: باشقیرستان به‌ دلیل داشتن جمعیتی از مسلمانان کشور روسیه، از مناطق مورد نظر جمهوری اسلامی ایران برای جذب گردشگر است.

محمد محب خدایی، معاون گردشگری، در نشستی با نمایندگان شرکت های هواپیمایی، گردشگری و انجمن مسلمانان جمهوری باشقیرستان روسیه، موضوع گسترش روابط دو جانبه و توسعه همکاری های گردشگری را مطرح کرد. محب خدایی در این نشست بیان کرد: ظرفیت های خوبی در حوزه تبادل گردشگری بین کشور ایران و روسیه وجود دارد و علاقه مندیم شاهد حضور گردشگران این منطقه، در ایران باشیم و در این راستا، آماده میزبانی از گردشگران روسیه در مناطق گرمسیری و همکاری در حوزه تبلیغات، برای معرفی ظرفیت های دو کشور هستیم. همچنین، سازمان میراث فرهنگی کشور، با حمایت خود از بخش خصوصی گردشگری، آماده افزایش ارتباطات گردشگری است.

وی افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که توازن ورودی و خروجی گردشگران را بین دو کشور برقرار کند و این مهم، با معرفی ظرفیت ها امکان پذیر خواهد بود و خواسته ما این است که فضایی برای همکاری بیشتر با ایرلاین کشور روسیه ایجاد شود تا افزایش پرواز را بین دو کشور شاهد باشیم.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi