https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

فوت و فن برنامه ریزی برای سفرهای لحظه آخری

تاریخ ثبت : 21 آبان 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  فوت و فن برنامه ریزی برای سفرهای لحظه آخری
فوت و فن برنامه ریزی برای سفرهای لحظه آخری فوت و فن برنامه ریزی برای سفرهای لحظه آخری

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در یک لحظه، تصمیم بگیرید به شمال، شرق، غرب یا جنوب کشور سفر کنید. در این مواقع خوب است که با روش‌های خرید بلیط لحظه آخری و رزرو هتل با تخفیف مناسب آشنایی داشته باشید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به اتفاق همدیگر با برنامه‌ریزی برای سفر لحظه آخری و رزرو آنلاین هتل با تخفیف آشنا شویم.

برنامه‌ریزی برای سفر لحظه آخری

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که یک دفعه تصمیم رفتن به سفر می‌گیرند، این مطلب مخصوص شماست. برای سفر لحظه آخری باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشید تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید. برای برنامه‌ریزی این سفرها مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا مقصد و زمان سفر خود را به طور دقیق مشخص کنید.
  2. در گام دوم وسیله نقلیه مدنظرتان (هواپیما، قطار و اتوبوس) را برای رفتن به سفر لحظه آخری انتخاب کنید.
  3. سپس به سایت‌های معتبر گردشگری برای رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس مراجعه کنید.
  4. تخفیف‌های لحظه آخری هر کدام از سایت های گردشگری را به صورت جداگانه بررسی کنید.
  5. بعد از رزرو بلیط هواپیما یا قطار، به فکر رزرو هتل با تخفیف باشید. برای رزرو هتل با تخفیف و  به صورت آنلاین هم حتما از سایت‌های معتبر و هوشمند در این حوزه کمک بگیرید.
  6. حال که وسیله نقلیه سفر و مکان اقامت‌تان را مشخص کردید، به فکر بستن چمدان‌تان باشید. پیشنهاد می‌شود وسیله‌های جمع و جور برای رفتن به سفر لحظه آخری انتخاب کنید تا سفری سبک‌بار داشته باشید.
  7. دیگر زمان رفتن است؛ چمدان یا کوله‌تان را به دست بگیرید و به سوی فرودگاه، راه‌آهن یا ترمینال حرکت کنید.

خرید بلیط لحظه آخری

خرید بلیط لحظه اخری

حالا که با روش‌های برنامه ریزی سفر لحظه آخری آشنا شدید، اگر قصد سفر ارزان قیمت دارید، پیشنهاد می‌شود ابتدا بلیط های لحظه آخری را جستجو کنید. می‌توانید خرید بلیط هواپیما را به صورت لحظه آخری از سایت‌های معتبر انجام دهید.

همان طور که می‌دانید بلیطه لحظه آخری نوعی بلیط چارتر است که تا ساعات نزدیک به پرواز فروخته نشده و در نتیجه با قیمت خیلی پایین‌تر ارائه می‌شود. بنابراین شما که به سرعت قصد سفر کرده‌اید، اگر شانس یارتان باشد ممکن است بتوانید یکی دو روز یا حتی چند ساعت مانده به سفر، بلیط هواپیما لحظه آخری را از یک سایت معتبر خریداری کنید.

ناگفته نماند که در فصل‌های پرسفر و تعطیلات، بلیط هواپیما لحظه آخری یا چارتری سخت پیدا می‌شود. به همین علت حتما زمان سفرتان را برای روزهای غیرتعطیلات انتخاب کنید.

اگر قصد سفر با قطار دارید. خرید اینترنتی بلیط قطار را مد نظر قرار دهید. سفر با قطار هم ارزان‌قیمت‌تر است و هم می‌توانید در طول سفر از دیدن مناظر پشت شیشه قطار نهایت لذت را ببرید. برای خرید اینترنتی بلیط قطار، می‌توانید از سایت‌های آنلاین و معتبر و هوشمند کمک بگیرید.

اگر سفر با هواپیما یا قطار مدنظرتان نبود، شما می‌توانید سفر با اتوبوس را انتخاب کنید. سفر با اتوبوس جزو رایج‌ترین انتخاب‌های مسافران است؛ چراکه هم قیمت خوبی دارد و هم به راحتی می‌توان با اتوبوس به همه شهرها سفر کرد.

برای خرید بلیط اتوبوس ارزان هم می‌توانید از سایت‌های معتبر گردشگری کمک بگیرید. در زمان خرید بلیط اتوبوس ارزان و به صورت آنلاین، حتما مدل اتوبوس و شرکت اتوبوس‌رانی را مدنظر قرار دهید. به عنوان مثال برخی از اتوبوس‌های وی آی پی مجهز به طرح‌های تشویقی هستند و در حین سفر از شما با نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه پذیرایی می‌کنند.

رزرو هتل با تخفیف

رزرو هتل با تخفیف

بعد از انتخاب وسیله مدنظرتان به مقصد، نوبت رزرو هتل است. حتما پیشنهاد می‌شود که رزرو هتل را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید. چراکه رزرو هتل به صورت آنلاین، بسیار به صرفه‌تر از رزرو هتل به صورت حضوری است. برای رزرو آنلاین هتل با تخفیف، می‌توانید سایت‌های معتبر رزرو هتل را به صورت جداگانه بررسی کنید تا انتخاب به‌صرفه و هوشمندانه‌ای داشته باشید.

در هنگام رزرو هتل به صورت آنلاین حتما نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

در این مطلب با فوت‌وفن‌های برنامه ریزی برای سفرهای لحظه آخری آشنا شدیم و دانستیم که چگونه بلیط لحظه آخری تهیه کنیم. این‌گونه سفرهای پیش‌بینی‌نشده اغلب خاطرات زیباتری به جای می‌گذارند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi