https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سفارش آنلاین سوغات یزد از تهران | از قند و نبات تا شیرینی سنتی

تاریخ ثبت : 15 اسفند 1401 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  سفارش آنلاین سوغات یزد از تهران | از قند و نبات تا شیرینی سنتی
سفارش آنلاین سوغات یزد از تهران | از قند و نبات تا شیرینی سنتی سفارش آنلاین سوغات یزد از تهران | از قند و نبات تا شیرینی سنتی

یزد که یکی از مقصدهای گردشگران داخلی و خارجی است. به شهر شیرینی‌های سنتی و با طعم به یاد ماندنی معروف است. سوغات یزد را در دو گروه سوغات خوراکی و صنایع دستی تقسیم می کنیم. سوغات شیرینی‌‌های یزد عبارت اند از: کیک یزدی، قطاب یزدی، حاجی بادام، نان برنجی، باقلوای یزدی، ارده و حلوا ارده، قند و نبات یزدی، نان پنجره‌ای، سوهان خانی و سوهان آردی، انواع نقل و پشمک یزدی. همچنین سوغات صنایع دستی یزد عبارت اند از: ترمه، شعربافی، دارایی‌بافی، چادر شب، شمد، سفال و سرامیک و زیلو.

در این مقاله ما یکی از فروشگاه‌های آنلاین سوغات یزد به نام ارمغان پارسی را معرفی می‌کنیم. ارمغان پارسی با سالها فعالیت در ارائه محصولات سوغات خوراکی یزد از برندهای مطرح تولید کننده شیرینی‌های سنتی یزد بستری مناسب تهیه کرده تا شما به راحتی از تهران سوغات شیرینی یزد را سفارش دهید.

سفارش آنلاین سوغات یزد از تهران

اکنون می‌توانید به مراجعه به فروشگاه آنلاین ارمغان پارسی محصولات یزد از جمله شیرینی های سنتی یزد از برندهای مطرح و نام آشنای شیرینی حاج خلیفه علی رهبر یزد و شیرینی سنتی یزد محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. فروشگاه ارمغان پارسی سوغات یزد را با بهترین قیمت در تهران ارائه می دهد.

خرید نبات یزد

خرید نبات یزد از فروشگاه ارمغان پارسی

نبات یزدی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین نبات‌های تولید شده در سطح کشور است. برای خرید نبات به فروشگاه ارمغان پارسی مراجعه نمایید، انواع نبات یزد در طعم‌ها و شکل‌های مختلف عبارت‌اند از:

پرفروش‌ترین و بهترین نبات یزد در فروشگاه ارمغان پارسی در حال حاضر با مشخصات زیر ارائه می‌شود:

نوع نبات

مشخصات (وزن/نوع بسته‌بندی)

نبات پرده ممتاز

2کیلوگرم | جعبه مقوایی

کاسه نبات فوق اعلاء

2کیلوگرم | جعبه مقوایی

نبات پرده زعفرانی درجه یک

2کیلوگرم | جعبه مقوایی

نبات پرده دو آتیشه درجه یک

2کیلوگرم | جعبه مقوایی

 

خرید قند یزد

خرید بهترین قند سنتی یزد از فروشگاه ارمغان پارسی

قند یزد به دو دلیل از محبوبیت بی‌نظیری برخوردار است. اول اینکه فرایند تولید قند کاملا طبیعی بوده و بدون افزودنی‌های قند صنعتی تولید می شود. که معروف است قندهای سنتی یزد بدون جوهر هستند. دوم طعم‌های فوق العاده آنها که با توجه به فرایند تولید سنتی از اسانس های طعم به هیچ عنوان استفاده نمی شود بلکه هل آسیاب شده به عنوان طعم دهنده کاملا طبیعی استفاده می‌شود. همین دو عامل باعث شده خریدارن قند یزد تحت هیچ شرایطی در انتخاب‌های بعدی خود، قند یزد سنتی یزد را فراموش نکنند.

از بهترین قندهای یزد موجود در فروشگاه ارمغان پارسی برای خرید قند یزد در تهران، 4 نوع قند سنتی با مشخصات زیر ارائه می‌شود:

نوع قند

مشخصات (وزن/نوع بسته بندی/نوع تولید)

قند شکسته هل و گلاب اعلاء

2کیلوگرم | جعبه‌مقوایی | بدون جوهر و بدون اسانس

قند شکسته سنتی اعلاء

 2کیلوگرم | جعبه‌مقوایی | بدون جوهر

قند کله ساده بدون جوهر

 2عدد کله قند 2500گرمی در هر کارتن | جعبه‌مقوایی

قند کله هل و گلاب بدون جوهر

 دو عدد کله قند 2500گرمی در هر کارتن | جعبه‌مقوایی | بدون جوهر

 

سفارش شیرینی سنتی یزد در تهران

سفارش شیرینی سنتی یزد در تهران از فروشگاه ارمغان پارسی

شیرینی سنتی یزد، در سال ۱۳۶۹ با یک کارگاه ۵۰۰‌متری و ۶‌نفر شروع به کار کرد و هم اکنون، از مطرح‌ترین تولیدکننده‌ها در زمینه شیرینی محلی یزد است. فروشگاه ارمغان پارسی با ارائه انواع مختلف محصولات برند شیرینی سنتی یزد در تهران شامل محصولاتی از قبیل: کیک یزدی سنتی، قطاب، سوهان خانی، آبنبات مخلوط، انواع آبنبات، شیرینی مخلوط، باقلوا، انواع لوز، حاجی بادام، سوهان آردی، انواع پشمک، نان برنجی، نان کنجدی، نان گردویی، کیک شامی، 6 لوز، نقل مغزدار، قطاب رژیمی. که بازه قیمتی مناسب و از کیفیت بالایی برخوردارند.

فروش شیرینی حاج خلیفه رهبر در تهران

فروش شیرینی حاج خلیفه رهبر در تهران از فروشگاه ارمغان پارسی

در حال حاضر فروش شیرینی حاج خلیفه رهبر در تهران از فروشگاه ارمغان پارسی امکانپذیر است. شما می‌توانید با بررسی قیمت محصولات شیرینی حاج خلیفه رهبر در ارمغان پارسی و همچنین طیف گسترده محصولات سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

چرا همه شیرینی حاج خلیفه را انتخاب می‌کنند؟ جواب این سوال را شرکت حاج خلیفه علی رهبر اینگونه بیان می کند : “در سال 1295 هجری شمسی مطابق با سال 1916 میلادی , یکی از متخصصان رشته شیرینی سازی اصیل یزد که در عرصه خود سرّمد استادان شیرینی‌ساز ایران بود با احداث کارگاهی کوچک در بازار حاجی قنبر یزد موسسه ای را بنیان گذاشت که امروز به نام بنگاه شیرینی سازی حاج خلیفه علی رهبر و شرکاء در سراسر دنیا شهرت دارد.”

محصولاتی که در فروشگاه ارمغان پارسی از برند شیرینی حاج خلیفه علی رهبر ارائه می شود عبارت‌اند از :

شیرینی کنجدی پسته ای، شیرینی کنجدی، شیرینی پسته ای، کیک باقلوا (شامی)، کیک یزدی حاج خلیفه، سوهان آردی، نان نارگیلی کوچک، حاجی بادام، سوهان خانی، انواع لوز، قطاب صندوقچه ترمه، قطاب رژیمی، قطاب، پنج لوز طرح ترمه، انواع پشمک، انواع باقلوا و انواع حاج خلیفه علی رهبر یزد.

سوالات متداول

آیا در تهران فروشگاه اینترنتی حاج خلیفه علی رهبر وجود دارد؟

بله فروشگاه ارمغان پارسی به عنوان یکی از ارائه دهندگان محصولات برند شیرینی سازی حاج خلیفه علی رهبر یزد در شهر تهران می باشد.

نحوه سفارش آنلاین شیرینی سنتی یزد و ارسال آن به چه صورت است؟

بعد از مشاهده انواع شیرینی‌های یزد از دو برند موجود در فروشگاه ارمغان پارسی، محصولات برندهای شیرینی سنتی یزد و شیرینی حاج خلیفه رهبر یزد می‌توانید جزئیات محصولات را بررسی نمایید. همچنین در توضیحات شیرینی‌ها مواد اولیه و مشخصات ظاهری و بسته بندی درج شده. بعد از افزودن به سبد خرید و تکمیل آن، فروشگاه ارمغان پارسی طی 3تا5 روز کاری سفارش را به آدرس شما ارسال خواهد کرد. در نظر داشته باشید به دلیل حفظ کیفیت شیرینی و تحویل شیرینی تازه به شما مشتریان عزیز بعد از دریافت سفارش کالاهای درخواستی، شیرینی ها پخت می‌شوند و به همین دلیل حداقل سه روزکاری زمانبر است.

بهترین نبات یزد کدام است؟

نبات یزد در انواع و برند های مختلفی نیز تولید می شود. در حال حاضر بهترین نبات یزد: نبات های پرده زعفرانی، نبات دوآتیشه، کاسه نبات و نبات پرده ممتاز است که این چهار محصول هم‌اکنون از فروشگاه ارمغان پارسی قابل سفارش می‌باشد. تولید این نبات‌ها به صورت کاملا سنتی و فاقد هر گونه افزودنی می‌باشد. کیفیت این نبات‌ها باعث شده جز مرغوب‌ترین نبات های ایران شناخته شود.

آیا ارمغان پارسی دارای مجوز فعالیت است؟

گروه غذایی «ارمغان پارسی» با پشتوانه و سابقه‌ای بیش از یک دهه تجربه در جهت گردهم آوری انواع شیرینی‌جات و فرآورده‌های خوراکی شهرستانها در یک مجموعه و در جهت ایجاد تنوع برای ذائقه‌های متفاوت، محصولات متنوعی را توزیع می‌نماید. فروشگاه ارمغان پارسی دارای نماد تجارت الکترونیک (اینماد) می باشد که کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت را دارد.

در مورد استانداردهای محصولات ارائه شده، محصولات سوغات یزد از برندهای مطرح تهیه می‌شوند که سابقه درخشان در کیفیت محصولات خود دارند. از قبیل شیرینی سنتی یزد، شیرینی حاج خلیفه علی رهبر یزد، آب حیات یزد از نمونه برندهایی هستند که ارمغان پارسی محصولات آنها را به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد.

ارمغان پارسی، شیرین کامی را برایتان به ارمغان آورده ایم.

 

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi