https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین استخرهای استانبول

تاریخ ثبت : 19 بهمن 1402 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین استخرهای استانبول
بهترین استخرهای استانبول بهترین استخرهای استانبول

استخرهای استانبول یکی از جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌آیند. همان‌طور که می‌دانید تفریحات آبی در تمام کشورهای دنیا بسیار این روزها موردتوجه قرارگرفته است. از همین رو در سطح شهر استخرهای سرپوشیده و در هتل‌ها از استخرهای روباز بسیار مشاهده می‌شود. استخرهای سرپوشیده برای شنا و تفریح و حتی ورزش‌های گروهی و آموزشی مدنظر قرار داده می‌شود در تمام فصول سال دایر هستند. استخرهای روباز در کشور ترکیه نیز که عموماً در هتل‌های اقامتی برای مسافران در نظر گرفته‌شده است.

برای فصل‌های گرم سال اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند. ازآنجایی‌که در استخرهای روباز مانند پارک‌های آبی استانبول خدمات بی‌نظیر شبیه به استخرهای موج و انواع سرسره‌های آبی در نظر گرفته‌شده است. در ادامه برای تجربه یک سفر ایده ال قصد معرفی چند استخر برگزیده در استانبول را به شما عزیزان داریم پس با ما همراه باشید. برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول هم می‌توانید از وب‌سایت علی بابا یاری بگیرید.

بهترین استخرهای استانبول

 همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد در شهر استانبول همانند سایر شهرهای دیگر ترکیه به‌منظور جذب گردشگر استخرهای بی‌شماری دایر شده است که در ادامه بخشی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. شما علاوه بر شنا در استخرهای استانبول می‌توانید به یادگیری شنا نیز بپردازید.

استخر و اسپای تکنو

اگر می‌خواهید به لوکس‌ترین استخر در استانبول سری بزنید. به شما توصیه می‌کنیم استخر و اسپای تکنو را در لیست علاقه‌مندی‌های خود جای دهید. استخر و اسپای تکنو در سال 1998 توسط خانواده شاملی او فعالیت خود را آغاز کرده است. ازآنجایی‌که امکانات این استخر بسیار منحصربه‌فرد و ویژه است به‌عنوان یک برند در سال 2004 در کشورهای مطرح دنیا فعالیت دارد.

اطلاعات تماس

بهترین استخرهای استانبول

استخر شنای بورهان

یکی از استخرهای قدیمی استانبول که طرفداران بسیار زیادی دارد بورهان فلک است. این استخر در دوطبقه بالا و پایین فعالیت می‌کند. برای کلاس‌های آموزشی درب رو به جاده اصلی در نظر گرفته‌شده است. کسانی که قصد آموزش شنا رادارند در طبقه بالا به‌صورت گروهی یا خصوصی به یادگیری می‌پردازند. این بخش از استخر برای مسابقات و تمرین‌های ورزشی در نظر گرفته‌شده است. استخر پایین نیز برای متی به تیم شنا و واترپولوی باشگاه گالاتاسارای اختصاص داده‌شده بود. شاید این استخر مدرن نباشد اما یکی از پرطرفدارترین استخرهای شهر استانبول به شمار می‌آید.

اطلاعات تماس

استخر و باشگاه ورزشی لذت

استخر انجوی یا همان استخر لذت استخر سرپوشیده دیگری است که در شهر استانبول برای شما در نظر گرفته‌شده است. این استخر در مرکز خرید پروفیلو قرار دارد و شما می‌توانید یک مجموعه ورزشی کامل را با مراجعه به این استخر شاهد باشید. در این مجموعه علاوه بر استخر، باشگاه ورزشی و فیتنس نیز برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است. همان‌طور که از نام آن مشخص است با رفتن به این استخر می‌توانید لذت سفر خود به کشور ترکیه را چندین برابر کنید. به یاد داشته باشید که طرفداران این استخر بسیار زیاد است از همین رو روزهای آخر هفته بسیار شلوغ است.

اطلاعات تماس

استخر سرپوشیده اسنلر

استخر سرپوشیده اسنلر در تمام طول سال دایر است. این استخر در منطقه کمر استانبول واقع‌شده است. در نظر گرفتن مربیان حرفه‌ای برای آموزش شنا به کودکان و بزرگ‌سالان شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این استخر به شمار می‌آید. استخر اسلنر طرفداران بسیاری دارد و در ایام آخر هفته سیر گسترده‌ای از شناگران برای استفاده از این استخر مراجعه می‌کنند. شما می‌توانید علاوه بر تفریح در این استخر به آموزش شنا نیز زیردست اساتید زبده و ماهر بپردازید.

اطلاعات تماس

باشگاه و استخر بیلیکدوزو

این استخر هم در نوع خود یکی از قدیمی های شهر استانبول به شمار می‌آید. آغاز به کار این استخر از سال 2015 بوده است و طرفداران بی‌شماری را تا به امروز به سمت خود جذب کرده است. اگر بخواهیم از خدمات ویژه این استخر برای شما بگویم می‌توانیم به سالن ورزشی، فیتنس، مرکز اسپا و حمام ترکی اشاره داشته باشیم. علاوه بر خدمات رفاهی فوق شما می‌توانید از کلاس‌های آموزشی که برای کودکان و برزرگسالان نیز بهره بگیرید. به یاد داشته باشید که دلیل محبوبیت این استخر خوش برخوردی پرسنل آن در کنار خدمات رفاهی ویژه عنوان‌شده است.

اطلاعات تماس

بهترین استخرهای استانبول

کلام آخر پیرامون بهترین استخرهای استانبول

همیشه ورزش‌های آبی طرفداران خاص خود را داشته است. از همین رو اگر به کشور ترکیه سفر کردید و تمایل به استفاده از استخرهای کشور استانبول را داشتید به لیست ارائه‌شده می‌توانید گوشه چشمی داشته باشید. همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید استخرهای بی‌شماری در کشور ترکیه و شهر استانبول برای اوقات فراغت شما در نظر گرفته‌شده است. استخرها به‌صورت سرپوشیده و روباز برای تفریح و آموزش شما با خدمات رفاهی ویژه آماده خدمت‌رسانی هستند. شما می‌توانید در کنار شنا از سالن ورزشی، فیتنس، مرکز اسپا و حمام ترکی برخی از استخرهای محبوب استانبول نیز بهره بگیرید. امید است مطالب ارائه‌شده تا حدودی توانسته باشد شمارا با استخرهای برگزیده شهر استانبول آشنا کرده باشد و اوقات خوشی برای شما رقم بخورد. در همین راستا باید بگویم برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول هم می‌توانید به علی بابا سری بزنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi