https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کشورهای محبوب برای سفر خارجی

تاریخ ثبت : 08 دی 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  کشورهای محبوب برای سفر خارجی
کشورهای محبوب برای سفر خارجی کشورهای محبوب برای سفر خارجی

سفر به یک مکان جدید، همیشه راهی عالی برای استراحت و کسب آرامش محسوب می‌شود. سفرهای تفریحی، پر از اکتشاف و بازدید از جاذبه‌ های متعدد هستند. اما تصمیم ‌گیری برای انتخاب مقصد سفرهای بین‌ المللی به ‌خصوص اگر اولین سفر خارجی شما باشد، کمی مشکل است و نیاز به تحقیق دارد. عوامل بسیاری مانند میزان بودجه، محل اقامت و قیمت پروازها مانند قیمت بلیط هواپیما دبی یا بلیط تهران استانبول همگی باید در نظر گرفته شوند. با ما همراه شوید تا کشورهای محبوب برای سفر خارجی را بررسی کنیم.

سفر خارجی

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی یکی از محبوب ‌ترین انتخاب ‌های گردشگری در بین مسافران بین ‌المللی است. شهرهای دبی و ابوظبی با در هم آمیختن فرهنگ باستانی و فناوری‌ های مدرن توانسته‌ اند مقاصدی عالی برای تفریح و همچنین تعطیلات ماجراجویانه ایجاد کنند. حداقل مدت زمان پیشنهادی برای سفر به امارات، در حدود 5 الی 6 روز در نظر گرفته می شود. همچنین بهترین زمان برای سفر به امارات از ماه نوامبر تا فوریه است. از جمله مکان‌های دیدنی امارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت پروازهای دبی بستگی به فصل سفر دارد و در تعطیلات بالا می ‌رود. برای رزرو و خرید بلیط هواپیما دبی می‌توانید به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید.

ترکیه

ترکیه یکی از مقرون ‌به ‌صرفه ترین کشورها برای سفر از ایران در میان کشورهای محبوب برای سفر خارجی به شمار می ‌رود. این کشور تاثیر خاورمیانه اسلامی و فرهنگ غرب مسیحی اروپایی را برجسته می‌کند. چراکه در مرز آسیا و اروپا قرار دارد و بهترین ‌های هر دو قاره را درون خود جای داده است. ترکیه با تاریخ غنی، جغرافیای شگفت ‌انگیز، بازارهای مدرن و روستاهای کوچک و زیبای خود مکانی ایده آلی برای اولین سفر بین‌ المللی شما محسوب می ‌شود.
مدت زمان پیشنهادی بازدید از ترکیه، حدود دو هفته است. در عین حال، بهترین زمان برای بازدید از ترکیه بین ماه آوریل تا ماه مه و ماه سپتامبر تا نوامبر خواهد بود. رزرو پرواز تهران استانبول از طریق فلای تودی به ‌راحتی انجام می ‌شود. توجه داشته باشید که تهیه بلیط رفت‌ و برگشت به ترکیه می ‌تواند هزینه مقرون‌ به ‌صرفه تری برای شما به همراه داشته باشد.

سفر به ترکیه

ارمنستان

ارمنستان کشوری است که اخیرا موردتوجه گردشگران ایرانی زیادی قرار می ‌گیرد. چرا که کشوری بسیار جالب با تاریخ فوق ‌العاده قدیمی، غنی، فرهنگ جذاب و طبیعتی بسیار زیبا است. ارمنستان غذاهای لذیذ و قیمت های ارزان دارد و مردمانش مهمان نواز هستند. به همین دلیل، به مقصدی فوق‌العاده بین کشورهای محبوب برای سفر خارجی تبدیل شده است.
از سواری در طولانی ‌ترین تله‌ کابین جهان و دیدن مناظر مسحورکننده دره وروتان گرفته تا بازدید از قدیمی ‌ترین صومعه ‌های ثبت‌شده در جهان، این‌ها تنها برخی از دلایلی هستند که باید به کشور اروپایی ارمنستان سفر کنید.

سنگاپور

سنگاپور دیگ جوشان فرهنگ و تاریخ رنگارنگ است. سفر به این کشور کوچک یکی از بهترین تجربه ‌های سفر و یک گزینه عالی برای اولین سفر بین ‌المللی خواهد بود. سنگاپور تلفیقی از دنیایی سریع، عصر جدید و تاریخ غنی است که هرگز در تحت تاثیر قرار دادن گردشگران، شکست نمی‌خورد. از مکان ‌های دیدنی کشور سنگاپور می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای رزرو هتل خارج از کشور می‌ توانید از امکانات موسسه مسافرتی فلای تودی استفاده کنید.

یونان

یونان با خانه‌های ییلاقی، ویلاهای سفید، آسمان آبی صاف و سواحل سنگریزه سیاه خود شناخته می ‌شود. شما می‌ توانید به ‌عنوان اولین سفر بین ‌المللی خود، یک تعطیلات مدیترانه ‌ای را در جزیره یونان داشته باشید. بدین ترتیب، از غذاهای لذیذ مدیترانه ‌ای، غروب شگفت ‌انگیز و زندگی شبانه پر تپش در یونان لذت زیادی خواهید برد.
پانسیون ‌های خانوادگی، بهترین گزینه برای افرادی خواهند بود که عاشق شیوه سنتی زندگی با صاحبان مهمان‌ نواز در فضایی خانگی هستند. البته برای رزرو هتل خارج می‌توانید از امکانات فلای تودی هم بهره ببرید. یونان با قیمت‌ های مقرون ‌به‌ صرفه خود، یکی از کشورهای محبوب برای سفر خارجی ایرانیان به شمار می ‌رود.

ژاپن

ژاپن یکی از تمیزترین، امن ‌ترین و سازمان ‌یافته ‌ترین کشورهای جهان به شمار می ‌رود. کشور ژاپن در فرهنگ، غذا، تسلط بر فناوری و موزه ‌های هنری کاملا منحصر به ‌فرد است. البته یادگیری زبان آن می ‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد، اما برنامه ‌های مختلف مترجم به شما کمک می‌ کنند تا با مردم آنجا ارتباط برقرار کنید. ژاپن غذاهای عجیب ‌و غریب و در عین حال، خوشمزه‌ ای دارد و از طریق معماری زیبای خود، شما را به دل تاریخ می ‌برد.

کره جنوبی

کره جنوبی به ‌عنوان یکی از کشورهای محبوب برای سفر خارجی به دلیل طبیعت، سبک زندگی، میراث غنی و البته سریال ‌ها و موسیقی خود برای ایرانیان شناخته شده است. این کشور حومه سرسبز و تپه‌ای، درختان گیلاس و بسیاری از معابد بودایی باستانی خود را به گردشگران ارائه می‌دهد. کره جنوبی ترکیبی عالی از دهکده‌های ماهیگیری ساحلی، جزایر گرمسیری و فناوری است و بدین ترتیب، بهترین تجربه را برای مسافران رقم خواهد زد.

جمع ‌بندی

سفر به خارج، جدا از تفریح و لذت می ‌تواند شما را با فرهنگ ‌های خارجی آشنا کند. این امر به توسعه فرهنگی منجر می‌ شود که باعث اعتلای فرهنگ داخلی هم خواهد شد. سفر به خارج الزاماتی دارد که تهیه بلیط هواپیما و محل اقامت، از مهم‌ترین آن‌ها هستند. تمامی اقدامات موردنیاز برای رزرو هتل خارج و خرید بلیط‌ های پروازهای خارجی از جمله پرواز تهران استانبول و بلیط هواپیما دبی در وب ‌سایت فلای تودی امکان‌ پذیر خواهد بود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi