https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هر آنچه که باید درباره ویزای 188 استرالیا بدانید

تاریخ ثبت : 02 خرداد 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  هر آنچه که باید درباره ویزای 188 استرالیا بدانید
هر آنچه که باید درباره ویزای 188 استرالیا بدانید هر آنچه که باید درباره ویزای 188 استرالیا بدانید

امروز در این اینجا  قصد داریم ویزای ۱۸۸ استرالیا بررسی کنیم. ویزای  188  استرالیا یکی از ویزاهای سرمایه ‌گذاری استرالیا است.

بدون شک یکی از راحت ترین و بهترین راه‌های رفتن به استرالیا، اقدام از طریق ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا است. حالا چرا؟ متقاضیان این روش با داشتن سرمایه مورد نیاز می‌توانند مسیر راحت و تقریباً کم ‌هزینه‌ ای را برای اخذ ویزا و اقامت استرالیا طی کنند ویزای 188 استرالیا مناسب صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان و تاجرانی است که در بیزینس موفق هستند و یا درزمینه مدیریت اجرایی، پرونده درخشانی دارند.

حالا این ویزا دقیقا چیست و چه شرایطی دارد، مباحثی هستند که در ادامه می‌خواهیم به آنها اشاره کنیم.

ویزای ۱۸۸ استرالیا چه نوع ویزایی است؟

ویزای ۱۸۸ یا همان ویزای کارآفرینی استرالیا 188a یکی از پرتقاضاترین ویزاهایی است که در این سال ها با استقبال خوب صاحبان بیزینس به ویژه ایرانیان روبرو شده است.

این ویزا در گروه ویزاهای موقت استرالیا قرار دارد و از زیرشاخه های گوناگونی تشکیل شده است. هر یک از زیرشاخه ها، شرایط و پیش‌نیازهای مختلفی دارند که در ادامه به آنها میپردازیم.

اما در حقیقت داستان این است که اگر قصد دارید از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا و ویزای 188 اقدام کنید، در وهله اول باید ثابت کنید که کسب‌وکار دارید. سپس ویزای ۵ ساله دریافت کنید و همراه با خانواده اقدام به مهاجرت به استرالیا کنید.

پس از ورود به استرالیا، می‌توانید بیزینس خود را راه‌اندازی و پس از مدت زمانی، برای اقامت دائم اقدام کنید.

انواع ویزای 188 استرالیا

به‌طورکلی ویزای ۱۸۸ استرالیا از ۳ زیرشاخه اصلی تشکیل شده است. هریک از این زیرشاخه‌ها شرایط و سازوکارهای مختلفی دارند:

 

شرایط اصلی دریافت ویزای 188 استرالیا

دریافت این ویزا هم مانند دیگر ویزاهای استرالیا شرایط مخصوص به خودش را دارد. اگر بخواهیم درباره شرایط کلی دریافت ویزای کارآفرینی ۱۸۸ استرالیا به‌طور کامل صحبت کنیم، جزئیات بسیاری برای گفتن وجود دارد  و امکان دارد حوصله شما را سر ببرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این بخش به‌طور خلاصه و مختصر شرایط را ارزیابی کنیم.

سن

یکی از پیش‌نیازهای اخذ این ویزا، سن استسن متقاضی باید زیر ۵۵ سال باشد.

کسب و کار فعال

شما باید حداقل در ۲ سال گذشته یک بیزینس فعال به نام خود و یا حداقل مشارکتی در آن داشته باشید.

میزان اموال و دارایی

شاید از خودتان بپرسید که منظوراز میزان در اموال و دارایی چیست و چقدر است؟  ببینید دوستان، دارایی‌های شما و همسرتان در طول ۲ سال گذشته باید بالای ۱.۲۵۰.۰۰۰$ استرالیا (AUD) باشد. البته اینجا منظور ما از دلار، دلار دولتی استرالیا است.

گردش مالی

فروش شما از بیزینس و کسب‌وکار می‌بایست بیشتر از ۷۵۰,۰۰۰$ استرالیا باشد.

کسب حداقل امتیاز در جدول امتیازبندی

بهتر است بدانید که حداقل امتیاز لازم برای اخذ ویزای ۱۸۸ استرالیا، ۶۵ امتیاز است. در ادامه، برای این گروه از ویزاها دسته‌بندی را طراحی کرده‌ و در اختیارتان  قرار داده‌ایم. اگر ۵ شرطی که گفتیم را دارید یا فکر می‌کنید نزدیک به شرایط فوق هستید با ما در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای 188 استرالیا

برای ویزای 188 استرالیا نیز مانند ویزاهای دیگر باید یکسری مدارک لازم و ضروری را آماده و عرضه کنید.

بعضی از مدارک ضروری به شرح زیر هستند:

·                     رزومه کاری

·                     فاکتور‌های فروش و خرید

·                     عکس‌هایی از محل کسب درآمد

·                     شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه

·                     مدارک تحصیلی آکادمیک

·                     تمام دارایی و اموال

 

مزایای دریافت ویزای 188 استرالیا

درست است که ویزای ۱۸۸ استرالیا یک ویزای موقت چهار سال وسه ماهه است، ولی شما پس از دریافت این ویزا می‌توانید از مزایای بسیار آن برخوردار شوید. در این بخش به تعدادی از ویژگی های مثبت ویزای 188 می‌پردازیم.

 

هزینه های ویزای 188 استرالیا

هزینه یکی از بخش‌هایی است که اکثرا بسیار در مورد آن بحث میشود. بسیار خب دلیل این موضوع این است که متأسفانه بیشتر شرکت‌های مهاجرتی و یا وکلا هزینه را  شفاف‌سازی نمی‌کنند و هر بار یک هزینه را معرفی و متقاضی را در یک عمل انجام شده قرار می‌دهند.

در بحث مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای 188 چند نوع هزینه مطرح است. ما هزینه‌ها را به سه بخش: صدور ویزا، آماده‌سازی بیزینس پلن و وکالت تقسیم کرده‌ایم.

هزینه‌های مربوط به صادر کردن ویزا

·                     متقاضی اصلی: ۶,۰۸۵$ دلار استرالیا

·                     همسر و فرزندان بالای ۱۸ سال: ۳,۰۴۵$

·                      فرزندان زیر ۱۸ سال هر کدام: ۱,۵۲۰$

هزینه‌های مربوط به آماده‌سازی طرح تجاری

·        هزینه‌های مربوط به این بخش نیز اکثرا حدود 7۰۰$ تا ۱۰۰۰$ است.

هزینه‌های وکالت

پرونده های بیزینسی حساسیت و ظرافت‌های خاص خودشان را دارند. به همین دلیل، معمولا حضور یک وکیل مجرب می‌تواند تأثیر خوبی در روند پروسه داشته باشد. هزینه این بخش، بسته به پرونده و وکیل می‌تواند متغیر باشد. بنابراین هزینه مشخصی را نمی‌توانیم برای این مورد تعریف کنیم. ولی حالا که قرار است برای این مسیله هزینه کنید، پیشنهاد می‌شود در انتخاب وکیل دقت کنید.

معایب ویزای 188 استرالیا

مزایای ویزای 188 استرالیا را گفتیم. اما بد نیست که بدانید برای این ویزا، در کنار مزایا، معایبی هم وجود دارددر ادامه به بعضی از این معایب و راهکارهای پیشنهادی ما برای مقابله با آنها اشاره‌می‌کنیم:

یکی از معایب ویزای ۱۸۸ استرالیا شاید این‌باشد که شما در استرالیا جایگاه مشابه کسب‌وکارتان را نخواهید‌داشت. راهکار: واقع‌بین باشید. در کشورهای پیشرفته معمولاً تفاوت کمتری میان طبقات اجتماعی وجود‌دارد و همه افراد با هر میزان دارایی و شغلی به‌صورت یکسان در کنار هم زندگی‌می‌کنند.

اگر سطح زبان ضعیفی‌دارید، احساس منفی در مراودات روزمره با افراد انگلیسی‌زبان ایجاد می‌شودراهکار: هیچ‌وقت دیر نیست همین حالا شروع‌کنید به یادگیری زبان.

تبدیل هزینه‌ها از ریال به دلار در کشور جدید و احساس منفی در تبدیل پول از ریال به دلار. راهکار: از پیش از دلار خریداری کنید. واینکه در یاد داشته‌باشید که سال‌های گذشته توانسته‌اید به‌خوبی کسب درآمد کنید و حالا می‌توانید با آن درآمد شرایط خود را در کشور جدید بهتر‌کنید. زودتر در استرالیا به درآمد برسید تا این حس منفی کاهش پیدا‌ کند.

از دیگر معایب ویزای ۱۸۸ استرالیا احساس دلتنگی و دوری از کشور و خانواده و فامیل است. راهکار: این یک واقعیت مهاجرت است و باید پذیرفت. شرایط پس از گذشت مدتی برایتان آسان تر می‌شود.

دور بودن این کشور از ایران. راهکار: هیچ کاری نمی‌توان کرد. البته در کشورهایی مانند کانادا و آمریکا نیز همین شرایط وجود دارد.

راحت ترین راه برای دریافت ویزای 188 استرالیا با ویزاپیک

دریافت اقامت کشور استرالیا با استفاده از ویزای 188 از محبوب‌ترین گزینه‌ های مهاجرتی در میان ایرانیان کشورمان است. این کشور مزایای متعددی را برای سرمایه گذارن خارجی خود مهیا کرده است که از  آن میتوان برای دریافت اقامت این کشور اقدام کرد.

اگر علاقه‌مند هستید که شما هم شانس خود را برای دریافت ویزای 188 استرالیا امتحان کنید، کافی است که با کارشناسان مجموعه ویزاپیک ارتباط برقرار‌کنید. مطمئن‌باشید که از برقراری این تماس هیچ‌وقت پشیمان نخواهید شد!


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi