https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

راهنمای سفر با تور قشم

تاریخ ثبت : 02 اسفند 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  راهنمای سفر با تور قشم
راهنمای سفر با تور قشم راهنمای سفر با تور قشم

تور قشم یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری داخلی است. تور قشم یکی از آن دسته تورهای مسافرتی است که در سال‌های اخیر گردشگران خارجی هم علاقه زیادی به آن نشان داده‌اند. طبیعتا تور ارزان قشم یکی از خواسته‌های هر گردشگری است؛ اما تور ارزان قشم چیزی است که خیلی هم دور از دسترس شما نیست و می‌توانید آن را تجربه کنید. 

سفر به قشم

شما اگر فصل‌های کم‌گردشگر را انتخاب کنید، هتل‌های مقرون‌به‌صرفه را برای اقامت برگزینید و یا خطوط هواپیمایی ارزان‌تری را بخرید، در این صورت می‌توانید تجربه تور ارزان قشم را داشته باشید. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که ما چه راهکاری برای ارائه تور قشم ارزان به شما داریم؟
ما آژانس سفریار معتبرترین مرجع رزرو تور قشم با مناسب‌ترین قیمت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید یک تور قشم ارزان و یا تور قشم لحظه‌آخری را به‌ راحتی تهیه کنید. شما می‌توانید تور قشم سفریار را به دو صورت زمینی و هوایی رزرو کنید. تور زمینی قشم با قطار 4 تخته و تور هوایی قشم نیز نسبت به شهر مبدا با ایرلاین‌‌های مختلفی برگزار می‌ شود. اما کدامیک برای شما مناسب‌تر است؟ 
بدک نیست بدانید که تور قشم هوایی اختلاف قیمت چندان زیادی با تور قشم زمینی ندارد؛ به همین دلیل این ذهنیت را که سفر هوایی به قشم قیمت بالاتری دارد، کنار بگذارید. سفر هوایی به قشم بسیار راحت‌تر است و در عرض حداکثر 2 ساعت از هر کجای ایران که باشید به این جزیره می‌رسید. 

سفر به جزیره قشم

 

در ضمن شما برای رزرو تور ارزان قشم به ‌صورت هوایی کافیست انتخاب هوشمندانه‌‌ای برای تاریخ رفت‌وبرگشت خود داشته باشید. برای مثال در روزهای جمعه یا اول هفته برای مسیر رفت و در روزهای آخر هفته (از سه ‌شنبه تا پنجشنبه) برای مسیر برگشت، می‌توانید پروازهای ارزان‌تری به مقصد جزیره قشم را تهیه کنید. 
همچنین ساعت پرواز نیز همانند روز پرواز بر روی قیمت سفر هوایی به قشم تاثیر می‌گذارد که اگر در مسیر رفت پروازهای بعدازظهر یا شب و در مسیر برگشت پروازهای صبح زود را رزرو کنید قیمت تور قشم و پروازهای آن برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود. با این توصیفات پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده بروزترین قیمت تورهای قشم وارد لینک زیر شوید:
https://safaryaar.com/tour/qeshm

تور قشم نوروز 1402 را بهتر است چه زمانی بخریم؟

در ادامه با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی بیشتر افراد به فکر این می‌افتند که برنامه‌ریزی‌های سفرشان را آغاز کنند، پیشنهاد ما این است که جهت رزرو تور قشم نوروز 1402 از همین الان اقدام کنید. بنابراین حواستان باشد که اگر مشکلی برای سفر در هفته آخر اسفند ندارید، بهتر است تور قشم خود را در اوایل اسفندماه رزرو کنید. 
مهم است بدانید که اگر هفته اول عید را برای سفر به قشم انتخاب کرده‌اید، در نظر داشته باشید که در این زمان جزیره‌ قشم بسیار شلوغ می‌شود. به همین دلیل، باید 3 تا 4 هفته قبل از سفر و پیش از اینکه همه اتاق‌ هتل‌های قشم پر شود، اقدام به رزرو تور قشم کنید. اما در صورتی‌که تصمیم دارید در هفته دوم فروردین قصد سفر به قشم را دارید در هفته اول فروردین هم می‌توانید برای رزرو تور نوروزی قشم از سفریار کمک بگیرید.

سفر به قشم در نوروز 1402

جزیره زیبای قشم در فصل بهار و به خصوص اوایل آن یعنی فروردین‌ماه و تعطیلات عید نوروز، آب‌وهوایی خنک و مطبوعی دارد. رطوبت هوا نیز در ایام بهاری بسیار پایین آمده است؛ به‌طوری‌که نباید نگران دما و رطوبت هوای قشم در این بازه زمانی باشید. اما در فروردین‌ماه احتمال بارش باران را می‌دهیم، بنابراین بهتر است یک بارانی سبک و چتر در سفر به قشم در این ماه همراهتان باشد. توصیه ما این است که هر چه سریع‌‌تر پرواز قشم و یکی از هتل‌‌های خوب قشم را رزرو کنید، وگرنه تا اواخر بهمن ماه احتمالا بیشتر آنها رزرو می شوند و احتمال دارد که آن‌ ها ظرفیت خالی نداشته باشند. 

سخن پایانی

شما می توانید جهت رزرو یا خرید ارزان‌ترین تور قشم نوروز به وبسایت مجموعه مسافرتی سفریار آریا. همچنین در این سایت به‌راحتی و تنها با چند کلیک ساده انواع مختلف تورهای قشم را که شامل تورهای ارزان و لحظه‌آخری، آفرهای هیجان‌‌انگیز، طیف مختلف تور‌های نوروز، بهترین تورهای زمینی و هوایی و... را پیدا کنید و سپس مناسب‌‌ترین آن را رزرو کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi