https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مراسم ویژه شب یلدا سفرهای رادینا

تاریخ ثبت : 21 آذر 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  ساعات ورودی اماکن  »  مراسم ویژه شب یلدا سفرهای رادینا
مراسم ویژه شب یلدا سفرهای رادینا مراسم ویژه شب یلدا سفرهای رادینا

شب یلدا، شبی بلندبالاتر از دیگر شب‌های سال، خاطره‌سازترین شب تاریخ است. هرچند، تنها چند لحظه بیشتر است؛ اما همچون مفهوم اسمش، همین کوتاه لحظات، سازنده‌ی زایش و زندگی است. این شیرین شب یلدایی، ره‌آورد تن‌پوش سفید زمستان است با برف‌های بلورین درخشنده که آدمی را به هیجان می‌آورد و در دل او شوق برپایی جشن و سرور، در کنار دگر دوستان مهربان می‌اندازد.

ما نیز به حرف دل کوچکمان گوش دادیم و محفلی گرم و صمیمی به پا کردیم تا در کنار شما یاران همیشه همراه، فارغ از هیاهوهای دنیایی، دور هم آییم و به قول حافظ خوش‌الحان شیراز «فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم.»

ما خود را برای گرامیداشت قدومتان در شب یلدا مهیا کرده‌ایم و در ابتدای امر، با چای گرم و شیرینی‌های این کهن دیار، به استقبالتان خواهیم آمد و با میوه‌های یلدایی و آجیل‌های رنگارنگ، شبی رنگین را در کنار آواز خوش خواننده‌های سرزمین‌مان تجربه خواهیم کرد. سپس در این شب یلدا به دیدار شاهنامه می‌رویم و راوی برایمان از رستم و سهراب خواهد گفت. شب‌شعر و حافظ‌خوانی و تفأل زدن به دیوان حافظ، برنامه‌ای است که با آن دلمان را به سرزمین رؤیاها می‌بریم و خوش خواهیم بود از اینکه فالمان می‌گوید: یوسف گم‌گشته بازآید به کنعان غم مخور...

شولی یزد و شامی گرم و دلنواز در کنار مسابقه‌ی مهیّج یلدایی، خاتمه دهنده‌ی این شب یلدا به‌یادماندنی خواهد بود و شما را با دعایی از صمیم قلب بدرقه خواهیم کرد.


                                                                                                        به امید شبی دیگر
                                                                                                             دیداری دیگر


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi