https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

معرفی بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید در دبی

تاریخ ثبت : 25 بهمن 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  معرفی بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید در دبی
معرفی بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید در دبی معرفی بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید در دبی

دبی مملو از رستوران و مراکز خرید لوکس و مدرن است. در کنار این رستوران‌ها و مراکز خرید لوکس، بازار‌های سنتی و رستوران‌هایی با غذا‌های محلی را نیز مشاهده خواهید کرد. در سفر به این شهر اوقات خوشی را تجربه می‌کنید.

از بازار‌های سنتی روباز تا مراکز خرید مدرن یا رستوران‌هایی با غذا‌های دریایی و شرقی و غذا‌های محلی در دبی منتظر شما هستند. در اینجا شما را با لیستی از بهترین رستوران‌های دبی و مراکز معروف دبی آشنا خواهیم کرد.

لیست بهترین رستوران‌های دبی

اگر قصد سفر به دبی دارید و می‌خواهید غذا‌های جدید و غذا‌های کشور‌های دیگر را امتحان کنید سری به لیست رستوران‌هایی که در ادامه بیان شد بیندازید. در این شهر رستوران‌های گران قیمت یا ارزان قیمت و رستوران‌های عجیب و غریب را مشاهده کنید. لذت غذا خوردن در آسمان یا تجربه غذا‌های چینی جزو محبوب‌ترین تفریحات دبی است. در این بخش لیستی از رستوران‌ های دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی جزو بهترین رستوران‌های ایرانی است که در نزدیکی نهر دبی و داخل هتل ۵ ستاره رادیسون لو قرار دارد.

این رستوران تنها غذا‌های ایرانی پخت می‌کند و حدود ۴۰سال است که در این شهر غذای ایرانی می‌پزد. در منوی این رستوران انواع کباب‌های ایرانی، خورشت‌های ایرانی و دسر‌های محلی وجود دارد. غذا‌های رستوران شبستان به قدری خوشمزه است که حتی در ایران هم نمی‌توانید مثل طعم آن‌ها را پیدا کنید.

آدرس رستوران شبستان: نهر دبی، رستوران رادیسون بلو، طبقه دوم

لیست بهترین رستوران‌های دبی

رستوران انیگما دبی

این رستوران جزو رستوران‌های گران قیمت ایرانی دبی است. فضای این رستوران بسیار لوکس بوده و با کیفیت بالای غذا‌ها می‌توان آن را به عنوان بهترین رستوران ایرانی در دبی معرفی کرد که از مکان های تفریحی دبی نیز محسوب می شود.

سرآشپز این رستوران از معروف‌ترین سرآشپز‌های ایرانی است نام این سرآشپز آقای منصور معماریان است، نخستین آشپز ایرانی که موفق به کسب ستاره میشیلن شده است.

آدرس رستوران انیگما دبی: هتل ورساچه دبی

رستوران ژاپنی zuma

همان طور که از نام این رستوران مشخص است در این رستوران می‌توانید طعم لذیذ غذا‌های ژآپنی را تجربه کنید. رستوران زوما دارای ۱۵ شعبه در جا‌های مختلف جهان است. در منو این رستوران غذا‌هایی مانند: سوشی نیگی، ماکی، انواع غذا‌های دریایی، سالاد، غذا‌های گوشتی و گیاهی، اسنک و ساشیمی سرو می‌شود. دکوراسیون این رستوران برگرفته از معماری ژاپنی ماست.

آدرس: خیابان Happiness، podium level

رستوران تومو دبی

رستوران تومو یک رستوران ژاپنی است که چشم انداز بی‌نظیری را روبه برج خلیفه دارد. در این رستوران می‌توانید برای پیش غذا تکه‌ای کوچک از ماهی مرکب با سویای تخمیر شده و ترشی ماهی مرکب با تعدادی رول مخصوص را امتحان کنید.

برای غذا اصلی حتماً واگیو سوکی یاکی را که با سس سویا و برنج شیرین پخته که یکی از غذا‌های لذیذ این رستوران است سفارش دهید.

یکی از ویژگی‌های این رستوران که هر فردی را به خود جلب می‌کند سبک پوشش لباس رستوران است. سبک لباس رستوران تومو جایزه بهترین رستوران جدید را در سال ۲۰۱۳ توانسته ازآن خود کند.

معمولی سبک لباس رستوران شیک مثل جین، کتانی شیک، تی شرت یقه دار و بلوز است.

رستوران سی فایر استیک هاوس

سی فایر یک رستوران با سبک و سیاق آمریکایی است. طعم لذیذ استیک‌های این رستوران را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. رستوران سی فایر بقدری به قدری کیفیت حرف اول را می‌زند که حتی گوشت‌های خود را از استرالیا وارد می‌کندو در واقع گوشت یکی از فاکتور‌های اصلی مهم در این رستوران است.

رستوران لبنانی‌ام شریف

رستوران لبنانی‌ام شریف در یکی از شلوغ‌ترین منطقه دبی قرار دارد. ‌ام شریف در وادن تاون دبی واقع شده و جزء رستوران‌های با منو غذای لبنانی است. در این رستوران می‌توانید خوردن غذا‌های خاص را تجربه کنید. رستوران‌ام شریف دارای ۳۰ مدل غذای لبنانی و خوشمزه است.

از امکانات رستوران می‌توان به موسیقی زنده، سرگرمی زنده، منطقه غذاخوری خصوصی و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

بهترین مراکز خرید در دبی

بهترین مراکز خرید در دبی

لیست مراکز خرید دبی کم نیست. دبی دست شما را برای هر نوع خریدی باز گذاشته است. از مراکز خرید ارزان قیمت تا مراکز خرید لوکس و لاکچری با قیمت‌های باورنکردنی. معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید دبی در این لیست معرفی شده است، البته اغلب مراکز خرید در دبی برای قشر متوسط و ضعیف ایران گران قیمت محسوب می‌شود.

دبی مال لوکس‌ترین مرکز خرید دبی

دبی مال یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید دبی و دنیا است. در این مرکز خرید می‌توانید در کنار خرید از تفریحات و دیدنی‌های آن نیز لذت ببرید. دبی مال، مرکز خریدی لوکس برای تمام سلیقه‌ها به‌خصوص سخت پسندان است. در این مرکز خرید انواع برند‌های وسایل عکاسی تا لوازم آرایشی و عطر، پوشاک مردانه و زنانه، ساعت و جواهرات، اسباب‌بازی، کیف و کفش، لوازم منزل و... را مشاهده خواهید کرد.

یکی از بزرگترین آکواریوم‌های موجود در دبی مال واقع شده است. این باغ وحش زیر آب انواع گونه‌های حیوانات آبزی را در خود جای داده است. در زمان خرید در دبی مال حتماً سری به این آکواریوم بزنید. بازدید از این آکواریوم رایگان است.

آدرس: مرکز خرید دبی مال در داون‌تان لوکس دبی و در کنار برج خلیفه قرار گرفته است

وافی مال

وافی مال یکی محبوب‌ترین مراکز خرید دبی است که دارای ۲۰۰ فروشگاه است. بنای این بازار برگرفته از بنا‌های مصری است و دارای بزرگ‌ترین پنجره به سبک اسلامی است.

امکانات وافی مال:

آدرس: جاده Oud Metha

اوت لت مال

اگر می‌خواهید خرید قیمت مناسب داشته باشید سری به مرکز خرید اوت لت مال بزنید. جزء مراکز خرید ارزان دبی محسوب می‌شود که محصولات برندهایی که کمی از مد افتاده اند را می‌فروشند. مارک‌هایی مانند Furstenberg، Marc Jacobs و Burberryرا با قیمت مناسب در اوت لت مال پیدا خواهید کرد. برخی از فروشگاه‌ها در روز‌های دوشنبه تا ۵۰ درصد تخفیف دارند.

خریدارانی که به دنبال معاملات عالی برای کالا‌های گران قیمت هستند و نمی‌خواهند پول بیشتری بپردارند این مرکز خرید را فراموش نکنند.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی

این مرکز خرید جزء فروشگاه‌های ارزان قیمت دبی است. در مرکز خرید می‌توانید لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مد، کفش، بازی که یادتان باشد قیمتی مناسب را نیز دارند مرکز خرید سیتی سنتر دارای ۴۳۰ فروشگاه است. جاذبه‌های اصلی خرید در اینجا عبارتند از فروشگاه‌های بزرگ anchor، Centrepoint و Ddebenham هستند.

سیتی سنتر در یک منطقه حومه شهر قرار دارد که که فقط ۲۰ دقیقه از شرق تا مرکز شهر فاصله دارد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi