https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رزرو بهترین تور آفریقا و فرانسه برای گذراندن تعطیلات

تاریخ ثبت : 06 مهر 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رزرو بهترین تور آفریقا و فرانسه برای گذراندن تعطیلات
رزرو بهترین تور آفریقا و فرانسه برای گذراندن تعطیلات رزرو بهترین تور آفریقا و فرانسه برای گذراندن تعطیلات

آفریقا با تاریخ سیاسی تکان دهنده و جذاب ، مکانی بی نظیر و جذاب برای مشاهده و گذراندن اوقات می باشد. زمانی که صحبت از تور آفریقا به میان می آید ، بسیاری به حیات های وحش بی نظیر و بکر این قاره فکر می کنند. شما در تور آفریقا علاوه بر مشاهده زندگی حیوانات وحشی از نزدیک ، با معماری و فرهنگ جدیدی نیز آشنا خواهید شد که جذابیت های فراوانی دارد. شهر کیپ تاون که بین کوه ها و اقیانوس قرار گرفته است ؛ یکی از خیره کننده ترین و رنگارنگ ترین شهرهای ساحلی آفریقا به شمار می رود. قاره اروپا نیز یکی دیگر از مقاصد گردشگری پرطرفدار می باشد که نیاز به ویزا شنگن دارد. از تور فرانسه گرفته تا کشور های مدیترانه ای همچون ایتالیا و یونان و کشورهای زیبای بلوک شرقی که یادآور قدرت های از یاد برده می باشند. برای تماشای مناظر بی نظیر قاره سبز و به خصوص کشور بوسه های عاشقانه (فرانسه) و شراب های ناب ، می توانید به مجموعه نوید گشت مراجعه کنید.

بهترین تور آفریقا

تور آفریقا و جذابیت های آن

برای تماشای مناظر حماسی و بکر ، به کوه تیبل بروید و در ساحل بی‌ نقص کلیفتون غوطه‌ ور شوید ؛ منطقه‌ا ی از شن و ماسه و دریا که موقعیت ساحلی با پرچم آبی را به خود اختصاص داده است. جزیره آفریقایی موریس ، با سواحل بکر ، غروب های دل انگیز ، شب های گرم و مطبوع و درختان نخل ؛ مکانی برای تماشای نور خورشید و لذت بردن از زیبایی بی حد و حصر ساحل می باشد. یکی از هفت عجایب طبیعی جهان در قاره آفریقا می باشد و به همین دلیل ، تور آفریقا جز جذاب ترین فرصت ها می باشد. آبشار ویکتوریا که مرز بین زامبیا و زیمبابوه را تشکیل می دهد ، به عنوان بزرگترین صفحه آب در حال سقوط در جهان شناخته می شود. مانند هر شگفتی طبیعی دیگری در جهان،گ ، عظمت و شکوه واقعی آبشار ویکتوریا ، به سختی قابل توصیف است. این آبشار نزدیک به ۲ کیلومتر عرض دارد و خر‌وشان بودن آن ، یادآور قدرت و عظمت طبیعت می‌ باشد.

بهترین تور آفریقا و فرانسه
 

خرید تور فرانسه و مزایای آن

سرزمین فرانسه ، ما را با طعم برتر خود در غذا ، هنر و معماری خاص خود خیره کرده است. از سواحل زیبا گرفته تا کافه‌ های جذاب ؛ فرانسوی‌ ها می‌ دانند چگونه زندگی خود را درست بگذرانند. بسته به جایی که بازدید می کنید ، شخصیت شما تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال ، ممکن است خود را در حال غرق شدن در روح نامتعارف مونمارتر ؛ پناهگاهی دیرینه برای هنرمندان و نویسندگان ، بیابید. یا ممکن است در یک تابلو فرش از بازار های بوکولیک و باغ های انگور در فضای سبز سرسبز حومه جنوب غربی رها شوید.  با کسب ویزا شنگن و خرید تور فرانسه ، می توانید تجربه ای بی نظیر برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. هیچ کس مانند فرانسوی ها رفتن به مافه را دوست ندارند. از هر فرهنگ و ذائقه ای که به این کشور سفر کنید ، مطمئناً موردی را پیدا خواهید کرد که با خلق و خوی شما مطابقت داشته باشد ؛ خواه یک اغذیه فروشی شیک پاریسی با آینه های طلاکاری شده یا یک نقطه در فضای آزاد در یک میدان سرسبز. 

تور آفریقا یا تور فرانسه؟

پاریس بدون شک یکی از جذاب ترین و زیباترین شهرهای روی کره زمین است. با ساختمان‌ های پر زرق و برق ، کافه‌ های شیک و گالری‌ های غیر قابل تصور؛ پاریس قلب و روح شما را تسخیر می‌ کند. تور فرانسه و اخذ ویزا شنگن ، فرصتی است برای رسیدن به تمامی آرزوها و جذابیت های بصری. به یکی از کافه های لوکس شهر بروید و برای خود یک پاستی بگیرید تا با پاریسی‌ ها بنوشید و طعم واقعی زندگی در پایتخت را بچشید. از میان انتخاب های فراوان میان تور فرانسه و تور آفریقا ، می توانید مناسب ترین آنها را با توجه به ذائقه و سلیقه خود پیدا کنید. برای دیدن بهترین منظره در پاریس ، به بالای برج مونپارناس بروید. خطوط به مراتب کوتاهتر از برج ایفل است و مناظر در واقع شامل خود بانوی آهنین است.  اگر از کاخ ورسای بازدید می کنید ، یک تور دارای راهنما از آپارتمان پادشاه را در ساعت 10 صبح از طریق وب سایت رزرو کنید. آپارتمان پادشاه جدا از بقیه کاخ است و فقط با این تور می توانید آن را ببینید.

نوید گشت پارسیان

فرصت بی نظیر خرید تور آفریقا

آیا تا به حال خواسته اید به گلمپینگ بروید ؟ هیچ کجا بهتر از آفریقا نیست. گلمپینگ ، یک راه خارق العاده و به یاد ماندنی برای تجربه یک سافاری حیات وحش است ؛ به راحتی زندگی در یک هتل با هیجان غوطه ور شدن در طبیعت فکر کنید که با دیوار های چادر بوم شما پوشیده شده است. با رفتن به تور آفریقا ، با میرکت ها معاشرت کنید و با نازترین حیوان آفریقا (میرکات) ، از نزدیک آشنا شوید. فقط در آفریقا می توانید با میرکات ها در زیستگاه های طبیعی آنها تعامل داشته باشید. معاشرت با اجتماعی ترین و نترس ترین حیوانات ، یکی از برجسته ترین جذابیت های تور آفریقا می باشد. مسافرت برای هر کس ، جذابیت خاص خود را داشته و تمامی افراد به طور یکسان فکر نمی کنند. برخی از افراد ، به واسطه علاقه خود به قاره سبز ، ممکن است روی به تور فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی بیاورند. اما تور افریقا ، فرصتی است مه نصیب هرکسی نخواهد شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi