https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

راهکاری برای دریافت اقامت دائم کانادا

تاریخ ثبت : 14 بهمن 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  راهکاری برای دریافت اقامت دائم کانادا
راهکاری برای دریافت اقامت دائم کانادا راهکاری برای دریافت اقامت دائم کانادا

در این روزها که ایرانیان برای مهاجرت به کشورهای مختلف تلاش می کنند یکی از محبوب‌ترین کشورهایی که می‌توانید انتخاب بکنید و به آن مهاجرت بکنید کشور کانادا است. اگر قصد مهاجرت دارید مهاجرت کانادا با توجه به امکانات و شرایطی که برای مهاجرین خود ایجاد می‌کند می‌تواند یکی از بهترین انتخابات باشد.

اقامت در کانادا

اقامت موقت کانادا

در حال حاضر، موقت بودن اقامت در کانادا به منظور مقاصد تحصیلی، کاری یا تحقیقاتی امکان‌پذیر است. اقامت موقت به طور معمول مدت زمانی بین چند ماه تا دو سال است و به طور معمول تحت یکی از دسته‌بندی‌های زیر اتفاق می‌افتاد.

تحصیل موقت

گواهی برای افرادی که می‌خواهند در کشور کانادا به صورت موقت تحصیل کنند؛ به شرطی که مدرک مورد قبول مقاطع تحصیلی قبلی را داشته باشند. در نتیجه دانشجویانی که از هوش بالایی برخوردار بوده و از امتیازات تحصیلی برخوردار باشند، با اندکی تلاش قادر به اخذ اقامت دائم کانادا هستند.

کار موقت

 نشان‌دهنده پذیرش فرد برای انجام کاری خاص به مدت معین در کانادا است. این امر نیازمند موافقت کارفرمای کانادایی و گرفتن پروانه کار موقت است.

اقامت موقت برای تحقیق و پژوهش

 بر اساس همکاری با یک موسسه پژوهشی یا دانشگاه کانادایی، پژوهشگران می‌توانند برای انجام تحقیقات خود در کانادا اقامت موقت دریافت کنند. در شرایط‌های مختلف امکان دارد این اقامت‌های موقت تبدیل به اقامت دایم کانادا بشود. اگر اقامت موقت کانادا دارید پس از تمام شدن بازه زمانی مشخص شده برای شما باید به سفارت مراجعه بکنید تا در صورت امکان به تمدید گذرنامه موقت خود بپردازید.

هر دسته برای این که قابلیت اقامت موقت را داشته باشد، شرایط مشخص خود را دارد. افراد می‌توانند به وب‌سایت رسمی کانادای مهاجرت مراجعه کرده و با استفاده از ابزار‌های موجود، شرایط اقامت موقت کانادا را بررسی کنند و با استفاده از راهنمایی‌های آن و رسمیت جریان مهاجرت، مراحل لازم برای دریافت اقامت کانادا را طی کنند.

 روش های مختلف برای مهاجرت به کشور کانادا وگرفتن اقامت دائم کانادا

برای مهاجرت به کشور کانادا و گرفتن اقامت دائم کانادا  روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه سعی می‌کنیم تعدادی از این روش‌ها را بررسی کنیم اگر شما بتوانید اقامت کانادا را بگیرید می‌توانید از حقوق مختلفی که مردم کانادا برخوردارند شما هم برخوردار شوید و به عنوان شهروند رسمی کانادا شناخته شوید.

برنامه کارکنان ماهر

 این برنامه برای افرادی است که توانایی مدیریت و کار در حرفه‌های خاص را دارند. برای اعتبار یافتن در این برنامه دائم کانادا، باید شرایطی مانند داشتن تجربه کاری مورد تأیید و داشتن آموزش مرتبط را داشته باشید.

برنامه تجارتکاری

 این برنامه برای افرادی است که توانایی سرمایه‌گذاری در کانادا را دارند. شرایطی مانند داشتن سرمایه مورد نیاز و تجربه کاری مرتبط درخواست می‌شود و اگر شما این شرایط را داشته باشید می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

برنامه نیروی کار حرفه‌ای‌های جدید کانادا

 این برنامه اجازه مهاجرت به یکی از استان‌های کانادا و گرفتن اقامت دائم کانادا را به افرادی می‌دهد که دارای مهارت‌های خاص و تجربه کاری در آن حرفه هستند. هر استان دارای برنامه‌های PNP خود است و شرایط مختلفی دارند. کاربران شاغلی که قصد مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت هستند، برای دریافت مشاوره و برطرف کردن ابهامات خود در این حیطه، می‌توانند به سایت فینیک مراجعه فرمایند.

برنامه راه اندازی استارت آپ در کشور کانادا

 مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ یک مسیر محبوب برای کسانی است که علاقه‌مند به ایجاد کسب و کارهای نوپا در این فضا هستند و می‌خواهند در کانادا زندگی کنند. این روش باعث می‌شود تا افراد را به عنوان مدیران شرکت خود وارد بازار کانادا شوند و تا از این طریق مجوز اقامت و کار دریافت کنند. تحت شرایطی که ایده شما قابل سرمایه گذاری باشد دولت کانادا به شما استارتاپ ویزا می‌دهد و می‌توانید در اقامت دائم کانادا را از طریق استارتاپ ویزا بگیرید  .

ضمناً برای مهاجرت به کانادا، باید توانایی صحبت و استفاده از زبان انگلیسی یا فرانسه را داشته باشید و برخی از برنامه‌ها نیازمند امتحان آزمون زبان مانند آیلتس یا TEF  می‌باشند. همچنین، ممکن است بسته به برنامه و حوزه مورد نظر خود بخشی از شرایط دیگر نیاز باشد.

برای اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره حرفه‌ای در مورد مهاجرت به کانادا، بهتر است به سایت رسمی سفارت کانادا در ایران مراجعه کنید یا با کارشناسان مهاجرت و وکلای مهاجرت به کانادا مشورت نمایید. در ادامه روش‌های مختلف برای گرفتن استارتاپ کانادا را بررسی خواهیم کرد.

به عبارت دیگر، برنامه استارتاپ کانادا یک برنامه حمایتی است که توسط دولت کانادا برای کارآفرینان و شرکت‌های نوپا ساخته شده است. این برنامه با هدف تشویق افراد به تاسیس و رشد شرکت‌های نوظهور و ایجاد شغل و رشد اقتصادی در کانادا طراحی شده است. اگر شما ایده استارت آپی خاص و قابل حمایتی داشته باشید می‌توانید به پرورش بهینه سازی این ایده بپردازید و برای پیاده سازی این ایده در کشور کانادا اقدام بکنید. اگر ایده شما قابلیت سرمایه گذاری داشته باشد دولت کانادا los را بگیرید که نشان دهنده این است که دولت کانادا به شما اعتماد کرده است و حاضر است به شما اقامت دائم کانادا را بدهد و به شما کمک بکند تا این استارتاپ خود را به موفقیت برسانید.

اگر ایده شما به قدری قوی باشد که دولت کانادا بتواند به شما و ایده‌ی شما اعتماد کند شرایط‌های مختلف و مناسبی برای شما ایجاد خواهد کرد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آموزش‌های مختلف در زمینه‌های مختلف، حمایت‌های مالی در زمینه‌های مختلف همچون اجاره ملک و خرید تجهیزات و ... اشاره کرد.

پاسپورت

سخن پایانی

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت، کشور کانادا است. این موضوع به دلیل امکانات سطح رفاهی است که این کشور برای مهاجرین خود ایجاد می‌کند. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا و اقامت در این کشور چه به صورت دائم، چه به صورت موقت وجود دارد. در شرایطی که اقامت موقت کانادا را گرفته‌اید نیاز است که شما هر چند وقت یک بار برای تمدید گذرنامه موقت خود به سفارت مراجعه کنید.

روش‌های مختلفی برای گرفتن اقامت دائم وجود دارد. یکی از این روش‌ها اقدام از طریق استارتاپ ویزا است. اگر شما ایده‌ای دارید که به وسیله‌ آن می‌توانید یک استارتاپ موفق راه بیاندازید می‌توانید از طریق استارتاپ ویزا اقدام بکنید و اقامت دائم کانادا را بگیرید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi