https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین دستیار عکاسی و فیلم برداری برای مسافران در مسافرت

تاریخ ثبت : 07 دی 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین دستیار عکاسی و فیلم برداری برای مسافران در مسافرت
بهترین دستیار عکاسی و فیلم برداری برای مسافران در مسافرت بهترین دستیار عکاسی و فیلم برداری برای مسافران در مسافرت

یکی از بهترین مسائلی که برای شما ممکن است در زمان سفر کردن پیش بیاید، عکس برداری و فیلم برداری از لحظاتی است که در سفر هستید و می خواهید آن ها را ثبت کنید. قطعاً برای این روش می توانید از انواع مدل های گوشی مختلف یا دوربین های عکاسی یا فیلم برداری استفاده کنید، اما نمی دانید که یکی از بهترین روش های دیگر نیز برای عکس برداری و فیلم برداری برای شما وجود دارد و آن هم استفاده از کوادکوپتر های دوربین دار است. با استفاده از کوادکوپتر دوربین دار می توانید به راحتی یک فیلم بردار یا عکاس شخصی در کنار خود داشته باشید و بگذارید او از شما فیلم برداری و عکس برداری کند. در ادامه با مزیت های داشتن یک کوادکوپتر دوربین دار در زمان مسافرت کردن آشنا می شویم.

یکی از بهترین سایت هایی که مرجع خرید و فروش کوادکوپتر دوربین دار، کوادکوپتر حرفه ای و کوادکوپتر بدون دوربین می باشد، سایما آرسی است که می توانید به راحتی و با اطمینان خرید خود را از آن انجام دهید.

کوادکوپتر دوربین دار چیست؟

کوادکوپتر دوربین دار عملاً یک پهباد یا هواپیما یا هلیکوپتر کنترلی است که می توان آن را از راه دور کنترل کرد. اما یک کوادکوپتر کنترلی بیشتر از این حرف‌هاست و عملاً قطعات زیادی دور هم جمع می شوند تا بتوانند یک کوادکوپتر ا تشکیل دهند. از این مدل قطعاً باید به پره ها و ملخ ها، موتور کوادکوپتر و بدنه اصلی اشاره کرد. اما زمانی که کوادکوپتر به دوربین مجهز می شود به آن کوادکوپتر دوربین دار می گویند. این مدل وسایل کنترل از راه دور که عملاً برای استفاده های فیلم برداری و عکاسی حرفه ای استفاده می شوند می توانند دستیار خوبی برای شما در زمان مسافرت باشند تا بتوانند برای شما لحظه های عالی ثبت کنند. یکی از بهترین نوع کوادکوپتر ها، کوادکوپتر های دوربین دار است که به دوربین هایی حتی با کیفیت بالای 8K نیز مجهز می باشند.

مزایا داشتن کوادکوپتر دوربین دار چیست؟

داشتن کوادکوپتر دوربین دار به شما کمک می کند که به هر شهری که می روید به راحتی بتوانید به عکس برداری و فیلم برداری بپردازید. مثلاً فرض کنید که به شهر یزد می روید و می خواهید از مناطق قدیمی و باستانی یزد، عکس برداری و فیلم برداری انجام دهید. به راحتی می توانید این کار را با داشتن یک کوادکوپتر دوربین دار انجام دهید و از منطقه و هر منظره ای که دوست دارید، فیلم و عکس های با کیفیت بالا و رزولوشن عالی بگیرید.

عکس برداری با کوادکوپتر دوربین دار

اکثر کوادکوپتر های دوربین دار به دوربین عکاسی جلویی مجهز هستند که می تواند کیفیت عکس برداری آن ها از 40 پیکسل تا 80000 پیکسل باشد. همچنین حتی بعضی از این کوادکوپتر ها به سیستم ثابت کننده تصویر نیز مجهز می باشند که می تواند برای شما تصاویر را بدون لرزش و افت کیفیت ثبت نماید. همچنین بعضی از این کوادکوپتر های دوربین دار که جزء کوادکوپتر های حرفه ای حساب می شوند، دارای سنسور عدم برخورد و گیمبال چند محوره هستند که باعث عدم و جلوگیری از برخورد کوادکوپتر با اجسام می شوند و می توانند لرزش را از تصاویر شما حذف کنند.

فیلم برداری با کوادکوپتر دوربین دار

فیلم برداری با این مدل کوادکوپتر ها مخصوص مسافرت و گردشگری های دسته جمعی است. شما می توانید کوادکوپتر را به فاصله مناسب از خود دور کنید و بگذارید او از شما عکس یا فیلم های دسته جمعی بگیرد. در این صورت می توانید به راحتی با آشنایان یا دوستان و خانواده خود به تفریح و گردشگری های دسته جمعی بروید.

تصویربرداری هوایی با کوادکوپتر دوربین دار

یکی از مزایای تصویربرداری با کوادکوپتر دوربین دار این است که ارتفاع آن می تواند حتی از بالای سر شما نیز باشد. مثلاً فرض کنید که در یک منطقه ای هستید که می خواهید از بالای سر خود از خودتان فیلم بگیرید، در این صورت می توانید تصویربرداری هوایی را با کوادکوپتر دوربین دار خود انجام دهید. 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi