https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

طرح پلیس گردشگری در کرمان

تاریخ ثبت : 18 آذر 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  طرح پلیس گردشگری در کرمان
طرح پلیس گردشگری در کرمان طرح پلیس گردشگری در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان، پدیده گردشگری را یکی از پدیده‌های اقتصادی عصر کنونی دانست و بیان کرد: پلیس می‌داند که صنعت گردشگری، سومین پدیده اقتصادی در توسعه جوامع به حساب می آید و یکی از عوامل موثر برای مبارزه با فقر است؛ از همین ‌رو، نیروی انتظامی از توسعه اقتصادی برای کاهش ناامنی و نارضایتی حمایت می‌کند.

سردار رضا بنی ‌اسدی‌ فر، در نشست کمیسیون گردشگری کرمان افزود: درخواست کمیسیون را مبنی بر راه ‌اندازی طرح پلیس گردشگری، بر اساس مصادیق موثر و راهگشا جمع ‌بندی کرده و بعد از اولویت‌ بندی، بر اساس پیشنهادی مشخص به ناجا ارسال می‌کنیم تا به نتیجه برسد. در این راستا، وی به برگزاری دو دوره از صحرانوردی با حضور دوندگان کشورهای مختلف در کویر کرمان اشاره کرد و گفت: هرچند ظاهرا در این مسابقات، نیروی انتظامی کمترین حضور را داشته؛ اما برای اینکه دوندگان، هیچگونه احساس ناامنی نکنند، پلیس در پوشش‌های مختلف و با اشراف اطلاعاتی، نظارت خود را انجام داده است.

همچنین، بنی ‌اسدی ‌فر، در زمینه وجود برخی مراکز و خانه‌های گردشگری در سطح استان کرمان که بدون مجوز فعالیت می‌کنند، یادآور شد: نیروی انتظامی باید از وجود چنین مراکزی مطلع باشد و از این رو، فعالان این حوزه به ویژه سازمان میراث فرهنگی، می بایست اطلاعات مربوط به این مراکز را در اختیار پلیس قرار دهند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi