https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین مراکز خرید دبی کدام‌ها هستند؟

تاریخ ثبت : 20 بهمن 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین مراکز خرید دبی کدام‌ها هستند؟
بهترین مراکز خرید دبی کدام‌ها هستند؟ بهترین مراکز خرید دبی کدام‌ها هستند؟

دبی یکی از کشورهای توسعه ‌یافته است که در همسایگی کشور ما قرار دارد. در این کشور مراکز خرید، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی وجود دارند و به همین دلیل افراد زیادی برای تفریح و مسافرت به این کشور سفر می ‌کنند. مراکز خرید این کشور بسیار متنوع و زیاد هستند و در آن ‌ها اجناس مختلفی به فروش می‌ رسد. در بین این مراکز خرید چندین مرکز خرید وجود دارند که توجه افراد بیشتری را به خود جلب کرده ‌اند. این مراکز خرید به صورت سربسته و یا در فضای باز هستند. به طور کلی می ‌توانیم بگوییم که در بازارهای دبی می ‌توانید علاوه بر خرید کردن از گشت ‌و گذار نیز لذت ببرید و تجربه خوبی از سفر به این کشور به دست آورید. در مراکز خرید دبی می ‌توانید کالاهای لوکس و محصولات برندهای معروف را به راحتی پیدا کنید و هرآنچه که نیاز دارید را خریداری کنید. در ادامه این مقاله به سؤال اوت لت چیست و چه تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد؟ پاسخ می ‌دهیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بهترین مراکز خرید دبی کدام‌ها هستند؟

اوت لت چیست و چه تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد؟

یکی از سؤالات متداولی که افراد در هنگام دیدن نام اوت لت روی برخی از فروشگاه‌ ها و مراکز خرید مشاهده می ‌کنند این است که” اوت لت چیست و چه تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد؟” همه افراد عاشق خریدهای ارزان ‌قیمت و با تخفیف هستند و بیشتر افراد به دنبال مراکز خریدی هستند که در آن قیمت اجناس پایین ‌تر از سایر مکان ‌ها باشد. اوت لت به فروشگاه‌ ها و مراکزی گفته می‌ شود که قیمت اجناس در آنها از مراکز دیگر کمتر است. افرادی که عاشق کالاهای برند هستند می ‌توانند در این مراکز خرید هزینه کمتری را بابت خرید آن‌ ها پرداخت کنند. در واقع می ‌توانیم بگوییم که وجه تمایز فروشگاه ‌ها و مراکز خرید اوت لت با سایر مراکز خرید این است که قیمت اجناس و کالاها در آنها پایین ‌تر است. افراد می ‌توانند هر کالایی را با تخفیف ‌های باورنکردنی از این فروشگاه‌ ها خریداری کنند. در دبی مراکز خرید اوت لت بسیاری وجود دارند که افراد می ‌توانند اجناس باکیفیت را با قیمتی مناسب از آن‌ ها خریداری کنند. در این مراکز خرید معمولاً کالاهایی مانند لباس، کیف، لوازم آرایشی و.. به صورت مستقیم از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان منتقل می ‌شوند. به همین دلیل هزینه‌ های واسطه‌ ای حذف می ‌شود.

اوت لت چیست و چه تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد؟

تاریخچه فروشگاه ‌های اوت لت

بعد از جواب‌دادن به این سؤال که “اوت لت چیست و چه تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد؟” خوب است با تاریخچه این فروشگاه ‌ها نیز آشنا شوید. ایده راه اندازی فروشگاه ‌ها و مراکز خرید اوت لت در سال 1930 به‌ منظور فروش کالاهای معیوب کارخانه‌ ها و شرکت‌ های تولید در آمریکا پیاده ‌سازی شد. آن زمان شرکت‌ ها و برندها مجبور بودند که محصولات و کالاهای معیوب خود را دور بریزند و با این کار بخشی از سرمایه آن‌ها تلف می‌شد. به همین دلیل یک کمپانی امریکایی تصمیم گرفت فروشگاهی را با نام اوت لت که به فروش محصولات کارخانه ‌ای اشاره دارد راه اندازی کند. در این فروشگاه‌ ها محصولاتی از برندها و شرکت‌ های معروف که دچار آسیب و یا مشکل بودند با قیمت ارزان‌ تری به مشتریان عرضه می ‌شد. این ایده بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بعد از مدتی افراد بیشتری از آن حمایت کردند. بعدها فروشگاه ‌های اوت‌لتی دچار تغییرات زیادی شدند و در آنها تنها محصولات معیوب فروخته نمی ‌شد؛ بلکه تمامی اجناسی که به هر دلیل امکان ارزان فروختن آنها وجود داشت در این فروشگاه‌ ها به مشتریان عرضه می‌ شد.

تا جایی که امروزه شاهد انواع فروشگاه‌ ها و مراکز خرید اوت لت هستیم. در کشور دبی نیز مراکز خرید اوت لت زیادی وجود دارند که کالاهای آن ‌ها بسیار ارزان ‌تر از سایر فروشگاه ‌ها هستند. افرادی که به دنبال خرید ارزان ‌قیمت هستند می ‌توانند به این فروشگاه‌ ها و مراکز خرید مراجعه کنند.

تاریخچه فروشگاه ‌های اوت لت

دلیل ارزان بودن اوت‌لت‌ها

بعد از سول “اوت لت چیست و چه تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد؟” این سؤال معمولاً از جانب مشتری ‌ها مطرح می ‌شود که دلیل ارزان بودن قیمت کالاها در فروشگاه‌ ها و مراکز خرید اوت لت چیست؟ در جواب این سؤال باید به شما بگوییم که دلایل مختلفی وجود دارد که قیمت کالاها در این فروشگاه‌ ها از سایر مراکز خرید ارزان ‌تر است. در ادامه برخی از این دلایل را بررسی خواهیم کرد.

اولین و مهم‌ ترین دلیل ارزان بودن قیمت کالا در این فروشگاه ‌ها عرضه کالاهای ترخیصی است. در هر برند و شرکتی کالاها به صورت کامل به فروش نمی‌ رسند به همین دلیل بهترین روش برای فروش آنها قراردادن این کالاها در فروشگاه‌ های اوت لت است. از جمله دلایل قرارگرفتن کالاها در فروشگاه‌ های اوت‌لتی می ‌توانیم به مواردی مانند فصلی بودن کالاها، از مد افتادن آن‌ ها، بروز رسانی کردن و ... اشاره کنیم.

در کارخانه ‌ها و خط تولید کالاها همیشه کالاها به صورت صد در صد سالم تولید نمی‌ شوند و گاهی تعدادی از کالاها دچار آسیب یا ایرادات جزئی می‌ شوند. برندهای معروف لباس مانند نایک برای حفظ اعتبار خود در بین مشتریان محصولات و کالاهای معیوب را تنها در فروشگاه‌ های اوت لت به فروش می ‌رسانند. به همین دلیل نیز قیمت کالاهای برند در فروشگاه‌ های اوت لت ارزان ‌تر است.

زمانی که یک کالا بیش از حد عرضه می‌ شود ممکن است تعداد از آن‌ها به انبار بازگردانده شوند. به همین دلیل برای جلوگیری از انبار کالاها و کاهش هزینه نگه‌ داری آن ‌ها معمولاً این کالاها در فروشگاه‌ ها اوت لت با قیمت پایین‌ تری به فروش می‌ رسند.

خلاصه

به طور کلی می ‌توانیم بگوییم که کشور دبی یکی از کشورهایی است که مراکز خرید بسیار زیاد و متنوعی دارد. در این کشور فروشگاه‌ ها و مراکز خرید اوت لت بسیاری وجود دارند که افراد می ‌توانند کالاهای مورد نظر خود را با قیمت پایین ‌تری خریداری کنند. در این مقاله به طور کامل به این سؤال که “ اوت لت چیست و چه تفاوتی با دیگر مراکز خرید دارد؟” پاسخ دادیم. افرادی که قصد سفر به دبی و سایر کشورهای خارجی را دارند، می‌ توانند برای رزرو هتل و بلیط هواپیما دبی به سایت فلای تودی مراجعه کنند. در این مجموعه افراد می‌ توانند بلیط پروازهای داخلی و خارجی را با قیمتی مناسب رزرو کنند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi