https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین راه سفر به اصفهان کدام است؟

تاریخ ثبت : 08 آذر 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین راه سفر به اصفهان کدام است؟
بهترین راه سفر به اصفهان کدام است؟ بهترین راه سفر به اصفهان کدام است؟

با سفر هوایی دیگر هیچ مقصدی دور نیست. آیا به فکر یک سفر داخلی و جذاب هستید؟ بلیط اصفهان می‌تواند شما را با یک پرواز کوتاه از تهران به شهر سی و سه پل و عالی‌قاپو برساند. بیشتر افراد شرایط سفر زمینی را ندارند و به نظرشان سفر جاده‌ای طولانی، زمان‌بر و خسته‌کننده است. حتما برایتان پیش‌آمده که با اتوبوس یا خودروی شخصی راهی یک مقصد جذاب شده‌اید، اما خستگی راه باعث شده کیفیت سفرتان به‌طور چشم‌گیری پایین بیاید. همیشه آسان‌ترین و سریع‌ترین سفر، انتخاب یک مسافرت هوایی است. اگر می‌خواهید این دفعه با خریدن بلیط هواپیما تهران اصفهان، سفر متفاوتی تجربه کنید، این مقاله اطلاعات مورد نیاز شما درباره فرودگاه‌ها، ایرلاین‌ها و راه خرید بلیط را در اختیارتان می‌گذارد.

بلیط هواپیما تهران اصفهان

قیمت پرواز تهران اصفهان چقدر است؟

هزینه پرواز بخش بزرگی از هزینه‌های یک سفر را تشکیل می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید قیمت پرواز ثابت نیست و تحت تاثیر عواملی مثل فاصله شهر مقصد، شرایط آب‌وهوا، ایرلاین انتخابی، کلاس پروازی، زمان خرید بلیط و بسیاری عوامل دیگر تغییر می‌کند. بلیط تهران اصفهان هم از این قاعده جدا نیست. این روزها سامانه‌های رزرو آنلاین بلیط به کمک مسافران می‌آیند و شرایط پرواز به مقاصد مختلف را اعلام می‌کنند. با توجه‌ به متغیربودن قیمت‌ها، زمانی‌که برنامه سفرتان قطعی شد، به سامانه‌های رزرو آنلاین سر بزنید و قیمت پروازهای موجود و در دسترس را ببینید.

بلیط لحظه آخری، پایین‌ترین قیمت پرواز

همه صندلی‌هایی که در یک پرواز یکسان هستند، با قیمت مشابهی فروش نرفته‌اند. بلیط اصفهان بسته به این که چه زمانی برای رزرو اقدام می‌کنید، با قیمت متفاوتی عرضه می‌شود. بلیط‌های سیستمی که خود شرکت‌های هواپیمایی می‌فروشند، از دو ماه قبل از تاریخ پرواز و با قیمت ثابت در دسترس‌اند و کسانی که برنامه مشخصی دارند، بلیط‌های سیستمی با نرخ مصوب می‌خرند. نوع دیگری از بلیط هم وجود دارد که توسط شرکت‌های چارترکننده عرضه می‌شوند و قیمتشان با توجه ‌به زمان رزرو متغیر است.

گاهی پیش می‌آید که تعداد مسافران یک پرواز به حد نصاب نرسد و بخشی از صندلی‌های هواپیما خالی بمانند. در چنین موقعیتی شرکت‌های چارترکننده، در ساعات باقی‌مانده به پرواز، بلیط‌های موجود را با یک قیمت رقابتی و بسیار ارزان‌تر به فروش می‌گذارند. به چنین بلیطی، بلیط لحظه آخری یا پای پرواز گفته می‌شود. کسانی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرند، معمولا تا ساعات آخر نزدیک به پرواز صبر می‌کنند و منتظر می‌مانند تا قیمت بشکند. این امکان مناسب افرادی است که برنامه کاری مهمی در شهرهای مبدا و مقصد ندارند و می‌توانند ریسک صبرکردن تا پای پرواز را به جان بخرند.

بلیط لحظه آخری اصفهان، پایین‌ترین قیمت پرواز

پرواز تهران اصفهان از طریق کدام فرودگاه‌ها انجام می‌شود؟

چند سالی است که پروازهای خارجی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی منتقل شده‌اند و همه پروازهای داخل کشور شهر تهران، از طریق فرودگاه مهرآباد (THR) انجام می‌شوند. این فرودگاه پر رفت ‌و آمد، 6 ترمینال مجزا دارد. فرودگاه مهرآباد در سال 1317 در منطقه غرب تهران و در نزدیکی برج آزادی ساخته شد. اگر بلیط هواپیما اصفهان خریده‌اید، پرواز شما از طریق پایانه 2 فرودگاه مهرآباد خواهد بود.

نام کامل فرودگاه اصفهان، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی است و تاسیس آن به سال 1361 برمی‌گردد. هدف اصلی از تاسیس این فرودگاه، ارائه خدمات هوایی آموزشی و انجام پروازهای مسافری بود. طبق آمار اعلام‌شده در سال 2016 میلادی، 23.040 پرواز در فرودگاه اصفهان صورت گرفته و در مجموع 2.593.414 مسافر و 24.128.528 کیلوگرم بار از طریق این فرودگاه جابه‌جا شده‌اند. فرودگاه بین‌المللی اصفهان حدود 30 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. انتخاب چنین مسافتی کاملا تعمدی بوده و باعث شده ساکنان مناطق مسکونی حاشیه شهر، هیچ شکایتی بابت آلودگی صوتی پروازها نداشته باشند.

اطلاعات بلیط تهران اصفهان

تا اینجا دانستید که بلیط تهران اصفهان از مبدا فرودگاه مهرآباد تهران بلند می‌شود و در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین می‌نشیند. فاصله زمینی تهران تا اصفهان حدود 450 کیلومتر است که پیمودن این مسیر با خودروی شخصی در شرایط معمولی و ترافیک روان، حدود 5 ساعت زمان نیاز دارد که با احتساب زمان‌های استراحت، ایستگاه‌های عوارضی و سنگین‌بودن ترافیک بیشتر هم خواهد شد. در شرایط آب‌ و هوایی عادی پرواز بین تهران و اصفهان 70-75 دقیقه طول می‌کشد و می‌تواند به میزان قابل ‌توجهی در زمان شما صرفه‌جویی کند. شرکت هواپیمایی ایران ایر برای این مسیر پروازی در همه روزهای هفته به جز دوشنبه‌ها، بلیط دارد و میزان بار مجزا برای کلاس اکونومی را 20 کیلوگرم اعلام کرده است.

اطلاعات بلیط تهران اصفهان

چطور بهترین بلیط هواپیما تهران اصفهان را پیدا کنیم؟

سایت فلای تودی همه مسیرهای پروازی داخل کشور را پوشش می‌دهد. با مراجعه به سایت فلای تودی می‌توانید تمام خدمات سفر را یکجا ببینید، از بلیط پروازهای داخلی و خارجی گرفته تا رزرو هتل در سراسر جهان. هر اطلاعاتی که درباره بلیط هواپیما تهران اصفهان بخواهید، با انتخاب مبدا و مقصد سفر به شما نمایش داده خواهد شد. مجموعه فلای تودی با همکاری ایرلاین‌های معتبری مانند ایران ایر، ایران ایر تور، ماهان ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی تابان، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی آتا و... در ناوگان هوایی ایران به خدمت‌رسانی مشغول است.

برای این‌که تمامی امکانات مجموعه از جمله خرید بلیط، رزرو هتل، تعویض زمان پرواز و حتی استرداد بلیط برای شما قابل ‌استفاده باشند، در سایت فلای تودی ثبت ‌نام کنید. یکی از محبوب‌ترین خدمات سایت فلای تودی، خبرنامه ایمیلی است که آخرین اطلاعات مربوط به سفر را برای مشترکین ارسال می‌کند. توصیه می‌کنیم از این امکان استفاده کنید تا در جریان اخبار روز قرار بگیرید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi