https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل بزرگ شیراز

تاریخ ثبت : 29 شهریور 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ

همان‌طور که می‌دانید شیراز یکی از قطب‌های گردشگری ایران بوده که نه‌تنها مردم کشور خودمان هرساله تمایل زیادی برای سفر کردن به آن را دارند، بلکه سالانه مردم زیادی از سراسر دنیا برای دیدن این شهر پررمزوراز، تاریخی و شاعرانه، عازم شیراز می‌شوند. به همین خاطر، لزوم شناختن و معرفی هتل‌های با سرویس بی‌نقص و امکانات عالی و مطلوب ضرورت پیدا می‌کند.

به همین خاطر می‌توان هتل بزرگ شیراز را که از لاکچری‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها بوده و نیز هتل چمران شیراز را به‌عنوان بهترین‌ها معرفی نمود. ازاین‌رو برای آشنایی بیشتر با هتل فوق‌العاده باکیفیت و 5 ستاره شیراز همچنان به خواندن مطلب ادامه دهید تا در سفر بعدی به این شهر، راحتی و لذت بیشتری را تجربه کنید.

معرفی هتل 5 ستاره و درجه یک شیراز

هتل بزرگ و درجه یک شیراز با زیربنایی بالغ بر 40 هزار مترمربع، دارای 14 طبقه و 158 اتاق با امکانات عالی بوده که ظرفیت و توانایی پذیرایی حرفه‌ای بیش از 350 میهمان را به بهترین نحو ممکن دارا است. این هتل از لحاظ جغرافیایی در کنار دروازه قرآن و در بخش شمالی شهر شیراز قرار داشته که از سمت خیابان ربانی نیز به‌راحتی قابل‌دسترس است. هتل زیبای شیراز در سال 1392 با طراحی هنرمندانه معماران ایرانی، به شکل یک کشتی بزرگ ساخته شده که از یک سمت به طبیعت بکر و دست‌نخورده اشراف داشته و از سمت دیگر با نمای زیبای شهر احاطه شده است.

در فاصله تقریبی 15 کیلومتری این هتل 5 ستاره، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز قرار داشته که امکان تردد میهمانان را بسیار راحت کرده است. علاوه‌برآن، این هتل فاصله زمانی کوتاهی با پایانه و ترمینال مسافربری و همچنین ایستگاه راه‌آهن دارد که سهولت رفت‌وآمد را برای مسافران ایرانی و خارجی فراهم کرده است. لازم به ذکر است که مکان این هتل به‌قدری هوشمندانه انتخاب شده که در بدو ورود به شهر، ساختمان هتل به‌شدت برای مسافران خودنمایی می‌کند.

علاوه‌برآن اماکن تاریخی، تفریحی، گردشگری و زیارتی چون آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی و حافظ، باغ جهان‌نما، آرامگاه باباکوهی و همان‌طور که پیش‌تر خواندید دروازه قرآن در نزدیکی آن قرار دارند. البته برای بازدید از دیگر مناطق دیدنی و جذاب شهر شیراز مانند بازار و حمام وکیل، شاه‌چراغ، باغ ارم، نارنجستان قوام، ارگ کریم‌خان، مسجد نصیرالملک و از همه مهم‌تر تخت‌جمشید، باز هم نیاز نیست زمان چندانی را صرف کنید. 

امکانات فوق‌العاده باکیفیت و بی‌نظیر هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

فارغ از امکانات خوب هتل چمران شیراز، تصمیم داریم امکانات درجه یک هتل مجلل و بزرگ شیراز را در بخش زیر بررسی کنیم؛ بنابراین همراه ما باشید.

مجموعه‌های اقامتی هتل

در هتل 5 ستاره و بزرگ شیراز، مجموعه‌های اقامتی باکیفیتی به‌صورت موارد زیر برای میهمانان مهیا شده است:

رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش و مجموعه‌های ورزشی

امکانات هتل بزرگ شیراز

در هتل شیراز، شما از مجموعه‌ها و امکانات ویژه دیگری نیز برخوردار هستید که به شرح زیر است:

از دیگر مزیت‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

برخی دیگر از امکانات و مزیت‌های به‌خصوص انتخاب این هتل به‌قرار زیر است که در مواقع ویژه از آن‌ها می‌توان استفاده کرد:

باتوجه‌به امکانات و شرایط رفاهی ایده‌آلی که این هتل برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است، طبیعتا می‌توان انتظار ویژگی‌های خوب زیر را نیز از کل تیم و کارکنان مجرب این هتل داشت:

هتل شیراز مقصد بعدی من

باتوجه‌به امکانات و سرویس بی‌نقص و کاملی که هتل شیراز برای میهمانان و مسافران فراهم کرده است، نمی‌توان جای دیگری را برای اقامت داشتن و تجربه سفری راحت و لذت‌بخش به شیراز در نظر گرفت. بااین‌حال اگر زمانی به شیراز سفر می‌کنید که تمام اتاق‌های این هتل پر بوده و امکان رزروکردن وجود ندارد، می‌توانید هتل چمران شیراز را نیز به‌عنوان گزینه بعدی مدنظر قرار دهید. در نهایت، برای آگاهی بیشتر و برخورداری از تخفیفات ویژه این هتل‌ها پیشنهاد می‌کنیم حتما از اسنپ تریپ کمک گرفته تا در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود. 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi