https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

طبیعت درخشان و هوای سرد و صاف در سفر به این شهرها

تاریخ ثبت : 14 دی 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  طبیعت درخشان و هوای سرد و صاف در سفر به این شهرها
طبیعت درخشان و هوای سرد و صاف در سفر به این شهرها طبیعت درخشان و هوای سرد و صاف در سفر به این شهرها

در هر فصل از سال که باشد شمال مقصدی عالی برای سفر و گردشگری است و نیازی به در انتظار نشستن برای رسیدن فصل گرما نیست، تا که بخواهید برنامه سفر خود را بچینید و راهی مقصدی دل‌اتگیز شوید. چشم‌اندازها و طبیعت شمال در فصل زمستان رنگ و بویی دیگر به خود می‌گیرند و ویلاهای این منطقه نیز یک کنج دنج گرم به حساب می‌آیند که گرمابخش و آرامش بخش هستند؛ در واقع تصمیم به سفر در زمستان، یعنی اجاره ویلا و روبرو شدن با وجهی متفاوت از طبیعت. به این منظور می‌توانید به سایت شب مراجعه کنید و گرم‌ترین و دنج‌ترین ویلا را با ویو رو به دشت و جنگل انتخاب کنید و در هوای سرد، از حضور در آغوش طبیعت لذت ببرید.

پارک جنگلی کشپل در شهر نور استان مازندران، یکی از بهترین مقاصد زمستانی است که می‌توانید روی امکانات و تفریحات آن حساب باز کنید. این منطقه هشت رودخانه دائمی و فصلی را در دل خود جای داده است و رونقی شگفت‌انگیز دارد. کشپل در اکثر روزهای سال آب و هوایی گرم و مرطوب دارد، به همین دلیل زمستان‌‌های آن نیز دلپذیر و دل‌انگیز هستند. با قدم زدن در دل جنگل و گذر از میان درختان سر به فلک کشیده یا رانندگی در جاده‌های پرپیچ و خم آن می‌توانید لذت بخش ترین سفر زمستانه را تجربه کنید.

پیاده‌روی در کنار درختان برف‌پوشیده در خیابان ولیعصر

پیاده‌روی در کنار درختان برف‌پوشیده در خیابان ولیعصر

این خیابان که در قلب پایتخت واقع شده، نقطه تلاقی مهم‌ترین جاذبه‌های تهران است و بسیاری از مراکز خرید، شرکت‌های تجاری، پارک‌ها، و ساختمان‌های فرهنگی و سینماهای بزرگ را در خود جای داده است. اما چیزی که این خیابان را ویژه می‌کند، تجربه پیاده‌روی آرام‌بخش در کنار درختان ‌پوشیده از برف آن در زمستان است، که این تجربه در فصل‌های دیگر نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد.

بارش برف در تهران، به عنوان یکی از زیباترین زمینه‌ها برای پیاده‌روی، خیابان ولیعصر را به یک مقصد شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. اگر از سمت شمال یا جنوب شهر، به این خیابان دسترسی داشته باشید، می‌توانید با قدم‌زدن در امتداد این خیابان، لحظات لذت‌بخشی را در کنار چنارهای برف‌پوشیده بگذرانید. پیاده‌روی در این محیط با هوای سرد زمستان و زیبایی درختان برف‌پوشیده، یک تجربه منحصر به فرد و آرامش‌بخش خواهد بود، که با اجاره روزانه خانه در تهران در نزدیکی این خیابان می‌توانید به آن دست پیدا کنید و از گوناگونی جذابیت‌های گردشگری این منطقه لذت ببرید.

از جذابیت‌های این مسیر پیاده‌روی، زیبایی معماری خیابان ولیعصر است که به عنوان بخشی از هویت شهر تهران می‌درخشد و قلب تپنده پایتخت به حساب می‌آید. همچنین، دیدن مراکز مهم شهری در این مسیر، تجربه جالبی از زندگی شهری را به شما ارائه می‌دهد.

همان طور که شاید شنیده باشید، خیابان ولیعصر، بلندترین خیابان در خاورمیانه است. طول خیابان ولیعصر ۱۷٫۹ کیلومتر است. این خیابان دسترسی شمالی‌ترین نقطه از شهر تهران را به یکی از جنوبی‌ترین میدان‌های پایتخت فراهم آورده است. اگر حرکت به سمت این مسیر را از میدان تجریش شروع کنید، در ابتدای مسیر می‌توانید از دیدن باغ فردوس لذت ببرید، سپس با عبور از پل پارک وی به سمت پارک ملت حرکت کنید تا در نهایت به میدان ونک برسید. پیشنهاد می‌شود این تجربه زیبا را با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید و یک روز زمستانی دلپذیر را در کنار درختان برف‌پوشیده در خیابان ولیعصر سپری کنید.

لحظه‌ای آرامش‌بخش در آغوش طبیعت، با اجاره کلبه جنگلی

لحظه‌ای آرامش‌بخش در آغوش طبیعت، با اجاره کلبه جنگلی

در قلب غرب استان مازندران، پارک جنگلی چالدره به عنوان یک جواهر طبیعی با مساحت ۱۱۰ هکتار قرار دارد، که از دیدگاه هر بازدیدکننده‌ای جذاب و بی‌نظیر است و بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را دارد. این پارک جنگلی با درختان بلند و سر به فلک کشیده، رودهای آرام و چشم‌اندازهای فراموش‌نشدنی، نمادی خاص از طبیعت شمال کشور است. هنگام ورود به این دشت فراخ، سکوتی همراه با آرامشی بی‌حد و حصر، ذهن را در خلسه‌ای از رویاها فرو می‌برد و زمان انگار در آنجا متوقف می‌شود.

پارک جنگلی چالدره با ۱۱۰ هکتار اراضی، به عنوان یک دره عمیق و سرسبز درآمیخته با جنگل‌های انبوه، نه تنها به عنوان مقصدی برای تفریح و استراحت محسوب می‌شود، بلکه با امکانات ورزشی نیز به یک مکان برجسته برای ورزش تبدیل شده است. همچنین درختان توسکا، افرا، لرگ و سرخس‌ها، همگی به همراه خزه‌های متنوع، این دشت زیبا را به یک نمایشگاه زنده از زیبایی و رنگارنگی تبدیل کرده‌اند.

ارتفاع ۴۰۰ متری چالدره از سطح دریا، و هوای خنک و مرطوب آن باعث ایجاد یک اقلیم دلپذیر و دل‌انگیز شده است. این پارک جزو جنگل‌های جلگه‌ای به حساب می‌آید و در سرتاسر آن می‌توان صخره‌ها و سنگ‌های گرانیتی پوشیده از خزه‌ای را دید، که نمایی زیبا و دل‌انگیز خلق کرده‌اند و در ترکیب با آن درختان بلند توسکا و افرا، همراه با بوته‌های سرخس، سایه ای خوشایند دارند، که در کل محیط جنگل می‌توان از آن بهره برد.

نماهای شگفت‌انگیز باغ مرکبات، شالیزارها و سنگ‌های بزرگ گرانیتی در کنار آب و هوای خنک و طبیعت سبز چالدره، این پارک را به یک مقصد جذاب در استان مازندران و شهر تنکابن تبدیل کرده است. اما آنچه که این منطقه را خاص‌تر کرده است، وجود کلبه‌های جنگلی دلنشینی است که به بهترین امکانات مجهز شده‌اند و در دل طبیعت به عنوان اقامتگاه‌هایی مدرن می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد.

از یخچال گرفته تا سرویس بهداشتی و امکانات گرمایشی و سرمایشی، همه به‌روز و آماده برای پذیرایی از مهمانانی هستند که در جستجوی تجربه‌ای ویژه و آرامش‌بخش، به این منطقه سفر می‌کنند. اجاره کلبه جنگلی در پارک جنگلی چالدره، به شما فرصت می‌دهد تا در شرایطی به دور از زندگی روزمره، لحظاتی خاطره‌انگیز و بی‌نظیر را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi