https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد و امکان سفارش آنلاین غذا

تاریخ ثبت : 18 خرداد 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد و امکان سفارش آنلاین غذا
معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد و امکان سفارش آنلاین غذا معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد و امکان سفارش آنلاین غذا

یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران و مقصد بسیاری از گردشگران است. این شهر با جاذبه‌های تاریخی فراوان شهرت زیادی یافته و حتی بسیاری از رستوران‌های یزد نیز در بافت سنتی و قدیمی قرار دارند و شما می‌توانید از غذا خوردن در آن‌ها لذت ببرید. رستوران سنتی ادیب الممالک یکی از بهترین رستوران‌های شهر یزد است که در داخل هتلی با همین نام قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک یزد بپردازیم، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی رستوران سنتی ادیب الممالک

رستوران سنتی ادیب الممالک در سال 1396 افتتاح شد و از آن سال تاکنون موفق شده است تا با سرو بهترین غذاها در محیطی زیبا و سنتی رضایت مشتریان را جلب کند. این رستوران فضای بزرگی داشته و قابلیت پذیرایی از 300 مهمان را دارد. سه وعده غذایی کامل شامل صبحانه، ناهار و شام در ادیب الممالک سرو می‌شود. امکان رزرو این رستوران برای مجالش و مهمانی‌ها با هماهنگی قبلی نیز امکان‌پذیر است.

رستوران ادیب الممالک برای تهیه غذاها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه و همچنین آشپزهای ماهر استفاده می‌کند که راز خوشمزگی غذاهای این رستوران نیز در همین موضوع نهفته است. فضای آرام و برخورد دوستانه کارکنان این رستوران باعث می‌شود تا اوقات خوشی را سپری کنید. اگر به شهر یزد سفر کردید، از غذاهای رستوران ادیب الممالک نیز سفارش دهید تا از کیفیت زیاد و طعم خوب غذاها شگفت‌زده شوید.

آدرس رستوران سنتی ادیب الممالک

رستوران سنتی ادیب الممالک

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات است و شما می‌توانید برای خوردن غذا یا میان وعده‌های مختلف به آن مراجعه کنید. در نزدیکی این رستوران مکان‌های دیدنی همچون میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد، بازار خان و زندان اسکندر قرار گرفته است. بعد از یک گشت‌وگذار حسابی در شهر یزد، غذا خوردن در رستوران سنتی ادیب الممالک انتخاب بسیار مناسبی است.

یکی از ویژگی‌های مهم این رستوران وجود پارکینگ است که باعث می‌شود تا در وقت خود صرفه‌جویی کرده و دیگر به دنبال جای پارک نباشید. ادیب الممالک به منظور رفاه حال مشتریان امکان سفارش غذا در یزد از طریق اسنپ فود را فراهم کرده است تا در هر نقطه از شهر بتوانید غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

منو رستوران سنتی ادیب الممالک

در رستوران سنتی ادیب الممالک انواع غذاهای ایرانی شامل چلو کباب، خورشت، مرغ و غیره سرو می‌شوند. همچنین این رستوران دارای منو صبحانه مجزا و کاملی است که پاسخ‌گوی سلیقه‌های مختلف خواهد بود. شما می‌توانید میان وعده و نوشیدنی‌های مختلف را نیز در ادیب الممالک سفارش دهید.

شما کدام یک از غذاهای ایرانی را بیشتر دوست دارید و ترجیح می‌دهید برای وعده صبحانه چه چیزی میل کنید؟ هر سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید از غذا خوردن در ادیب الممالک لذت ببرید، چرا که منو این رستوران تنوع زیادی دارد. کلیه غذاها با بهترین مواد اولیه و در شرایطی کاملا بهداشتی آماده می‌شوند و شما نگران مسائل بهداشتی نخواهید بود.

نقد و بررسی رستوران سنتی ادیب الممالک

رستوران سنتی ادیب الممالک

این رستوران با ارائه باکیفیت‌ترین غذاها در لیست بهترین رستوران‌های شهر یزد جای می‌گیرد که شهرت زیادی دارد. مشتریان این رستوران از کیفیت غذاها بسیار راضی بوده‌اند و آن را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند. تداوم در کیفیت غذاها از مهم‌ترین ویژگی‌های ادیب الممالک در جذب مشتریان است.

فضای زیبا و سنتی این رستوران با وجود عناصر مختلفی همچون گل و گیاه و یک حوض بزرگ آبی رنگ احساس خوبی را در شما ایجاد می‌کند تا همزمان با غذا خوردن از فضای رستوران نیز لذت ببرید. برای خوردن غذا می‌توانید بر روی تخت‌ها بنشینید یا از میز و صندلی‌های رستوران استفاده کنید؛ همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. دیگر ویژگی‌های ادیب الممالک مانند وجود پارکینگ، منو صبحانه، برخورد مناسب کارکنان و سفارش آنلاین موجب شده است تا این رستوران امتیاز بالایی را از سوی کاربران دریافت کند.

سفارش آنلاین از رستوران سنتی ادیب الممالک

در این مطلب رستوران سنتی ادیب الممالک یزد را معرفی کردیم و کلیه اطلاعات این رستوران را ارائه نمودیم. ادیب الممالک بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در محیطی سنتی و جذاب ارائه می‌دهد. البته در شهر یزد رستوران‌های دیگری با بافت سنتی و تاریخی و غذاهای ایرانی یافت می‌شوند که رستوران ترمه و ترنج یزد یکی از آن‌هاست.

شما می‌توانید برای خوردن بهترین غذاهای ایرانی به آدرس رستوران سنتی ادیب الممالک مراجعه کنید، اما روش آسان‌تر سفارش غذا در یزد به صورت آنلاین است. با استفاده از اسنپ فود می‌توانید غذای خود را به آسانی سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید؛ با این روش به خروج از منزل به ویژه در روزهای بسیار گرم شهر یزد نیازی نخواهید داشت.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi