https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

معرفی گردشگری ایران در «یورومانی» پاریس

تاریخ ثبت : 02 دی 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  معرفی گردشگری ایران در «یورومانی» پاریس
معرفی گردشگری ایران در «یورومانی» پاریس معرفی گردشگری ایران در «یورومانی» پاریس

معاون سرمایه‌ گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، از حضور بخش گردشگری ایران در اجلاس «یورومانی» پاریس برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

سعید اوحدی، این اجلاس را بسیار معتبر و مهم دانست و تصریح کرد: اجلاس یورومانی که متولی حضور ایران در آن، بانک مرکزی است، با حضور ۳۰۰ تن از نمایندگان کشورهای آسیایی و اروپایی در هفتم فوریه، در پاریس برگزار می‌شود که یکی از رویکردهای آن، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران پس از برجام و جذب صاحبان سرمایه است و یورومانی مجالی خواهد بود تا ما با صاحبان سرمایه وارد مذاکره‌های مستقیم‌ تری شویم.

وی بیان کرد: یکی از گرایش‌های اجلاس امسال، گرایش گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور ایران است که ایران در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی به ویژه در گردشگری، قوانین پیشرفته و مترقی دارد و قطعا سعی می‌شود تا زمان برگزاری این رویداد، برنامه‌ریزی خوبی برای معرفی فرصت‌ها و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری انجام شود. همچنین، وی در این راستا افزود: فرصت‌های پیش رو را با توجه به بسته‌های در نظر گرفته شده برای اجلاس «یورومانی» و نیز در پی آن همایش سرمایه‌گذاری در تبریز ۲۰۱۸ که شهریور سال آینده برگزار خواهد شد، معرفی و از همه فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi