https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل‌های اقتصادی در شیراز را چگونه پیدا کنیم؟

تاریخ ثبت : 17 مهر 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  هتل‌های اقتصادی در شیراز را چگونه پیدا کنیم؟
هتل‌های اقتصادی در شیراز را چگونه پیدا کنیم؟ هتل‌های اقتصادی در شیراز را چگونه پیدا کنیم؟

شیراز پرطراوات با تجلی فرهنگ شعر و ادب در ایران و جاذبه‌های گردشگری فراوان، سالانه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر کشور است. این شهر زیبا جهت رفاه حال میهمانان خود اقامتگاه‌های متعددی از لوکس و گران همچون هتل بزرگ شیراز گرفته تا اقتصادی و قیمت مناسب همچون هتل تالار را تدارک دیده است. اگر شما هم به دنبالی سفری با هزینه معقول و اقتصادی هستید، در این مطلب با ما همراه شوید تا با لیست، امکانات و مشخصات هتل‌ شیراز با قیمت مناسب آشنا گردید.

لیست هتل‌های قیمت مناسب شیراز

ما یک لیست از مهم‌ترین و بهترین هتل‌ها و هتل‌ آپارتمان‌های اقتصادی در شیراز را تهیه کرده‌ایم. این لیست بر اساس تجربه مسافرین قبلی و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات تهیه شده است.

هتل 4 ستاره

هتل 3 ستاره

هتل بین الحرمین شیراز

هتل 2  ستاره

هتل 1 ستاره

محدوده قیمت هتل‌های ارزان در شیراز چه قدر است؟

در حال حاضر در سال 1401 محدوده قیمت هتل‌های ارزان در شیراز از 173 هزار تومان تا 943 هزار تومان برای یک شب اقامت می‌باشد. با مراجعه به سایت‌های اینترنتی هتل می‌توانید قیمت دقیق اتاق‌ها را مشاهده کنید. حتی در سایت‌هایی همچون جااینجاس این امکان را دارید تا با گزینه فیلتر قیمت، محدوده بودجه خود را مشخص کرده و هتل‌های منطبق با پرداختی خود را بررسی نمایید.

امکانات هتل‌های قیمت مناسب در شیراز چیست؟

 هتل‌‌های اقتصادی و مقرون به صرفه در شیراز با امکانات مطلوب و مورد قبولی در حال پذیرایی از میهمانان هستند و در واقع گزینه ایده آلی برای بسیاری از افراد به شمار می‌روند. هزینه کم در برابر امکانات خوب! از مهم‌ترین امکانات این هتل‌ها می‌توان به یخچال، تلویزیون، مینی بار، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، پارکینگ، آسانسور، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، لابی و... اشاره کرد.

هتل های شیراز

رزرو آنلاین هتل‌های شیراز چگونه انجام می‌شود؟

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در شیراز هستید، باید به سایت‌های اینترنتی رزرو هتل مراجعه کنید. برای نمونه سایت  جااینجاس در این مسیر می‌تواند همراه شما شود. کافی است عبارت هتل قیمت مناسب شیراز در جااینجاس را جست و جو کنید. حالا می‌توانید آگاهی کاملی از مشخصات و امکانات هتل یا هتل آپارتمان ارزان در شیراز به دست آورید. در واقع با ورود به صفحه هر هتل اطلاعات کامل از آدرس، تصاویر و لیست قیمت اتاق‌ها گرفته تا قوانین هتل و نظرات مسافران قبلی در دسترس شما است. پس از آن اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر دکمه رزرو، ثبت اطلاعات فردی، تایید نهایی از سمت هتل، پرداخت آنلاین هزینه و دریافت واچر فرآیند رزرو هتل را تکمیل کنید.

پاسخ به چند سوال متداول در مورد رزرو هتل با قیمت اقتصادی در شیراز

آیا هتل آپارتمان ارزان در شیراز هست؟

در لیست هتل‌ها، 4 هتل آپارتمان قیمت مناسب جهان نما، آرنیکا، شمس و سوئیت ویلا قرار دارند.

آیا اقامت کودکان در هتل‌های شیراز رایگان است؟

این موضوع در هر هتل متفاوت است. اصولا تا سن مشخصی اقامت کودکان رایگان است. حتما بخش قوانین هتل مورد نظر خود را در رابطه با پذیرش کودکان مطالعه کنید.

در صورت کنسلی رزرو میزان جریمه چه قدر است؟

میزان جریمه با توجه به زمان اعلام کنسلی متفاوت است. می‌توانید درخواست کنسلی خود را در سایت‌های رزرو اینترنتی هتل همچون جااینجاس ثبت کنید تا شرایط کنسلی به شما اعلام گردد.

آیا امکان رزرو تخت اضافه در اتاق وجود دارد؟

بله، در صورت امکان می‌توانید تخت اضافه را به صورت آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را جداگانه پرداخت نمایید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi