https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

راهنمای سفر به تهران از یزد، کجا بمانیم؟

تاریخ ثبت : 17 مهر 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  راهنمای سفر به تهران از یزد، کجا بمانیم؟
راهنمای سفر به تهران از یزد، کجا بمانیم؟ راهنمای سفر به تهران از یزد، کجا بمانیم؟

اگرچه برای یک سفر چندروزه، شمال کشور آب‌وهوای بسیار مطلوبی دارد و شهرهایی مثل اصفهان نیز از نظر تاریخی بسیار ارزشمندند، اما بازدید از پایتخت، هیچ‌گاه خالی از لطف نیست و همیشه می‌تواند برای‌تان جذاب و خاطره‌انگیز باشداز بناهای تاریخی به‌جامانده از دوران قاجاریه گرفته تا مناظر طبیعی چون بام تهران که برای لحظاتی روح شما را به پرواز در می‌آورند، همگی برای داشتن یک سفر به‌یادماندنی پیشنهاد می‌شونداگر می‌خواهید از شهر یزد به تهران سفر کنید، همراه ما باشید.

رزرو بهترین هتل تهران

بهترین اقامتگاه‌های پایتخت برای سفر از یزد

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها پیش از هر مسافرت، پیدا کردن اقامتگاه مناسب استخصوصاً اگر با خانواده سفر می‌کنید، اقامت در محیطی باکیفیت و در عین حال اقتصادی می‌تواند برای هرکسی یک انتخاب بی‌نظیر و ایده‌آل باشدبرای آن‌که محل اقامت خود را مشخص کنید، باید موارد متعددی را مدنظر قرار داده و براساس آن‌ها، رزرو را انجام دهید.

به‌طورکلی چند نوع اقامتگاه در تهران در دسترس شما هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و… اشاره کردهریک از این‌ها نیز بسته به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، امکانات مختلفی را به شما ارائه خواهند کرد.

اگر می‌خواهید در محیطی لوکس با امکانات رفاهی مطلوب سکونت داشته باشید، بهتر است یکی از هتل های تهران را مدنظر قرار دهیددر هر محله از شهر تهران، هتل‌های متعددی وجود دارند که البته بیشتر تمرکز آن‌ها در مرکز تهران و شمال غربی شهر است.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی به سبب بافت صنعتی شهر تهران، بیشتر به حومه شهر کشیده شده‌اندشهرستان‌های شرقی و حتی غربی در استان تهران، آب‌وهوای مطلوبی دارند و اقامتگاه‌های بوم‌گردی اغلب در این قسمت‌ها دیده می‌شوند.

مسافرخانه‌ها هم در همه‌جای شهر پراکنده‌اند و کافیست با یک جست‌وجوی ساده، مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنیدنکته مهم این است که مکان‌های دیدنی مدنظر خود را از قبل مشخص کرده و اقامتگاه را در نزدیکی آن‌ها انتخاب کنید‌چند مورد از معروف‌ترین هتل های تهران را در ادامه نام برده‌ایم:

بهترین اقامتگاه‌های پایتخت برای سفر از یزد

چگونه بهترین محل اقامت در تهران را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین محل اقامت در تهران، بیشتر به دو مورد اصلی بستگی دارد؛ اول این‌که چه مقدار هزینه‌ای را می‌توانید پرداخت کنید و دوم این‌که قرار است از جاذبه‌های کدام ناحیه دیدن کنیداغلب افراد جاذبه‌هایی را انتخاب می‌کنند که در سطح شهر پراکنده‌اندبنابراین خیلی فرقی ندارد که در کدام قسمت ساکن شوندبا توجه به این نکته، اصلی‌ترین ملاک انتخاب، بحث هزینه‌ها خواهد بوددر ارتباط با هتل های تهران اصولاً نمی‌توان براساس منطقه آن‌ها را قضاوت کردبسیاری از هتل‌های مرکز شهر، گران قیمت‌تر از بالای شهر هستندپیشنهاد می‌کنیم در انتخاب محیط اقامت، ترافیک و دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی را نیز لحاظ کنید.‌

دیدنی های تهران برای اقامتی چندروزه

پس از آن‌که محل اقامت خود در تهران را مشخص کردید، می‌توانید از نزدیک‌ترین اماکن دیدنی به آن منطقه دیدن کنیدالبته در شهر تهران، حمل‌ونقل عمومی به تمام نقاط شهر کشیده شده‌اند و با کمی حوصله می‌توانید به هر جایی از شهر دسترسی داشته باشیدالبته نباید از شلوغی خیابان‌ها، اتوبوس‌ها و متروها نیز غافل شویددر ادامه یک برنامه عالی برای بازدید از تهران را به شما معرفی می‌کنیم:

از برخی نمادهای شهر تهران دیدن کنید

عموماً افرادی که به شهر تهران سفر می‌کنند، دوست دارند معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر را ببینند و مدتی را به عکس گرفتن از آن‌ها و در کنار آن‌ها اختصاص دهند. «برج آزادی» و «برج میلاد» دو نماد مهم از تهران هستند که بد نیست از آن‌ها دیدن کنید.

برج آزادی چندین نمایشگاه دارد که اگر به مردم‌شناسی و یا هنر علاقه‌مند باشید، بازدید از آن خالی از لطف نیستبرج میلاد نیز علاوه‌بر نمایشگاه‌ها و رستوران گردان با نمایی بی‌نظیر، شهربازی کوچکی نیز دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

در کنار این دو مورد، «پل طبیعت» نیز از دیگر مکان‌های دیدنی است که مجاورت آن با بوستان جنگلی طالقانی و پارک آب و آتش، یک مجموعه کامل از دیدنی‌ها را فراهم می‌کند.

دیدنی های شهر تهران

اگر به تاریخ علاقه‌مندید، موزه های تهران را از دست ندهید

هر گوشه از شهر تهران، پر از موزه‌های مختلفی است که گوشه‌ای از تاریخ را به شما هدیه می‌کننداز شمال تهران و «کاخ موزه سعدآباد» گرفته تا جنوب تهران و «کاخ زیبای گلستان»، هریک جاذبه‌هایی دارند که چشم شما را نوازش کرده و بر اطلاعات تاریخیتان نیز می‌افزایند.

کاخ نیاوران، باغ نگارستان، باغ موزه هنر ایرانی، موزه زمان، باغ فردوس، خانه موزه مقدم، موزه زمان، موزه جواهرات، موزه پول، موزه بانک ملی و… ازجمله موزه‌های محبوب در تهران هستند که بسته به نزدیکی محل اقامت، می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

اگر به طبیعت علاقه‌مندید، سری به پارک‌های جنگلی و بام تهران بزنید

اگر می‌خواهید کل شهر تهران را زیر پاهای خود داشته باشید، سری به «بام تهران» بزنیداغلب جوانان در سفر به تهران، بام را یکی از زیباترین نقاط شهر توصیف می‌کنند و زیبایی شب های تهران را در این نقطه از شهر درک خواهند کرد.

بام تهران در محدوده ولنجک قرار دارد و یک شب رویایی را در کنار سوسوی هزاران چشمه نور، برایتان فراهم می‌کندعلاوه‌برآن اگر به طبیعت علاقه‌مندید، پارک‌های جنگلی، مثل بوستان چیتگر، پارک جنگلی لویزان و… مناسب شما هستندافزون بر آن می‌توانید سری به روستاهای اطراف تهران نیز بزنید.

دیدنی های شهر تهران پارک‌های جنگلی و بام تهران

با فلای تودی از یزد به تهران سفر کنید

اگر می‌خواهید به تهران سفر کنید، سفر در تعطیلات بهترین انتخاب استدر روزهای تعطیل معمولاً ساکنان تهران به شهرهای دیگر سفر می‌کنند و شما می‌توانید با اطمینان از خلوت‌تر بودن تهران نسبت‌به روزهای عادی به این شهر سفر کنیدکافیست وارد وب‌سایت فلای تودی شوید و ارزان قیمت‌ترین بلیط‌ها را از این مجموعه خریداری کنید.

«فلای تودی» از سرتاسر ایران به اقصی‌نقاط دنیا بلیط‌های هواپیما را ارائه می‌کندخبر خوب این‌که بلیط‌های چارتری و لحظه آخری قیمت بسیار مناسبی نیز دارنددر نزدیک‌ترین فرصت ممکن، بلیط هواپیما یزد تهران را خریداری کرده و به قلب پایتخت سفر کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi