https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

معرفی هتل‌های نزدیک بازار در قشم

تاریخ ثبت : 01 آبان 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  معرفی هتل‌های نزدیک بازار در قشم
معرفی هتل‌های نزدیک بازار در قشم معرفی هتل‌های نزدیک بازار در قشم

در این مقاله قصد داریم نگاهی به نزدیک‌ترین هتل‌های قشم به مراکز خرید بزرگِ این جزیره بیندازیم. اگر قصد دارید در هتلی اقامت کنید که هم دسترسی سریعی به مراکز خرید داشته باشد، هم قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه را ارائه دهد، ادامه‌ی این مقاله را از دست ندهید.

هتل های نزدیک به بازار قشم

چرا هتل‌های نزدیک بازار در قشم را انتخاب کنیم؟

بسیاری از مسافران گمان می‌کنند انتخاب هتل‌های نزدیک بازار قشم، صرفا به دلیلِ دسترسی سریع‌تر به مراکز خرید است. در حالی‌که به صورت تکنیکی، این تنها یکی از مزایای چنین هتل‌هایی‌ست. معمولا سرمایه‌گذاران و مدیران هتل سعی می‌کنند هتل را در جایی بنا کنند که نزدیک‌ترین دسترسی را به مراکز تفریحی، رستوران‌ها و مراکز خرید داشته باشد. این کار علاوه بر این‌که موجب سهولتِ دسترسی مهمانان به مراکز خرید می‌شود، توریست‌های بیش‌تری را هم به هتل می‌کشاند.

معمولا خرید سوغاتی یا لوازم مختلف، یکی از اهداف اصلی توریست‌ها برای مسافرت به اماکن مختلف است. توریست‌های حرفه‌ای اغلب نزدیکیِ بازار به هتل را یکی از اولویت‌های خود برای سفر به یک ناحیه قرار می‌دهند. نزدیکی هتل به مراکز خرید اصلی یک محل، باعث رونق توریسم در آن ناحیه خواهد شد. علاوه بر این،‌ با توجه به این‌که ترافیک و تردد در نواحی بازاری بیش‌تر است، هتل‌های نزدیک به بازار معمولا رزروهای بیش‌تری نسبت به هتل‌های دیگر دارند.

حال به بررسی هتل‌های قشم که در نزدیکی بازار و مراکز خرید بنا شده‌اند، می‌پردازیم.

هتل آوینا قشم

هتل آوینا، یکی از بهترین هتل‌های قشم در نزدیکی بازار قدیم!

هتل آوینا یکی از هتل‌های نزدیک بازار قشم است که در بلوار باهنر قرار گرفته است؛‌ هم تازه‌ساز است و در سال ۹۹ افتتاح شده است، هم دسترسی سریعی به بزرگ‌ترین بازارهای قشم دارد. این هتلِ ۹۶ تخت‌خوابی، پارکینگ و رستوران هم دارد و اتاق‌هایی مجهز به اینترنت، تلویزیون، اینترنت و تلفن را ارائه می‌دهد. حداقل قیمت رزرو اتاق در این هتل، از ۳ میلیون تومان به ازای هر شب اقامت در آن آغاز می‌شود. جدا از امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد، نزدیکی آن به رستوران‌ها و غذاخوری‌های بلوار باهنر را نیز می‌توان یک مزیت دیگر محسوب کرد. هتل آوینا تنها چند دقیقه با مراکز خرید زیر فاصله دارد:

هتل آوینا تنها چند قدم با میدان ولایتِ قشم فاصله دارد. فاصله‌ی کم آن با ساحل باعث می‌شود تا شما هم دسترسی سریعی به مراکز خرید داشته باشید، هم در سریع‌ترین فرصت ممکن، بتوانید خود را به ساحل برسانید.

بوتیک هتل ایرمان

ایرمان بوتیک، یکی از بهترین هتل‌های قشم

یکی دیگر از هتل‌های قشم که درست در کنار بزرگ‌ترین مراکز خرید این جزیره قرار گرفته است، هتل ایرمان بوتیک است که کم‌تر کسی پیدا می‌شود نام آن را نشنیده باشد. نزدیکی به بسیاری از غذاخوری‌ها،‌ کافه‌ها و رستوران‌های قشم تنها مزیت این هتل نیست. ایرمان بوتیک نه تنها بازخوردهای مثبت بسیاری توسط بازدیدکنندگان و مسافران دارد، بلکه بسیاری از مسافران نمره‌ی مثبتی به خلوت بودن فضای اطراف این هتل،‌ در عین نزدیکی به بازارها داده‌اند. برج‌های دوگانه‌ی آپادانا دقیقا مقابل این هتل قرار دارند و محل آن در خیابان پیامِ قشم است.

هزینه‌ی اتاق‌های این هتل ۵ طبقه از حدودِ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و پارکینگ رایگان را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. البته برخلاف گزینه‌های سابق، این هتل رستوران ندارد، در سال ۹۶ بنا شده است و دقیقا در تقاطع خیابان‌های پیام و پژوهش قرار گرفته است. بافت سنتی آن در کنار کافی‌شاپ، آسانسور، صندوق امانات، روم‌سرویس،‌ اتاق مخصوص چمدان و امکان کرایه‌ی اتومبیل را می‌توان از جمله امکانات این هتل دانست. از جمله نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل، شامل موارد زیر هستند:

هتل پرشین‌گلف قشم  

یکی از هتل‌های قشم با ویوی دریا و رستورانی بزرگ که خدمات متعددی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. این هتل که به تازگی هم مورد بازسازی قرار گرفته است، بیش از ۱۲۰ اتاق دارد و تعداد تخت‌های آن هم از ۵۰۰ تخت عبور می‌کند. هتل پرشین‌گلف دقیقا در قلب مراکز خرید قشم قرار گرفته است و علاوه بر رستوران‌های خود هتل، رستوران‌های بسیاری نیز آن را احاطه کرده است. حداقل قیمت اتاق‌های این هتل از ۸۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و اتاق‌های آن شامل تلویزیون،‌ تلفن، اینترنت و... می‌شوند. این هتل سه ستاره،‌ قیمت مناسب‌تری در مقایسه با سایر رقبای خود ارائه می‌دهد. معمولا بزرگ‌ترین دلیلی که باعث می‌شود مهمانان این هتل را انتخاب کنند، قرارگیری آن در روبروی ساحل و دسترسی فوق‌العاده سریع آن به برجسته‌ترین بازارهای درگهان است. به عنوان مثال، می‌توان به بازارها و مجتمع‌های تجاری زیر اشاره کرد:

هتل مارینا ۲ قشم

هتل مارینا ۲، یکی از هتل‌های نزدیک به بازار در قشم

یکی از بهترین هتل‌های قشم که به تازگی هم مورد بازسازی قرار گرفته است، در خیابان خلیج فارس واقع شده است و شاندیز قشم، هتل مرجان و خیابان ولی‌عصر درست در نزدیکی آن واقع شده است. نزدیکی به پارک برکه و موزه ژئوپارکِ قشم، معماری مدرن و قرارگیری در مجاورت ساحل، از جمله مزایای دیگرِ اقامت در این هتل خواهد بود. این هتل سه طبقه دارد و امکانات آن به عنوان یک هتل سه ستاره،‌ مناسب است. مارینا ۲ گزینه‌ی اقتصادی‌تری در مقایسه با ایرمان بوتیک به شمار می‌رود، اما شمار امکانات آن هم به همان اندازه با ایرمان قابل مقایسه نیست. حداقل هزینه‌ی اقامت در این هتل،‌ به شبی ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد. جدا از رستوران خود هتل که حدودا ۱۲۰ نفر ظرفیت دارد، فاصله‌ی نزدیکی تا تعداد زیادی از رستوران‌های متنوع قشم دارد. اینترنت، تلویزیون، تلفن و وجود سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، آن را تبدیل به یک انتخاب اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه نموده است.

البته برخلاف پرشین‌گلف، این هتل مینی‌بار ندارد؛ ولی بررسی بازخورد مسافران نشان می‌دهد که گزینه‌ی مناسب‌تری نسبت به پرشین‌گلف به حساب می‌آید. هتل مارینا ۲، در نزدیکی مراکز خرید و بازارهای زیر قرار گرفته است:

سوالات متداول هتل‌های قشم

۱. بهترین هتل‌های قشم در کدام ناحیه قرار گرفته‌اند؟

ایرمان بوتیک، فولتون بوتیک و هتل مارینا ۲، از جمله بهترین هتل‌های قشم هستند. جهت بررسی قیمت هتل در قشم و رزرو آن، می‌توانید سری به وب‌سایت بوکینگ بزنید.

۲. بهترین مراکز خرید قشم کدامند؟

بازار بزرگ فردوسی، بازار قدیم قشم، بازار نخل، مجتمع خرید ستاره، الماس‌مال، بازار خرید مرجان و اطلس‌مال، از جمله بهترین مراکز خرید قشم هستند که هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی هم در اطراف آن واقع شده است.

۳. رزرو ارزان‌ترین قیمت هتل‌های قشم از چه طریقی امکان‌پذیر است؟

شما می‌توانید جهت رزرو ارزان‌ترین هتل‌های قشم ، به وب‌سایت اقامتی و مسافرتی بوکینگ مراجعه کنید. این وب‌سایت به شما کمک می‌کند حتی در زمان بالا بودن ترافیکِ رزرو اتاق، در کم‌ترین زمان ممکن، بهترین و مناسب‌ترین هتل را برای خود برگزینید. چه به دنبال بهترین هتل‌های قشم بگردید، چه ارزان‌ترین گزینه‌های ممکن را در نظر داشته باشید، بوکینگ همراه شماست.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi