https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین هتل برای ماه عسل مشهد

تاریخ ثبت : 03 اسفند 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین هتل برای ماه عسل مشهد
بهترین هتل برای ماه عسل مشهد بهترین هتل برای ماه عسل مشهد

ماه عسل، شیرین ترین خاطره زندگی هر زوجی است. به خصوص اگر شهر مشهد را برای ماه عسل انتخاب کنند و به دنبال هتلی برای سپری کردن باشند. انتخاب هتل برای ماه عسل مشهد بسیار سخت است، چون تعداد کمی هتل مشهد وجود دارد که برای زوجین اتاق هایی ویژه طراحی کرده اند. اگر شما هم علاقه دارید تا با بهترین هتل مشهد برای ماه عسل آشنا شوید ادامه این مطلب خواندنی را از دست ندهید.

پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد

یک انتخاب عالی جهت رزرو بهترین هتل برای ماه عسل مشهد، هتل قصر طلایی مشهد است. هتل قصر طلایی با بیش از 600 اتاق آماده پذیرایی از زائران به خصوص زوجین جوان است. با رزرو سوئیت پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد می توانید ماه عسلی شیرین را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تجربه کنید.

سوئیت پرنسس رویال هتل قصر طلایی حدود 55 متر مربع متراژ دارد. چشم انداز این سوئیت خاص رو به حرم مطهر می باشد. از امکاناتی که در داخل سوئیت پرنسس رویال طراحی شده می توان به تلویزیون صفحه تخت، حمام همراه وان جکوزی دار، یخچال با مینی بار رایگان، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سرویس چایخوری و مایکروویو اشاره کرد.

پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد

پنت هاوس های هتل درویشی مشهد

اگر دنبال ماه عسلی خاص و لاکچری هستید، باید هتل درویشی مشهد را رزرو کنید. پنت هاوس های هتل درویشی مشهد شامل پنت هاوس رم، پنت هاوس اسپا و اتاق آینده می شود. بهترین اتاق هتل برای ماه عسل مشهد، پنت هاوس اسپا است. در پنت هاوس اسپا شما از خدمات ماساژ رایگان، حمام مجزا به همراه سونای خشک و وان جکوزی دار برخوردار خواهید شد.

چنین امکاناتی در پنت هاوس رُم هم وجود دارد که البته طراحی و دیزاین پنت هاس رُم بسیار مجلل و خاص است. سیستم پرده برقی، تلویزیون هوشمند، یخچال همراه مینی بار و ... هم از دیگر امکانات جانبی پنت هاوس رم، پنت هاوس اسپا و آینده است. البته این نوع پنت هاوس ها برای زوجین قیمت بالایی دارد.

سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد

یکی از بهترین انتخاب ها جهت رزرو هتل برای ماه عسل مشهد، سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد است. هرچند در هتل الماس 2 مشهد اتاقهای بسیاری وجود دارد اما سوئیت هانی مون مخصوص زوجین طراحی شده است. متراژ سوئیت هانی مون حدود 30 متر مربع بوده که از نظر طراحی بسیار لاکچری و زیبا است.

سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد

سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام همراه وان جکوزی دار، کابین دوش، میز آرایش سلطنتی، ملزومات جهت تهیه قهوه، چای و صندوق امانات می باشد. تمامی امکانات رفاهی همراه با دیزاین شمع آرایی و گل آرایی در هتل الماس 2 مشهد به زوجین ارائه می گردد.

سوئیت رویال هتل کیانا مشهد

سوئیت رویال هتل کیانا مشهد یکی دیگر از پیشنهادهای ما به شما جهت اقامت هتل برای ماه عسل مشهد است. سوئیت رویال هتل کیانا مشهد حدود 28 متر مربع مساحت دارد. طراحی و سبک سوئیت رویال همچون معماری صفویه است که آینه کاری های بسیار زیبا، رنگ قرمز و آبی به خوبی در دیوارها، سقف و چیدمان دیده می شود.

در سوئیت رویال هتل کیانا مشهد حمام با وان جکوزی دار، اینترنت رایگان، دیزاین گل آرایی و شمع آرایی انجام می شود. فضای نشیمن همراه یخچال و مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان از دیگر امکاناتی هستند که در داخل سوئیت رویال هتل کیانا مشهد وجود دارد. با رزرو سوئیت رویال استفاده از مجموعه آبی رایگان خواهد بود.

فیستا سوئیت هتل الماس مشهد

فیستا سوئیت هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد یک هتل 4 ستاره با کیفیت است که بهترین انتخاب هتل برای ماه عسل مشهد می باشد. زیرا در هتل الماس مشهد یک سوئیت خاص برای زوجین به نام فیستا سوئیت طراحی شده که لذت ماه عسل را چند برابر می کند. فیستا سوئیت هتل الماس مشهد متراژی حدود 30 متر مربع دارد که یکی از بزرگ‌ترین اتاق های هتل محسوب می شود.

فیستا سوئیت هتل الماس 1 مشهد امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام با وان جکوزی دار، سشوار و ملزومات بهداشتی، یخچال همراه مینی بار، گل آرایی، تخت با سر تخت و پرده های حریر و اینترنت رایگان را دارد. تم رنگی در فیستا سوئیت قرمز و سفید است که سبب شده فضایی رمانتیک و جذاب داخل اتاق ایجاد شود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi